• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    lessen die bezig zijn;

    Biologie;
    Louis, Harry, Tyler, Niall, Liam, Sonny, Julia en Rae

    Geschiedenis;
    De rest.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 21:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Little schreef:
    [Ik heb er niet erg veel van meegekregen, maar als iemand iets van Nialler wilt dan zeg het maar:Y)]


    {Ja, als je wil graag. Want HurtedHeart is er nog niet}


    Physics is awesome

    MalikMore schreef:
    [oh my fucking god. Hahaah sorry. Maar je hebt het goed opgepakt. Omfg]
    Zayn Jawaad Malik

    Mijn hoofd wordt zo rood als een biet. Zij ik nou echt Sonny ? 'Sonny ? Serieus ?' zegt ze en schudt haar hoofd lachend. 'Zou bijna denken dat je haar leuk vind dude.' 'Sorry, echt. Ik.. het was niet mijn bedoeling.' Ik zucht. Ze besteed er geen aandacht maar aan, want ze begint de opdrachten uit te leggen. Na een tijdje luisteren snap ik het gewoon. Ik lach opgelucht. 'Zo goed ?' vraagt ze en haalt een hand door haar haar. 'Ja, dankjewel ! Enne, nogmaals sorry.' Ik bijt op mijn lip en kijk naar hoe ze haar haar op haar schouder legt en verder gaat met haar opdrachten.


    Chayenne Kyra Montoya

    Hij word zo rood als een biet en ik grinnik even zachtjes. 'Sorry, echt. Ik.. het was niet mijn bedoeling.' zegt hij en vervolgens zucht hij. 'Ja, dankjewel ! Enne, nogmaals sorry.' zegt hij waarna ik klaar ben met uitleggen en glimlachend kijk ik hem aan. 'No problem' glimlach ik en begin weer aan de opdrachten. Na een tijdje heb ik een hele bladzijde af en ik kijk naar Zayn. Heeft hij heel die tijd gekeken? Maakt niet uit.. 'Is er iets?' lach ik en kijk hem aan. Ik bijt kort op mijn lip en blijf hem met een glimlach aankijken.

    [ Wat is de laatste post van Liam?]


    El Diablo.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik lach en kijk Chay aan. Haar glimlach, laat mij automatisch lachen. Ze ziet er echt mooi uit. 'Is er iets ?' vraagt ze dan en lacht. Ze blijft naar me kijken. Ik schud mijn hoofd en mompel 'Nee'. Ik vind het maar moeilijk zo'n gesprek voeren. Je verwacht niet snel dat zo'n knap meisje ook nog eens best wel aardig is.
    Ik kijk naar voren en zie de leraar achter zijn computer zitten. Hij grijnst af en toe en kijkt dan snel even de klas rond. De klas op zijn beurt is heel stil, dat gebeurt ook niet vaak.
    Stiekem pak ik mijn mobiel uit mijn zak en zoek mijn twitter. Geschiedenis samen met Chay. (: tweet ik. Ik stop snel mijn mobiel weer weg en kijk snel weer even naar Chay. Haar gezicht staat serieus en haar blik is op haar boek gericht.


    Danmarks Dynamite.

    Harry Edward Styles
    Mijn adem sloeg tegen Louis hand aan en met grote ogen keek ik naar de jongen. totaal van de kaart en niet goed wetend hoe ik moest reageren bedacht ik me iets. Ik wist hoe ik moest reageren. Een grijns verscheen op mijn lippen die lang Louis huid gleden en uiteindelijk likte ik over zijn hand heen. ''Dan moet je me eerst te pakken krijgen en een pleister zoeken!'' grijnsde ik toen ik van Louis weg was gerold en overeind krabbelde. Ik rende het voetbalveld over en niet zo zeer omdat ik verwachte dat Louis echt achter me aan zou komen. Ik rende naar het ballen hok, die zoals gewoonlijk op slot zat. ''Tomlinson, kom helpen!'' Gilde ik over het veld heen. Hij moest me even een zetje geven zodat ik door het raam kon klimmen. Ik


