• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog

4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice

MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog

Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

[ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

Valerie Selena Valentine
    (Sorry peepz maar had nogal veel aan mijn hoofd een jongentje van mijn school is dood gevonden in het bos dus ik had het daar zelf vrij moeilijk mee)
    Op mijn hoge hakken loop ik het klaslokaal binnen. Zoals altijd was ik de laatste en ik keek met een speelse blik de klas rond en liet me uiteindelijk naast Jack zakken. "Eyy."

Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

iSuperman - xJORDYCLASIE

Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

Alexis Smith
    Valerie kwam het lokaal binnen lopen, té laat. Ik richtte me op haar en mijn ogen vormde spleetjes''Mevrouw Valentine, wat is de reden waarom u zo laat bent? Dit word niet gewaardeerd in mijn lessen, en al helemaal niet nu het jullie eerste les is. Wat is de redend dat u zo laat bent?'' Ik tikte met mijn hak op de glanzende, witte vloer en wachtte op antwoord. Laat komers accepteerde ik niet, en nu al helemaal niet want het was de eerste dag, en hun eerste les.

Kayleigh Sarah Sue
    Nog zat ik met mijn rug naar Thomas toe, en keek geamuseerd naar de docent. Ze zei het een en ander, en toen kwam Valerie het lokaal binnen. Ik glimlachte zwak naar haar en ze nam plek naast Jack. Mevrouw Smith keek haar aan, en begon een preek. ''Mevrouw Valentine, wat is de reden waarom u zo laat bent? Dit word niet gewaardeerd in mijn lessen, en al helemaal niet nu het jullie eerste les is. Wat is de redend dat u zo laat bent?'' ze tikte met haar hakken op de vloer, en wachtte op haar antwoord. Ik giechelde zachtjes, Valerie was echt een badass. Ik draaide me weer om zodat ik Thomas aan keek ''My god, Smith is chagrijnig ofzo.'' ik lachte zachtjes en bekeek mijn handen waar een van mijn ringen aan zaten, een dood simpele ring met daarin gegraveerd ''believe''

Thomas Elliot Flow
    Toen Valerie binnen kwam begon Mv SMith met een hele preek en ondervraging.Ik rolde kort met mijn ogen ,kon de les niet gewoon beginnen ?
    Ik had geen zin in gezeik.Kay vond het blijkbaar wel grappig en ik hoorde haar zachtjes giechelen.
    Kay draaide zich om zodat ik niet meer naar haar rug hoefde te kijken.''My god, Smith is chagrijnig ofzo.'' lachtte ze zachtjes en ik gniffel ook lichtjes."Volgens mij is iedere leerkracht hier zo."fluister ik grinnikend. Gisteren mevrouw Sharp en nu Smith ,yep ,maar nog steeds niet erger dan mijn vorige scholen.
    Vorige jaren begonnen ze allemaal tegen mij te zeiekn dat ik een rotkoch was en dat ik nergens ging komen en bla bla blah.Ik begin wat met mijn vingers tegen het tafeltje te tikken ik had zin in wat ritme en niet in een hele uitleg voor de les begint.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

-Gregory McEwan -
    Mevrouw Smith begon te preken tegen Valerie.
    Ik vond het best zielig,maar ook grappig.
    Ik vroeg me af wanneer de les zou beginnen en begon net als Thomas te tokkelen.

You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

Kayleigh Sarah Sue
    "Volgens mij is iedere leerkracht hier zo." fluisterde Thomas zacht en ik lachte terwijl ik mijn hoofd naar achter gooide. Mevrouw Smith was ondertussen al naar een andere ruimte gelopen, en ze liet ons hier achter. Thomas was begonnen met tikken op de tafel, en Gregory volgde zijn voorbeeld. Ik rolde groot met mijn ogen, Gregory denkt leuk te zijn nou nee ahum. Ik stond op en trok mijn broek wat lager, hij zat wat hoog. Ik keek eventjes het lokaal rond en trok dan mijn vestje uit zodat ik alleen nog een tanktop en natuurlijk bh aan had. Ik gooide mijn vestje met een sierlijke boog op de tafel en deed mijn supra's ook uit. De ruimte was groot, dus plek voor een overslag ofzo was er wel. Mijn hand streek over mijn tattoo op mijn hand, en zwak glimlachte ik. Ik deed een korte aanloop, en zette me af. Na enkele seconden stond ik weer rechtop en grijnsde licht.

Alexis Smith
    Antwoord van Valerie had ik niet gehad, dus zuchtte ik diep. Zonder wat te zeggen liep ik naar een van de studio's, om het een en ander klaar te zetten. De piano in de andere kamer stond klaar, waar 2 kinderen konden. In de andere 3 studio's kon derest. We hadden zelfs een officiële ruimte om nummers op te nemen, een van de dingen die we óók gingen doen. Ik liep terug naar het lokaal en mijn normale wenkbrauw nam plek voor een gefronsde "Kayleigh wat doe jij?" Ze haaldde haar schouders op en ging weer op haar plek zitten. "Oke luister iedereen, samen met je partner ga je naar een studio. Daar staan instrumenten klaar, en jullie mogen zelf een nummer kiezen samen. De 'piano' kamer is voor Kayleigh & Thomas waar een piano is, Studio 1 is voor Gregory & Anna waar 2 gitaren zijn, Studio 2 is voor Jack & Valerie waar 2 basgitaren staan en Studio 3 is voor Emilie & Ethan waar ook een piano staat. Succes allemaal, en voor vragen zit ik bij mijn bureau!" Ik klapte in mijn handen.

[ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 18:39 ]

-Gregory McEwan-
    De leerkracht zei dat Anna en ik naar de gitaren mochten , ik kon het niet laten om heel luid: " YEAH!" te roepen. Ik weet het, soms ben k gewoon veel te opgewonden, maar dat irriteerde MIJ nooit . Hahahaha !
    Ik rende naar de studio en vroeg Anna welk nummer ze wou spelen.

You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

[MissAlice, zou je je stukjes wat langer kunnen maken? En de dingen die je zegt/doet wat meer uitschrijven? Kijk maar naar de stukjes van mij en Nyan. Dat bedoel ik eigenlijk.]

( OK, I'll try . Heb een writers block gehad dus me inspiratie is nog niet op en top, maar dat komt nog wel ;) )

[ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 18:54 ]

Thomas Eliot Flow

Valerie antwoorde niet op mv.Smith.
    Daarna ging ze weg en Kay besloot daar gebruik van te maken.Ze deed haar truitje en schoenen uit en deed dan een radslag.
    Smith was net terug op het moment dat Kay klaar was en daarna ging ze terug zitten.
    Mevrouw Smith vroeg aan Kayleigh wat ze deed en daarna begon ze uit te legen in welke zalen we mochten werken.
    Ik was erg blij dat Kay en ik in de piano ruimte mochten. Ik stond op en keek haar aan.Wachtend tot ze met me mee ging.
    (sorry dat hij zo kort is )

[ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 17:09 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Anna Sharp

Zuchtend stond ik op. Ik kon totaal géén gitaar spelen. Ik hoopte dat Gregory gitaar kon spelen, anders waren we dik de pineut. Enfin, ik was een snelle leerling, misschien kon ik nog iets bakken, maar ik betwijfelde het ten zeerste. Ik deed de deur achter ons dicht toen ook Gregory in de studio was. Ik warmde zijn stembanden op, zoals mijn moeder me had geleerd en ik zong een deel van het liedje 'Hallelujah'. Ik pakte de gitaar op, tokkelde er wat op en probeerde verschillende posities. Ik lette eigenlijk niet zo goed op Gregory bedacht ik me later, stopte en keek hem uitdagend aan. 'Zeg het eens, kun je überhaupt gitaar spelen of zullen we maar wat proberen?'

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

-Gregory McEwan-
    Anna zong een deeltje van Hallelujah, Hmm. Klonk niet verkeerd!
    Ze vroeg of ik uberhaupt wel gitaar speelde.
    "Reken maar van oh yes Ann, ik speel gitaar! " grijnsde ik , en nam een gitaar.
    "Wil jij weer zingen?" vroeg ik haar, ik hield van haar zangstem. We hadden nu al een paar keer samen gezongen , nu ja, eigenlijk was dit de tweede keer, maar goed.
    Ik stemde de gitaar even en zette Hallelujah weer in.

Anna Sharp

'O god, fijn dat jij gitaar kunt spelen,' zei ik met een glimlach. Gregory zette in, maar ik miste de inzet. Het geluid van de gitaar uit zijn handen klonk zo mooi. Ik weet niet wat het was. Normaal hield ik niet zo van het geluid van de gitaar, maar dit klonk werkelijk ontzettend. 'Oh, sorry,' zei ik, toen Gregory stopte. 'Ik vond het echt super mooi klinken.' Ik glimlachte breed naar hem. 'Misschien kun je opnieuw beginnen?' vroeg ik met een lief gezichtje.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

-Gregory McEwan-
    "Oh god, fijn dat jij gitaar kunt spelen"Zei Anna, ik glimlachte , ze was echt aardig ! Ik zette in, maar merkte dat Anna niet mee was , en dus stopte ik na even al.
    "Ik vond het echt super mooi klinken." Glimlachte Anna naar me.
    Daarna vroeg ze met puppieogen of ik opnieuw wou beginnen.
    "Enkel als jij zingt!" grijnsde ik, en zette ( Kies maar tussen Halleluhja of smooth criminal in de glee versie ) in .

Anna Sharp

'Ohw, chanteren,' lachte ik. 'Oké, ik zet wel in. Hallelujah, here I come.' Ik maakte mijn lippen nat, sloot mijn ogen en luisterde naar het intro van het liedje en liet de woorden zacht en oprecht over mijn lippen komen. Ik concentreerde me en zorgde ervoor dat geen enkele noot verkeerd was.
    Toen het liedje afgelopen was opende ik mijn ogen weer en klapte. 'Geweldig,' lachte ik. 'Een ander liedje? Ik zeg dat we vijf liedjes af kunnen krijgen binnen de tijd. Hebben we een challenge?'