• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.

Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar

Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

lessen die bezig zijn;

Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

Geschiedenis;
    De rest.

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Leroy Evans McAdams

Ik keek op mijn wekker. Die nu voor de, ik gokde zo'n honderdste keer afging Fuck, veel te laat. Snel gooide ik mijn deken van me af en sprong uit bed. Letterlijk. Als een gek begon ik mij klaar te maken. Nadat ik klaar was propte ik snel een broodje naar achter. Ik pakte mijn fiets en snelde naar school. Ik keek op mijn horloge. Geschedenis was nog bezig. Na 15 minuten kwam ik aan. Ik gooide mijn fiets in de rekken en rende naar binnen. Shiitt, waar was dat lokaal ook alweer? Ik begon langzamer te lopen. Ik dacht even goed na, oh ja. Ik wist het weer. Weer rennend liep ik het lokaal binnen. ''Sorry! Verslapen!'' riep ik luid.

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 20:53 ]

Do what people say you can't.

Tyler Jay Lopez

Ik zag dat Rae maar wat naar buiten staarde, maar ik negeer haar. Ik buig een stukje naar Julia toe en grijns breed.
    'Goed, het kost je maar één kusje' grijns ik en wiebel even met mijn wenkbrauwen. Ach ja, heb nog niemand gekust deze dag.
    Moet toch eens gebeuren... Wat? Dacht ze dat ze het te horen zou krijgen voor niks ofzo? Er zit een prijsje aan..
    Ik kijk haar nog even uitdagend aan en grijns breder. Wat zou ze doen...

[Sorry kort... :/ Wist niks anders meer..]

El Diablo.

Liam James Payne
    'Want ik, Tyler Jay Lopez, de koning van de charmes. Ben superonweerstaanbaar and you know it.' grijns hij en ik schud lachend mijn hoofd. 'In je dromen ja' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik merk dat Tyler en Julia in gesprek zijn. Ik grinnik even als ik wat hoor over de lijst, ze wou informatie zoals vele meiden op deze school. Tuurlijk gingen we dat niet vertellen, dan zouden die meiden extra gaan oppassen en dan hoeven we het eigenlijk amper te proberen. 'Tyler, niks vertellen over wie der op staat' zeg ik en kijk hem aan. Waarom duren die lessen toch altijd lang. Zuchtend pak ik mijn mobiel erbij en kijk wat naar de whats app's die ik heb. Ik beantwoord er een paar en stop mijn mobiel weer terug in mijn zak. Ik zak wat uit en hoop dat de les snel is afgelopen.

Julia Lewis

'Is goed maar hoe weet ik zeker dat je de waarheid vertelt?', vraag ik hem.
    Waarom moet Payne zich er nou weer mee bemoeien? Irritante jongen, het gaat hem wel aan maar toch. Als hij ook een kusje wil dan kan hij die krijgen. Het zal wel lachen zijn als Lopez inderdaad alleen voor een kusje het zou doen. Ik dacht dat hij wat anders ervoor zou vragen maar als hij zo goedkoop de informatie wil verkopen. Mij hoor je niet klagen, hoor. Als ik iets zou willen hebben voor informatie dan zou ik wel wat anders vragen. Maar goed, dat ben ik.

{De mijne is ook kort}

Physics is awesome

Tyler Jay Lopez

Ik draai me even om naar Liam. 'In je dromen ja' zegt hij lachend. 'Dreams are reality' grijns ik, het is iets wat mijn moeder altijd zei. Alleen zei bedoelde het eerder als "Je kan je dromen waarmaken als je je best doet.". 'Tyler, niks vertellen over wie der op staat' zegt hij als ik me weer naar Julia heb gedraaid. Ik negeer hem, ik weet heus wel wat ik doe.. 'Is goed maar hoe weet ik zeker dat je de waarheid vertelt?' vraagt ze en ik bijt even op mijn lip. 'Omdat ik niet durf te liegen tegen jouw?' zeg ik en kijk haar aan. Ze zal wel denken, wat een klein prijsje. Maarja...

[Ik ga gtst kijken, reageer in de pauze!]

El Diablo.