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rae Jade Parker
    'Elk schooljaar word het boek geopend en krijgt iedere jongen van het voetbalteam, een meisje toe gewezen waarmee hij naar bed moet. Voor het einde van het seizoen zodat hij haar naam van de lijst met de namen van de meisjes kan door strepen', vertelt ze me. Ik trek mijn wenkbrauw op. Dat was echt zo kinderachtig. 'Maar dit jaar zal anders zijn, hun arrogantie word te groot. Styles is te ver gegaan dit keer en dat zal hem duur komen te staan', zegt ze dan. 'Daar ben ik het al mee eens. Ik ben blij dat ik nieuw ben. Ik zal er dan niet op staan. Niemand kent me namelijk.' Zeg ik een beetje opgelucht. 'Maar er moet wel wat mee gedaan worden. Het laat zien alsof we zo makkelijk te krijgen zijn.' Zeg ik een beetje geprikt doordat er zulke kleuters op deze school zitten. Het kon bijna niet gekker worden. Wat nou als ik erop stond. Ze zullen alles doen om mijn naam door te strepen. En ik heb nog niet eens een vriendje gehad. Nog geen eerste kus enzovoort. Het zou ook onmogelijk kunnen. Ik word al bijna mijn hele leven geoest en niet gezien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    quin98 schreef:
    Liam James Payne

    'En sinds ik altijd gelijk heb is het zo' grijnst hij en ik schiet in de lach. 'Jij en altijd gelijk?' vraag ik hem en schud mijn hoofd. 'Onmogelijk!' zeg ik lachend. Inderdaad, doe ik wel volgend jaar ofzo' zegt hij en ik knik even. 'Beter ga je dan in de buurt van mij' grijns ik. 'inderdaad' zegt hij nog over mijn opmerking over bescheidenheid en ik grinnik even. Hij snuift zijn neus en zegt iets van we zullen zien. Ik knik even en kijk even gauw het lokaal rond. 'Gast, we hebben bio' lacht hij, owja shit.'waar zit jij met je koppie, normaal weet je alles' lacht hij en ik haal mijn schouders op. 'Nog in de vakantiestemming of zo' zeg ik lachend en loop achter Tyler aan naar het lokaal.

    Julia Lewis

    'Het maakt niet uit of niemand je kent. De jongens kiezen volgens mij gewoon uit alle meisjes leerlingen en aangezien jij nu ook hier een leerling bent, is de kans dat ze jou ook kiezen wel wat groter', zeg ik.
    'En het is ook kinderachtig gedrag maar zolang dat boek bestaat zullen ze waarschijnlijk door gaan', vertel ik haar.
    Ik ben dan geen maagd meer maar dat wil nog niet betekenen dat ik met iedere jongen het bed in duik. Want ik heb ook mijn trots en waardigheid. Daarnaast is niet iedere jongen even goed in bed. Dat is toch wel belangrijk, anders heeft alleen hij plezier. En ik ben speelgoed dus ik mag ook wel wat plezier hebben tijdens de seks. Als een jongen met mij naar bed wil, mag hij wel goed zijn best doen. Ik heb er geen moeite mee om een jongen gewoon alleen te laten als hij alleen denkt aan zijn eigen plezier. Met relaties heb ik echt moeite. Snel verliefd word ik niet en ik hou ook niet snel van iemand. Op zich wil ik best wel een relatie hebben maar ik kan maar geen jongen vinden waar ik verliefd op word. Of waarmee ik mij zelf wel in een relatie zie. Misschien is dat ook wel niks voor mij, iets voor later zodra ik wat ouder ben.


    Physics is awesome

    Chayenne Kyra Montoya

    Hij lacht ook en ik leun even op mijn handpalm terwijl ik het boek dicht sla. 'En toen had Chay geen zin meer' lach ik en kijk weer naar Zayn. Ik kijk even snel naar de leraar die naar het scherm van zijn computer kijkt en snel pak ik mijn Iphone. Ik zie dat er weer een whatapp berichtje staat, maar zin om het te checken heb ik niet. Ik weet toch wel dat het van Deena is, dat is de enige die me whatsappt tijdens school.. Verveeld check ik mijn twitter en zie de status van Zayn. "Yeah ^^" reageer ik en snel gooi ik mijn Iphone weer in mijn tas. Ik staar even voor me uit en dan weer naar buiten. Zayn is wel leuk, maar verliefd word ik niet snel..

