• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

    Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

    Katherine Sharp

    'Yes, muziek is mijn lievelingsvak,' zei Thomas nadat Alexis hem had gezegd dat ze met muziek gingen beginnen. 'Mooi,' antwoordde ik. 'Want 's middags gaan we door met klassikale, magisch psychologie. Een van de moeilijkste vakken.' Ik glimlachte naar hem. 'Maar het gaat wel goed komen als je goed oplet.'

    [Komt het rooster er ook nog op te staat? De tafeltjes vooraan zijn het voorste deel van het lokaal, maar waar de labtafels zijn, komen deze labtafels.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thomas Elliot Flow
    'Mooi,' antwoorde Mevrouw Sharp.
    'Want 's middags gaan we door met klassikale, magisch psychologie. Een van de moeilijkste vakken.' zei ze glimlachend.'Maar het gaat wel goed komen als je goed oplet.' vervolgde ze daarna.
    Ik wist niet echt hoe magische psychologie was ,maar het woord klonk al moeilijk genoeg."En wat is dat dan? Een vak waar we onze gave trainen ?"vroeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Katherine Sharp

    'En wat is dat dan? Een vak waar we onze gave trainen?' vroeg Thomas. 'Oh nee,' lachte ik en keek naar Alexis. 'Dat doet mevrouw Smith, nee, ik leer jullie psychologie op de manier wat je nodig hebt bij je gave. Dat doe ik met gericht tijdens een sessie iedere week, maar de klassikale variant is om te leren van elkaar en natuurlijk ook algemene psychologie.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thomas Elliot Flow
    'Oh nee,' lachtte ze en keek toen naar mevrouw Smiths.
    'Dat doet mevrouw Smith, nee, ik leer jullie psychologie op de manier wat je nodig hebt bij je gave. Dat doe ik met gericht tijdens een sessie iedere week, maar de klassikale variant is om te leren van elkaar en natuurlijk ook algemene psychologie.' legde ze uit ,maar ik begreep het niet echt.
    Ik at het laatste restje van mijn broodje op en dacht er even over na. "Ik begrijp dat niet echt."mompel ik dan ,meer tegen mezelf bedoeld dan tegen hun.
    Ik wist zowieso al niet wat psyologie betekende, maar ik besloot dan gewoon een andere vraag te stellen."En hebben jullie dan ook gavens ?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Katherine Sharp

    'Ik ben sirene. Plus ik kan eigenlijk alles manipuleren met mijn wil. Als ik mijn broodje gesmeerd wil hebben, is hij in een keer gesmeerd. Snap je?' Ik deed mijn haren naar achteren. 'Maar ik leg alles duidelijker uit tijdens de les, goed? Dan zie ik jullie vanmiddag? In de bibliotheek, daar geef ik les.' Ik stond op en keek Alexis even aan. 'En jou zie ik tijdens de lunch weer. Jullie trouwens ook. Veel succes, mevrouw Smith,' dat laatste zei ik plagend, omdat ik meestal Alexis tegen haar zei. Ik lachte naar haar en verdween toen naar de badkamer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Alexis Smith
    In mijn eigen wereldje zat ik, die verbroken werd door een aantal woorden. 'En jou zie ik tijdens de lunch weer. Jullie trouwens ook. Veel succes, mevrouw Smith,' Katherine haar stem maakte me wakker. Ik keek haar aan en maakte mijn ogen tot spleetjes. Dit deed ze om me te pesten, me Mevrouw Smith noemen. ''Ik ben te vinden in mijn kantoor, de lessen beginnen om 9 uur. Zorg dat jullie allemaal in het muzieklokaal aanwezig zijn zodat we gelijk kunnen starten.'' Ik stond op en verliet de ruimte, en vervolgde mijn weg tot mijn kantoor.

    Kayleigh Sarah Sue
    Ik zat verdiept in mijn tijdschrift, terwijl mijn thee al op was. Mevrouw Smith en Sharp verlieten de kamer en verder waren er nog andere mensen. Ik deed mijn tijdschrift dicht, en stond op. ''Ik ben nog eventjes naar onze kamer, dingen zoals make-up doen.'' mompelde ik in het algemeen en liet iedereen achter. Ik stond in de gang eventjes stil, en haalde mijn hand door mijn haar. Misselijkheid speelde op, alsof ik moest overgeven. Ik kon mijn hand wel voor mijn hoofd slaan, ik ben allergisch voor kaas en heb dit gegeten vannochtend. Shit, ik vergeet dingen ook zo snel. Met mijn hand voor mijn mond liep ik naar de wc die in de gang was, en rende naar het toilet waar mijn maaginhoud eruit kwam. Ik had geen idee of dit wel het meisjes toilet was, maar ach, dat maakte me niet uit op dit moment. Een golf van smerige viezigheid volgde, en wéér kwam mijn maaginhoud eruit.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 20:36 ]

    Jack Drew Grand
    Kay en Thomas zijn weg gegaan en een tijdje later moet ik naar de wc. Ik stap uit bed en loop rustig naar het mannen toilet. Ik zwaai de deur open en zie Kayleigh. 'Woow ben ik nou verkeerd? Nee, ik zweer dat ik goed zat.' Ik zie dat Kay aan het overgeven is en klop even op haar rug. 'Woow rustig aan meid.' Mompel ik dan.