Rae Jade Parker
    Ik kijk uit het raam en maak een tekeningetje op het raam terwijl het roodborstje nog vrolijk rond hupst. Het zag er zo lief uit. Ik was nieuwschierig over de lijst, maar ik kon Julia nu niets vragen. Ik had geen idee wie de jongens uit het voetbal team waren. 'Dreams Are Reality.' Hoorde ik Tyler dan plots zeggen. Ik ving het op. Waarom wist ik niet. Dat zei mijn broer altijd tegen mij omdat mijn moeder dat altijd tegen hem zei. Het laat me breed glimlach. Een kleine traan glipt uit mijn ooghoek. Zonder geluid valt hij op dd grond zonder dat iemand het hoop ik merkt. Ik pak mijn mobiel en hou hem achter mijn tas en scrol naar de foto van mijn moeder. Het maakte me emotieoneel ik miste har al kendei k haar niet. Ik miste de vrouw in mijn leven. Mijn moeder figuur. Dat heb ik nooit gehad. Ook niet echt een vader figuur ofzoiets alleen mijn broer. Ik slide verder en zie dan mijn broers foto, wardoor ik vanzelf een glimlach rond mijn gezicht krijg. Ik was ondertussen al wat meer naar het midden van de tafel verplaatst zodat ik niet zo verlegen leek. Ik keek naar de foto van mijn broer. Al zouden Julia Tyler en Payne niet weten wie het was, maar zoals ik al zei. Hij zou mijn "vriendje" zijn. Niemand kon weten dat hij mijn broer was. Maar dan ook serieus niemand! Vorig jaar wisten ze het ook niet en dan hadden ze super hackers en onder invloed vnpan de pestkoppen kwamen ze achter mijn info, maar daar kwamen ze nooit achter.

I'm finally back, Finally after a Year break

Sikowitz schreef:
    VANAVOND 30/1 IS DE BIJEENKOMST VAN HET VOETBALTEAM!

[Bedoel je nu vanavond dat ze na deze les bijeen komen of aan het einde van de rpg dag?]

HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Bedoel je nu vanavond dat ze na deze les bijeen komen of aan het einde van de rpg dag?]

[Nee, ik wilde het vanavond doen maar verplaats het naar morgen. Want heb het iets te druk nu.]

Sikowitz schreef:
    (...)

[Nee, ik wilde het vanavond doen maar verplaats het naar morgen. Want heb het iets te druk nu.]

[oke begrijp ik hoor. Heb het zelf ook druk ;)]

Julia Lewis

Omdat hij niet tegen mij durft te liegen, het is bijna geloofwaardig. Gelukkig ben ik niet zo dom. Zodra Lopez de goeie namen zegt zal Payne wel reageren. Payne is niet zo goeie acteur. Daarnaast heb ik nog iets waardoor ik kan controleren of Lopez de waarheid spreekt.
    'Eerst de namen en daarna je kusje', zeg ik tegen hem.
    Anders geef ik hem een kusje en heb ik nog niks. Dat kan ik niet hebben. Negen van de tien keer krijg ik wat ik wil en zo niet, dan krijg ik het alsnog wel. Mijn motto is waar een wil is, is een weg. De weg vind ik meestal wel. Voor sommige dingen of informatie ben ik verder bereid te gaan dan voor andere dingen of informatie. En nu maar af wachten of Lopez echt de namen geeft.

Physics is awesome

[ik had even een vraagje, is Tyler echt van plan de namen op de lijst te vertellen?]

[Niet de namen, maar wel een goede tip XD ]

El Diablo.

Sikowitz schreef:
    [ik had even een vraagje, is Tyler echt van plan de namen op de lijst te vertellen?]

{Dat weet ik niet. Maar ik heb al iets bedacht waardoor Julia het wel weet. Niet dat ze dat aan iedereen gaat vertellen. Ze gaat het gebruiken om Harry te chanteren}

Physics is awesome

[je weet dat hij zijzelf daar alleen maar in de weg mee loopt en de rest van het team ook... En heel et doel van het boek dan verloren gaat.]

[ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 22:07 ]

Eyes schreef:
    Julia Lewis

Omdat hij niet tegen mij durft te liegen, het is bijna geloofwaardig. Gelukkig ben ik niet zo dom. Zodra Lopez de goeie namen zegt zal Payne wel reageren. Payne is niet zo goeie acteur. Daarnaast heb ik nog iets waardoor ik kan controleren of Lopez de waarheid spreekt.
    'Eerst de namen en daarna je kusje', zeg ik tegen hem.
    Anders geef ik hem een kusje en heb ik nog niks. Dat kan ik niet hebben. Negen van de tien keer krijg ik wat ik wil en zo niet, dan krijg ik het alsnog wel. Mijn motto is waar een wil is, is een weg. De weg vind ik meestal wel. Voor sommige dingen of informatie ben ik verder bereid te gaan dan voor andere dingen of informatie. En nu maar af wachten of Lopez echt de namen geeft.

Ik wacht af en blijf haar aankijken. Ze lijkt na te denken dus ik blijf nog even stil. 'Eerst de namen en daarna je kusje', zegt ze.
    Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. 'Ik ben niet gek, kom op. Een klein kusje. Als ik je niet help met de lijst mag je me heel hard slaan' knipoog ik.
    Ik kijk haar grijnzend aan en hou mijn hoofd een tikkeltje schuin. 'Kom op, ik wil een kusje' lach ik.
    Ik zucht even en kijk haar aan. 'Please?' probeer ik nog en kijk haar aan met een klein pruillipje.
    Ze zal me wel gestoord vinden nu, maar dat boeit me niet echt. Ik schaam me namelijk niet snel...

El Diablo.