    Tyler Jay Lopez

    'Jij en altijd gelijk?' lacht hij waarna hij zijn hoofd schud, 'Onmogelijk!' lacht hij. Ik grinnik kort, 'meestal dan.' grijns ik. 'Beter ga je dan in de buurt van mij' grijnst hij en ik grijns terug. 'We zullen zien' grinnik ik, en krab even aan mijn kin. 'Nog in de vakantiestemming of zo' zegt hij lachend en ik schud mijn hoofd weer. 'Gek' grinnik ik. Ik loop naar het lokaal en kijk naar de plaatsen die er nog zijn. Uiteindelijk loop ik naar achter en plof in het hoekje neer. Ik pak mijn boeken en pen. Snel check ik mijn Blackberry, mhm. Veel ping berichtjes. Ik check het zo wel. Ik kijk even naar Liam, 'hoeveel meiden?' vraag ik hem. Tja, vakantie was niks zonder meiden...


    El Diablo.

    Zayn Jawaad Malik

    'En toen had Chay geen zin meer' zegt ze lachend. Ik schudt lachend mijn hoofd als ze naar me kijkt. Ze kijkt naar de leraar en mijn gezicht draait ook zijn kant op. Ze pakt snel haar iPhone en ik concentreer mij op mijn boeiende agenda. Nouja, boeiend is hij natuurlijk niet. Ik schrijf wat verjaardagen erin en wat belangrijke datums en kijk dan vertelt op de klok. De les duurt nog wel eventjes. Ik steek mijn vinger op en al snel ziet de leraar mij. 'Mag ik even naar het toilet ?' de leraar knikt en rustig verlaat ik het lokaal. Ik loop de wc's binnen en pak mijn mobiel. Verveelt sms mijn zusje. 'Zussie ! Hoe gaat het op je eerste dag ?'
    Ik en mijn zusje hebben een goede band, vandaar dat ik zo open kan typen. Binnen een minuut krijg ik iets terug. 'Het is zo saai, Zayn.' Ik grinnik en stuur dit terug : 'Bij mij ook hoor. Haha. Maar de meiden zijn weer goed hoor.'
    Ja, zelfs daar praat ik met haar over. Zo weet ik ook welke jongens zij leuk heeft gevonden en wie ze nu leuk vind. Ik stop mijn mobiel weg en loop snel het lokaal weer in. Dat waren toch weer vijf minuten tijdverspilling. Ik grinnik en zak neer op mijn stoel.


    Danmarks Dynamite.

    Liam James Payne

    'We zullen zien' grinnikt hij en ik knik even. Na mijn opmerking over de vakantiestemming schud hij zijn hoofd.'Gek' grinnikt hij waardoor ik even lachend mijn schouders ophaal. Als we in het lokaal zijn plof ik weer naast Tyler neer.'hoeveel meiden?' vraagt hij waardoor ik even grijns. 'Ik zat al te wachten tot deze vraag zou komen' zeg ik lachend. Tyler begint altijd wel over meiden. 'Maar ik heb er twee gehad, was niet zo lang op vakantie hé' zeg ik en kijk hem aan. 'Jij zeker veel meer?' vraag ik lachend en kijk hem aan. Ik haal mijn hand even oor mijn haar en kijk even door de klas heen. Vele kende ik eigenlijk niet eens.

    Rae Jade Parker
    'Het maakt niet uit of niemand je kent. De jongens kiezen volgens mij gewoon uit alle meisjes leerlingen en aangezien jij nu ook hier een leerling bent, is de kans dat ze jou ook kiezen wel wat groter' Hierdoor word ik even helemaal bleek. O wat kon ik minn broer nu bedanken voor het plan van hem zodat jongens van me afbleven. Hij had voorgesteld om zich als mijn vriendje voor te stellen. Nu was dat wel een fijn idee. Dan was ik zo gezegt buiten bereik. 'En het is ook kinderachtig gedrag maar zolang dat boek bestaat zullen ze waarschijnlijk door gaan.' Vertelt ze. Ik kijk haar aan. 'Waarom trappen mensen er dan in. Als het ze niet lukt dan stoppen ze er vanzelf mee.' Zeg ik serieus. Ikkijk over Julia's schouder en zie Tyler en een jongen binnenkomen. Oke tyler kon ik dus min of meer niet vetrouwen. O ik was toch zo blij dat ik 'bezet' ben. Misschien niet echt, maar het is goed genoeg om ze te laten stoppen met proberen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler Jay Lopez

