• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

lessen die bezig zijn;

Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

Geschiedenis;
    De rest.

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Zayn Javaad Malik

Ik lach. Geen van beide vakken staan mij aan. Wiskunde vooral niet ! 'Engels is mijn beste vak, denk ik.' zeg ik twijfelend en trek een wenkbrauw omhoog.
    'Ik weet het eigenlijk niet zeker. Drama vind ik ook wel iets en natuurlijk Lichamelijke Opvoeding.' Ik blijf maar door ratelen en zodra ik het merk, stop ik meteen met praten. 'Sorry.' mompel ik. Ik pak mijn tas en haal mijn map en boek eruit. Ik sla ze open en ga een beetje naar de bronnen in het boek zitten kijken. Ik heb geen idee waar ik naar kijk en het boeit me ook niet veel. Ik hoor wel wat gerommel naast me, maar neem niet de moeite om te kijken. Als Chay iets van me wil, kan ze dat gewoon zeggen.

[ik ga ook even stoppen met schrijven. aangezien Malino ook gaat slapen en ik met haar een convo heb. hahaha. bye]

Danmarks Dynamite.

[Willen jullie op het regel aantal letten. danku.]

Harry Edward Styles
    Ik slaakte even een verontwaardig geluidje toen Louis tegen mijn achterhoofd tikte, maar schoot uiteindelijk toch ik de lach. Ik vond ergens weer mijn rust terug bij Louis. Maar de kriebels bleven nog steeds. En elke keer als ik zijn lippen zag moest ik me inhouden ze niet te zoenen. ik schudden de gedachten van me af en stond op. ''Wie er het eerste is!'' Gilde ik en zonder ook maar op een reactie van Louis te wachten, renden ik weg. Het veld lag achter de school dus ik hoefde enkel de hoek om en de hekken door te rennen. uitgeput liet ik me op mijn rug in het gras vallen en staarde ik naar de wolken boven me.
    Ik besefte me maar al te goed dat ik verliefd was op mijn beste vriend en dat ik het moest accepteren. Moest blijven doen zoals ik altijd deed en iemand anders gaan zoeken. Dylan had mijn gedachten ook kunnen afleiden. Al zou die nu vast enorm boos op mij zijn, nu ik zo bot tegen hem was geweest.

{Sorry Sikowitz}

Physics is awesome

[Brookie --> Little]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Louis Tomlinson.
    Het is me nog nooit eerder opgevallen dat Harry eigenlijk gewoon heel schattig is, zeker wanneer hij blij is. Glimlachend kijk ik hem aan, maar doordat ik te diep in mijn gedachtes zit. Over Harry, nog wel, merk ik niet dat hij al iets gezegd heeft en weggespring is. Verslagen sta ik ook op. 'Hey! Dat is niet eerlijk, kom terug Styles!' Maar Harry kwam niet meer terug, dus rende ik ook zo snel als ik kon naar het veld, waar ik Harry al in het gras zag liggen. Hijgend liet ik me naast hem neer vallen. 'Dat was niet aardig van je om niet even op mij te wachten... Foei.' Ik gaf hem een speelse duw tegen zijn schouder. Ik moest trouwens echt stoppen met het woord "foei", het klonk te gay. 'Ik heb dorst...' Mompelde ik, waarna er een grinnik volgde. In de vakantie hield ik mijn conditie niet echt bij. Ik moest het echt hebben van de voetbal hier op school.
    [Ik ga slapen, goodnight.]

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

-Dubbelpost en 6000 Posts :D(hoera) (yeah)]

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 23:43 ]

I'm finally back, Finally after a Year break

Rae Jade Parker
    'Natuurlijk niet, zeg ken je al iemand op school?' antwoord en vraagt ze me. Ik pleur mijn tas op de grond de leraar is nog niet eens binnen. Ik denk even na. 'Niet echt. O wacht jawel. Een jongen genaamt Tyler. Hij stoorde me toen ik aan het tekenen was deze ochtend en ik heb jou samen met Haddy Hetty Harry ofzoiets gezien vanmirgen in de kantine maar dat telt niet echt. Dus alleen Tyler denk ik. Ik weet zijn naam en heb een minuut met hem gepraat.' Beantwoord ik haar vraag. Ik pak twee oreo's uit mijn tas en leg er een op Julia haar tafel. Het was min of meer fijn om met iemand te praten zonder uitgescholden te worden. Al ik moest me niet laten gaan. Ik bleef min of meer schuw.
    [Ik kan niet zien hoeveel regels ik heb aangezien ik nu op mijn iPod zit. Is dit genoeg?]

Julia Lewis

Mijn gezicht betrekt zodra ze het over Styles. Die kwal, die arrogante klootzak.
    'Ik mag Styles niet echt', zeg ik tegen haar.
    'Hij is van het voetbalteam en ik hoop voor je dat je niet op de lijst staat maar misschien is dat wel zo. Hou je ogen dus goed open', vertel ik haar.
    Dan pas besef ik mij dat ze waarschijnlijk de lijst nog niet kent. En ook niet alle jongens van het voetbalteam. Dit gaat leuk worden. Ik ben niet zo goed in dingen uitleggen, Jill en mijn andere vrienden snappen mij wel altijd gelukkig. Hoe ze dat iedere keer voor elkaar krijgen, is voor mij echt een raadsel. Ik bedoel, soms ben ik zelf helemaal de draad kwijt en weten zij precies wat ik wil zeggen.

