• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    lessen die bezig zijn;

    Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

    Geschiedenis;
    De rest.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    [je weet dat hij zijzelf daar alleen maar in de weg mee loopt en de rest van het team ook... En heel et doel van het boek dan verloren gaat.]


    [ben ik het mee eens.]


    Danmarks Dynamite.

    Sikowitz schreef:
    [je weet dat hij zijzelf daar alleen maar in de weg mee loopt en de rest van het team ook... En heel et doel van het boek dan verloren gaat.]


    {Sorry maar ik begrijp je niet helemaal}


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    {Sorry maar ik begrijp je niet helemaal}

    [Nou het nut van het boek is om meisjes naar bed te krijgen. En als dat veraden word dan kunnen ze niet met die meisjes naar bed aangezien ze het dus weten. Dan is het gewoon niet leuk meer. Ik ben het daar namelijk ook mee eens..]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eyes schreef:
    (...)

    {Sorry maar ik begrijp je niet helemaal}

    [Nou. Tyler doet zelf mee aan het boek en weet dus zelf ook wel dat het boek en de lijst een geheim is. Het lijkt me dus stom. En niet leuk voor de rest. Het is een spel. Je hoort je tegenstander niet in je kaarten te laten kijken. En dus wat hurtedheart zei. Het is het hele doel van de rpg. En dat word zo verpest.]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 22:34 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik zei niet dat hij zo'n duidelijke hint ging geven, jeez....]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 22:43 ]


    El Diablo.

    Sikowitz schreef:
    (...)
    [Nou. Tyler doet zelf mee aan het boek en weet dus zelf ook wel dat het boek en de lijst een geheim is. Het lijkt me dus stom. En niet leuk voor de rest. Het is een spel. Je hoort je tegenstander niet in je kaarten te laten kijken. En dus wat hurtedheart zei. Het is het hele doel van de rpg. En dat word zo verpest.]


    {Wie zegt dat ze de goeie lijst heeft?}


    Physics is awesome

    [Hoeveel lijsten zijn er wel niet?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Er is gewoon een lijst, maar wat eyes denk ik bedoelt isdat hij kan liegen ofzoiets. Dus een lijst kan opmaken als een leugen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eyes schreef:
    (...)

    {Wie zegt dat ze de goeie lijst heeft?}

    [Heeft ze een lijst dan...
    Het gaat om Tyler en dat hij niets mag vertellen over de lijst en wie erop staat.

    Er is maar 1 lijst. En die staat in het boek.
    Maar het is al opgelost denk ik.]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 22:47 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Oke dat is rechtgezet zullen we verder gaan met IC? En kunnen Tyler en Julia om een of andere manier Rae erbij betrekken. Ik verveel me namelijk dood : P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Chay praat ineens ook niet meer met Zayn. Ik kan ook niks meer schrijven omfg.]


    Danmarks Dynamite.

    Julia Lewis

    'Goed dan, een klein kusje', zeg ik tegen hem.
    Meer dan een naam of een hint zal hij mij toch niet geven dankzij Payne. Nu maar hopen dat het dat kusje waard is. Anders zwaait er wat voor Lopez. Waarom moet Payne er nou zijn? Zo jammer maar het is niet anders. Ik buig naar Lopez toe en leg mijn hand op zijn wang. Daarna druk ik zachtjes mijn lippen op die van hem. Na ongeveer een 20 seconden haal ik mijn lippen van zijn lippen af.


    Physics is awesome

    Tyler Jay Lopez

    'Goed dan, een klein kusje', zegt ze en ik grijns even breed.
    Ze wist volgens mij zelf ook dat ze niet veel te horen zou krijgen, door Liam denkt ze geloof ik. Ik wist zelf wel beter, het was traditie. Ik zou sowieso niet veel zeggen. Opeens buigt ze naar me toe en legt haar hand op mijn wang. Ze drukt haar lippen op die van mij en na ongeveer 20 seconden haalt ze ze eraf. Ik kijk haar aan en grijns even breed. 'Ik bedoelde een kusje op mijn wang, maar dit is veel beter' grijns ik.
    'Goed, ik kan niet veel zeggen maar wel dit. Dit jaar... Word serieus klote.' zucht ik en kijk voor me uit...


    El Diablo.

    [Rae kan anders wel met Sonny praten ;3]

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik had snel mijn oortjes ingedaan, maar het gesprek tussen Julia en de twee voetbal Guys was hier te horen. Maar toen ik opkeek en Julia, Taylor zag kussen schoot ik echt heel hard in de lach. "Het boek is nog niet eens open geweest of Julia laat zich al naaien!" Schaterde ik. Dat kind was echt dom zeg. En maar roepen dat ze de jongens wel te pakken kreeg, maar wel als eerst ingepalmt worden. "Denk na, hij zit zelf in het complot. Hij gaat je echt niet helpen hoor." Tenminste. Ik hoopte niet dat Tyler zo dom was. En dat was bij duidelijk niet, want erg veel liet hij niet los. Waarna ik enkel nog harder begon te lachen. "Dat had ik haar ook gratis kunnen vertellen." Grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Julia Lewis

    'Ach als ik dat nou eerder had geweten, dat je een kusje op je wang wilde', zeg ik.
    Als het serieus klote word dan moeten er wel moeilijke meisjes op de lijst staan. Niet om arrogant te zijn maar dat betekent waarschijnlijk dat ik ook op de lijst sta. Nu alleen er nog achter komen wie nog meer moeilijk in bed zijn te krijgen. Alleen zijn toon, er is iets met de toon waarop hij het zei. Wat kan het zijn? Alsof hij het jammer vind dat er een bepaald meisje op de lijst staat. Van wie zou Lopez het jammer vinden dat ze op de lijst staat? Dat kan er maar een zijn.
    'Zijn jullie echt zo erg, Lopez? Zelfs zij?', vraag ik hem.
    'Alsof je dat echt zo doen Puckerman, geloof je het zelf?! Je bent bijna nog erger dan hen. Ik zou het niet erg vinden als jij op de lijst zou staan en dat jouw naam als eerste word af gestreept. En wanneer jouw naam word af gestreept en ik kom er achter, dan zullen we nog wel eens zien wie er lacht.'

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 23:31 ]


    Physics is awesome