    Na mijn vraag grijnst hij even, 'Ik zat al te wachten tot deze vraag zou komen' zegt hij lachend en ik haal mijn schouders even op. 'Maar ik heb er twee gehad, was niet zo lang op vakantie hé' zegt hij waarna hij me aankijkt. 'Jij zeker veel meer?' vraagt hij lachend, en ik lach even. 'Tyler heeft op een dag met tien meisjes gezoend.' zeg ik als een klein kind. Ik lach even en kijk voor me uit. 'Ik ben echt erg.' mompel ik na een tijdje. Ik kijk de klas even rond en eindig dan weer bij Liam. 'Of het komt gewoon door mijn onweerstaanbaarheid' grijns ik en wiebel even met mijn wenkbrauwen. Ach, ik had nou eenmaal mijn arrogantie momentjes. Moest je mee leren leven...


    El Diablo.

    Liam Payne

    Tyler heeft op een dag met tien meisjes gezoend.' zegt hij als een kind en ik lach even. 'Ooh alleen gezoend, dan kan ik er wat bij optellen. Dan denk ik tien of zo, op elke disco daar wel twee volgens mij.' zeg ik lachend. Ik had heust wel een beetje respect voor een meisje, als ik der echt leuk vond. Als ik een relatie had of zo zou ik dat ook wel echt menen zo ben ik dan wel, maar in de tijd dat ik vrijgezel ben vindt ik het ook wel leuk om af en toe wat met de meisjes te doen natuurlijk. 'Ik ben echt erg.' mompelt hij naar een tijdje en ik grinnik. 'Of het komt gewoon door mijn onweerstaanbaarheid' Grijns hij dan en ik schud lachend mijn hoofd. 'Als die er zou zijn, zou het daar vast aan liggen' zeg ik lachend.

    Julia Lewis

    'Sommige meisjes trappen er in omdat ze het niet door hebben', zeg ik tegen haar.
    Dan zie ik dat Lopez en Payne binnen komen. Ze zien er knap uit en ik zou best met ze naar bed willen als ze niet mee zouden doen met de lijst.
    'Lopez en Payne zien er niet verkeerd uit vandaag', mompel ik tegen Rae.
    Van sommige jongens verwacht ik gewoon niet dat ze eraan mee doen. Helaas word ik vaak teleurgesteld als blijkt dat ze dat wel doen. Ik snap wel dat ze seks willen maar dit is niet netjes tegen over de meisjes. Het enige waar het ze om te doen is, is een nacht met ze slapen en dan doen alsof ze niet meer bestaan. Wat als de rollen omgekeerd zijn?


    Physics is awesome

    Rae Jade Parker
    'Sommige meisjes trappen er in omdat ze het niet door hebben' Zegt ze dan. Ze kijkt dan even de klas rond, maar ik niet ik denk na. Ik moest iets bedenken om als mijn naam erop staat wat ik niet hoop aangezien ik snel voor iemand val. Ik raak snel gemanipulleerd ben naief en krijg erg snel gevoelens voor iemand. Dat waren echt minpunten van mezelf. 'Dat is hetzelfde als spelen met een meisje haar gevoelens.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. Wat waren zulke jongens en paar eikels. 'Lopez en Payne zien er niet verkeerd uit vandaag', mompelt ze tegen mij. Ik kijk over haar schouder mee het klaslokaal in. A Tyler en zijn vriend. Oke ik moest toegeven ze waren knap. Als ze ook nog een leuk karakter hadden zou ik zo voor ze vaklen, maar dat weet ik niet. 'Ze zijn inderdaad niet verkeerd.' Zeg ik gemeend. Ze waren niet lelijk, maar ik was Cliche. Ik vond altijd dat uiterlijk maar een verpakking was wie wou nou een pak melk dat over de datum was. De verpakking zegt niets over de inhoud.


    I'm finally back, Finally after a Year break