• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog

4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice

MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog

Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

[ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

Kayleigh Sarah Sue
    Ik schudde mijn hoofd en veegde de tranen weg. "Er is niks, believe me." Ik haalde diep adem en probeerde het weg te zetten. "Gaan we verder?" Ik glimlachte en keek Thomas aan. Ik hoorde geluiden uit andere studio's komen, wat allemaal vrij goed klonk.

[Sorry dat het zo kort is mwhep.]

(Ik volg al een tijdje het verhaal, het is echt geweldig! Ik zou anders wel een rol op me willen nemen, al is het maar tijdelijk.)

Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

Ethan Jacob Turner
    Ik en Emilie zijn nog maar net in de studio of ik voel hier al iets vreemds en Kai lijkt het ook te voelen.
    Ik kon geen muziek spelen eigenlijk.Net als ik wil vragen aan Emilie of zij iets met muziek kon zie ik haar bleek worden.
    Kai word onrustig en begint aan de deur te klauteren om naar buiten te kunnen.
    Vlug ondrrsteun ik Emilie aangezien ze van haar stokje vald.
    "Em!?"zeg ik bezorgd.
    Ok we moesten hier weg.
    Ik hijs Emilie over mijn schouder en ren naar buiten ,want mijn hoofd begon ook wat te draaien."Mv.Smith!"roep ik geschrokken .

Thomas Eliot Flow
    Ze schudde haar hoofd en veegde haar tranen dan weg.
    'Er is niets ,believe me.'zei ze maar ik weet wel dat ze ergens meezit. Ik besloot er maar me niet ermee te bemoeien."Gaan we verder?"vroeg ze me dan en ik knikte zacht en haalde mijn hand van haar schouder af.
    "Maar als er iets is ,je kunt het me altijd vertellen hé."zeg ik dan nog en pak dan de muziek bladeren en nu was het ,het liedje van Justin Bieber.Ik besloot nu eens te beginnen en niet te zingen ,want ik wilde Kay horen zingen nu.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

xTWIloverx schreef:
    (Ik volg al een tijdje het verhaal, het is echt geweldig! Ik zou anders wel een rol op me willen nemen, al is het maar tijdelijk.)

[Oh wauw, dat is super fijn! & leuk dat je het 'verhaal' leuk vind haha :') We zullen het erover hebben, anders mailen wij nog wel eens!]

Alexis Smith
    Ethan kwam terug gerent met Emilie over zijn schouder. Emilie zag bleek en ook Ethan's soul was half aan het draaien. Geschrokken riep Ethan "Mevrouw Smith!" Ik stond op en rende naar hun toe, "oh god, jullie zien er alle 3 niet goed uit. Het is beter dat jullie mijn lokaal verlaten en naar bed gaan. Ik zal een briefje schrijven en de zuster laten komen."
    Al snel kwam de zuster en begeleiden hun naar hun kamers, waarna ik een briefje schreef voor Ethan en Emilie.

Kayleigh Sarah Sue
    "Maar als er iets is, je kunt het me altijd vertellen hé." zei hij liefjes en haalde zijn hand van mijn schouder. Ik knikte en grinnikte.
    Thomas pakte het andere blad en begon met spelen. Ik nam aan dat ik moest beginnen met zingen. Het nummer kende ik, het was vrij simpel qua tekst. 'Across the ocean, across the sea. Starting to forget the way you look at me now. Over the mountains, across the sky. Need to see your face and need to look in your eyes. Through the storm and, through the clouds Bumps on the road and upside down now I know it's hard baby, to sleep at night.
    Don't you worry, cause everything's gonna be alright.'
    De woorden zog ik gemakkelijk, en had op de goede plaatsen de goede uithaal. Terwijl Thomas door speelde, drong het tot me door dat Thomas eigenlijk veel groter was dan dat ik was. Dat viel me vooral nu op, want zijn schouders zaten veel hoger wanneer hij gebukt zat in vergelijking tot mij. Ik grinnikte om mijn eigen gedachten.

[ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 23:10 ]

xTWIloverx schreef:

(:3 yeeeey ! )

Ethan Jacob Turner
    Mv. Smith stond op en rende naar ons toe."oh god, jullie zien er alle 3 niet goed uit. Het is beter dat jullie mijn lokaal verlaten en naar bed gaan. Ik zal een briefje schrijven en de zuster laten komen."zei ze en ook niet veel later kwam de zuster aan en begeleide ons naar de kamers. Ik knikte dankbaar naar haar ,maar kroop toch mijn bed uit en nam Kai naar de meidenslaapkamer ,waar Emilie sliep. Het was toch niet normaal? Ik deed eerst een raam open voor frisse lucht en nam daarna een stoel en zette me naast haar bed. ik legde Kai bij haar op bed ,aangezien een bed wat zachter was.
    Hoe kon ze zo rap ziek geworden zijn? Ik wilde eigenlijk gaan uitleggen wat er gebeurd is ,maar ik wilde hun ook weer niet in de steek laten.