{Ik ga trouwens slapen want mijn ogen vallen dicht. Ik hoef morgen niet vroeg op maar dadelijk zit ik te slapen voor mijn laptop}

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 23:47 ]

Physics is awesome

Harry Edward Styles
    Nog steeds nahijgend keek ik Louis aan die naast me was komen liggen. Ik had in de vakantie een heel ander soort conditietraining gehad. Ik lachte toen Louis me een duw gaf. "Ik ben ook niet aardig. Dat weetje Tomlinson." Grijnsde ik. Als automatisch ging ik weer met mijn tong over mijn lippen. Dat ik net aardig was, was vanochtend nog door Julia bevestigd.
    Plots herinnerde ik me de eerste voetbaltraining. Hier had ik Louis leren kennen. De eerste minuut klikte het al meteen en uiteindelijk lagen we na de training net zoals we nu lagen. Ik was die dag veelte laat voor het eten, omdat we uren gepraat en gelachen hebben en de tijd waren vergeten. Toen was ik nog zorgeloos en had geen besef van wat Louis uiteindelijk met me zou doen. Me stapelgek maken. Al die tijd dat ik in gedachten verzonken was staarde ik naar Louis en dan vooral naar zijn lippen. Ik wilde hem echt zo graag zoenen.

Alice Green
    Ik wist niet hoelang de les al bezig was, maar ik verveelde me dood. Het ging over iets van persoonlijke voornaamwoorden, of daar ging het aan het begin van de les toch over. Ik sprong dan ook bijna letterlijk een gat in de lucht toen de bel eindelijk ging. Ik stak al mijn boeken weer in mijn rugzak en keek op mijn rooster waar ik nu moest zijn: geschiedenis. In tegenstelling tot Frans interesseerde dat vak me wel. Ik hield van historische gebeurtenissen en wilde er het liefst zo veel mogelijk over weten. Ik wachtte even tot de grootste groep de klas uit was en liep toen achter ze aan naar het volgende lokaal. Ik had alweer mijn oortjes in en lette niet meer op wat er rondom mij gebeurde. Toen ik het geschiedenislokaal kwam binnen gewandeld zaten er nog niet veel mensen en dus besloot ik me weer alleen te zetten. Ik hoorde mijn maag rommelen en besloot snel een paar koekjes naar binnen te werken voor de leerkracht eraan kwam.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Rae jade Parker
    'Ik mag Styles niet echt', zegt Ze dan tegen me. Daar heeft ze vast redenen voor. Ik oordeel echter niet over mensen voordat ik ze ken.
    'Hij is van het voetbalteam en ik hoop voor je dat je niet op de lijst staat maar misschien is dat wel zo. Hou je ogen dus goed open', vertelt ze me. Wacht even terugspoelen. De lijst? Wat voor lijst. De slettenlijst de maagdlijst. Een super mensen lijst. Een nerdlijst. Wat voor lijst. Waar heeft ze het over. 'Waar heb je het over? Wat is "De Lijst?" Vraag ik haar erg nieuwschierig. Nu wou ik het weten ook. Ik wou weten waar ik voor moest oppassen. Ik wou niet het lachertje van de school worden ofzoiets.
    [Sleep Tight. Ik hoef morgen ook pas om 9:45 naar school :)]

[wat heb ik gemist?]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

[De lessen zijn begonnen. Addison heeft de eerste les gespijbelt dacht ik samencmet harry en louis of ze zit nog in de aula. Nu is net de bel gegaan. addison heeft geschiedenis :)]

Sonny Mabel Puckerman
    Zayn was al weg zodra de bel was gegaan en ik zuchten. Die mocht me duidelijk niet en die had dus echt wel een oogje op Chayenne. Mijn biologieboek had ik wel bij me. Dus nu kon ik zelf ook alleen gaan zitten. Niet dat ik van alleen zijn hield. Ik was te gewent aan de drukte thuis.
    Het biologielokaal was aardig vol en ik ging snel bij het plekje naast het raam zitten. Ik kon vanaf hier het voetbalveld zien en zag Harry en Louis liggen. "Rustig maar Julia, Haz en Lou komen niet." Stelde ik het meisje gerust die duidelijk liet merken dat ze de twee niet mocht, want ik kon het her horen. Ik wist niet waarom. Ik vond ze best aardig. Harry kwam wel eens over de vloer door mijn broers en ik had gene problemen met hem. Ik grijnsde even. De twee jongens leken net een stelletje zo. Ik gooide uiteindelijk mijn boek op tafel en steunde met mijn ellebogen op tafel. Ik wilde ook spijbelen net als de twee vrienden. Alleen ik had een grote broer die heel de dag op het shoolplein stond en als hij me zou zien, wist ik dat het binnen een tiende seconde bij mijn vaders terecht kwam. Terwijl hij zelf meer lessen niet aanwezig was dan wel. Het was oneerlijk.

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 9:20 ]

[Wie dan voor Addison?]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.