Thomas Eliot Flow
    'Across the ocean, across the sea. Starting to forget the way you look at me now. Over the mountains, across the sky. Need to see your face and need to look in your eyes. Through the storm and, through the clouds Bumps on the road and upside down now I know it's hard baby, to sleep at night.
    Don't you worry, cause everything's gonna be alright.'
    zong Kay en grinnikte ,daarna ,waardoor ik haar even vragend aankeek.
    Ze had vast een binnen pretje ofzo.Ik schudde daarna grijnzend mijn hoofd en speelde de laatste tonen van het liedje.
    Nou dat verloopte makkelijk en het was nog leuk ook.

Kayleigh Sarah Sue
    Thomas speelde de laatste noten, en een stilte heerste in de ruimte. Ik zuchtte en ging wat rechter op zitten. 'Zullen we een ander blad halen?..ik bedoel, we hebben nog een half uur en daarna moeten we het presenteren volgens mij.' Ik stond op en liep een stukje door de kamer heen.

Thomas Eliot Flow
    'Zullen we een ander blad halen?..ik bedoel, we hebben nog een half uur en daarna moeten we het presenteren volgens mij.' vroeg Kayleigh en ik knikte. Ze stond alvast al op en liep al de ruimte door. Ik liep achter haar aan en ging het lokaal binnen.
    De enige ruimte waar er nu nog muziek klonk was die waar Anna en Greg zaten. Wedden dat de andere gewoon zitten niet te doen.
    Ik liet Key het blad maar vragen terwijl dat ik een beetje het lokaal rond keek. Ergens zag ik het niet zitten om op te treden ,want dat had ik eigenlijk nog nooit echt gedaan voor plubliek.

(Hello people ! :)
    Mag ik het avond laten worden? Kan ik een leuke suprise doe voor Anna van Greg :D Heb er zin in !
    Ja , 't is weekend en heb gisteren de meeste dingen voor vandaag al gestudeerd , dus ... :D)

You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

[Hee, we zitten pas in de morgen en de les van Katherine moet ook nog komen..]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

( Oh, ok , no problem, maar ik heb iets super lief in gedachten! Hihi ! )

You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

(Wanneer gaan we verder ? Anders doe ik nu snel iets)
    -Gregory McEwan -
    Door het kleine raam in de deur zag ik een lijkbleke Emelie en Etan vertrekken, nou, die zagen er niet goed uit! Na even kwam ook Valerie lijkbleek naar buiten, zou er een epidemie uitbreken? Ik vertelde mijn gedachten aan Anna, benieuwd wat zij ervan dacht.
    "Zal ik nieuwe muziekbladen gaan halen of wil je liever iets anders doen?" vroeg ik daarna met een speelse knipoog.

Anna Sharp

'Zal ik nieuwe muziekbladen gaan halen of wil je liever iets anders doen?' vroeg Gregory met een speelse knipoog nadat hij doorkreeg dat hij mijn mening wilde van iets. Ik keek naar buiten en zag ze lopen. 'Ooh,' zei ik. 'Nee, blijf maar liever binnen. Mevrouw Smith zal zo wel komen zeggen wat wel moeten doen.' Of ik sms mijn moeder, dacht ik erachteraan. 'Het kan in de lucht hangen.' Ik ging bij de deur staan en zag dat sommige gezond waren en andere niet. Wat zou er aan de hand zijn?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

-Gregory McEwan-
    Anna vond het een beter idee om binnen te blijven, de leerkracht zou zo wel komen, maar één probleem: Ik ben niet iemand die lang stil kan zitten, ik begon dus rond te lopen terwijl ik afwezig het liedje "mine" van Taylor swift op mijn gitaar speelde, één lyric bleef me echter achtervolgen:
    " She/He was the best thing that ever been mine"
    ik herrinnerde hoe mijn moeder vroeger ook altijd zong dat ik het beste was dat haar ooit was overkomen, een traan liep over mijn wang....

Anna Sharp

'Wat is er met je moeder gebeurd,' vroeg ik plots. 'Oh, sorry,' mompelde ik erachteraan. 'Sorry als ik je privacy schendt.' Ik liep naar hem toe en veegde de traan van zijn wang. Ik plaatste een kusje op plaats waar ik de traan had opgeveegd. Greg was iets groter dan dat ik was, maar niet heel veel. Ik trok hem op een stoel en liet hem rustig zijn verhaal doen.

-Gregory McEwan-
    "Wat is er met je moeder gebeurd?" Anna onderbrak mijn gedachten. Ze mompelde nog iets van privacy schenden ofzo, ze veegde mijn traan weg en kuste het plekje waar de traan net nog had gezeten. Daarna trok ze me op een stoel , ik kon haar vertrouwen, dat wist ik, dus ik begon te vertellen: " Mijn moeder, ze had ook een gave, k heb het een beetje van haar ge-erfd," ik stopte even om een scheve glimlach tevoorschijn te toveren," mijn moeder is niet zo bijzonder raar om het leven gekomen, maar ik heb zeg maar, nooit afscheid kunnen nemen, de morgend dat ze stierf hadden we trouwens onze eerste ruzie,het was zo onozel ,en ik geef mezelf er een beetje de schuld van..." Ik zuchtte, het lag nog steeds moeilijk om het te vertellen.