    Emilie Jolie Brand
    Ethan denkt geloof ik dat ik een grapje maak en ik zucht opgelucht. 'Tuurlijk maak ik een grapje, ik ben toch geen hoertje?' Grijns ik naar hem en ik geef hem een speels duwtje. 'Ik heb maar 2 echte relaties gehad hoor, dus wees maar niet bang.' Zeg ik plagend en ik knijp even zacht in zijn wang.


    :dp

    Kayleigh Sarah Sue
    'Woow ben ik nou verkeerd? Nee, ik zweer dat ik goed zat.' Jack was het toilet ingekomen, en zag me dus overgeven. 'Woow rustig aan meid.' Mompelde hij en klopte op mijn rug. Rustig kwam ik overeind, en spoelde het toilet door. Snel liep ik naar de wasbak waar ik mijn mond afveegde en snel wat water dronk. ''Sorry Jack..'' zei ik zachtjes en staarde naar de grond. Zo beschamend dat hij dat had moeten zien.

    Thomas Elliot Flow
    Plots was iedereen weer weg en zat ik alleen aan de tafel ,niet dat ik het erg vond. Dan was er meer eten voor mij.
    Ik smeer weer een paar broodjes en at die dan weer op.
    Als ik genoeg had ,liep ik naar de jongens kamer ,maar een kockhalzend geluid ,deed mijn maag draaien en ik maakte rechtsomkeer ,naar de woonkamer waar de 2 E's zaten ,ik ging hun zo noemen. Ik liep wat door terug naar de keuken ,waar ik dan een glaasje sinas dronk. En niet aan overgeven dacht.

    Ethan Jacob Turner
    'Tuurlijk maak ik een grapje, ik ben toch geen hoertje?' zei ze grijnzend en haf me een speels duwtje ,waardoor ik ook even grinnik.
    'Ik heb maar 2 echte relaties gehad hoor, dus wees maar niet bang.' zei ze plagend ,waarna ze zacht in mijn wang kneep.
    "Waarom zou ik bang zijn?"vraag ik lachend en kneep dan ook even zacht in haar wang.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 21:33 ]

    Jack Drew Grand
    Kay spoelt door en kijkt beschamend naar de grond. Dan mompelt ze sorry en ik vraag:'Waarom sorry? Je kan er toch niets aan doen?. Denk ik tenminste. Als je overgeeft om af te vallen, je bent echt niet dik hoor. ' mompel ik dan en ik kijk ook naar de grond. 'Ben je soms ziek?' ik probeer haar te ondersteunen voor als ze flauwvalt.

    Emilie Jolie Brand
    Ethan knijpt in mijn wang en vraag dan:'Waarom zou ik bang moeten zijn?' Ik grijns naar hem, 'misschien ben je wel bang voor hoertjes, maar dan zou ik maar niet met mij omgaan hoor.' Fluister ik plagerig in zijn hoor en ik kijk hem grijnzend aan.


    :dp

    Kayleigh Sarah Sue
    'Waarom sorry? Je kan er toch niets aan doen?, denk ik tenminste. Als je overgeeft om af te vallen, je bent echt niet dik hoor.'' Ik schaamde me nog meer. 'Ben je soms ziek?' hij probeerde me te ondersteunen voordat ik flauw viel, wat hopelijk niet zal gebeuren. ''Ik ben allergisch, voor kaas.'' legde ik uit ''En ik heb vannochtend kaas gegeten, zonder enig besef. Ik heb al zo lang geen kaas meer op, ik was het vergeten zeg maar.'' ik zuchtte zachtjes, ''Ik kan er hevig van gaan braken, en ziek worden. Dat ziek worden gebeurt meestal niet, maar dat braken..dat wel.''

    Alexis Smith
    Ik keek op mijn glimmende, nieuwe horloge en zag dat het al kwart voor negen was. Ik pakte mijn spullen, en vertrok naar mijn lokaal. Ik opende de deur, en liep gelijk door naar mijn bureau. Ik legde mijn spullen neer en liep vervolgens naar de ramen toe. Ik deed de luxeflexen omhoog, zodat het lokaal verlicht werd. Ik nam weer plek achter mijn bureau, en greep naar mijn appel. Al kauwend startte ik mijn computer op, en zocht naar de afstandsbediening voor het digibord.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 21:22 ]

    Ethan Jacob Turner
    'misschien ben je wel bang voor hoertjes, maar dan zou ik maar niet met mij omgaan hoor.' zei ze grijnzend ,maar ik wist nu wel dat ze een grapje maakte.
    Ik grinnik even."Oh ,dus jij bent een hoertje en ik ben dan een stripper zeker?"vraag ik haar gijnzend. Ik vond dat ik een beetje veranderd ben sind ik hier ben.
    Kay lag nog steeds te slapen ,maar erg vond ik het niet echt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexis Smith
    Alles stond klaar voor de eerste les van dit jaar, wat toch wel wat spanning op bracht bij me. Ik zocht de welbekende telefoon om dingen op te roepen, en toetste het juiste nummer in. ''Dames en heren, jullie eerste les zal plaatsvinden. Wilt iedereen zich binnen nu en 10 minuten melden in het muzieklokaal? Dan zie ik jullie zomenteen. Ik legde de telefoon weg, en nam weer plek op mijn stoel. En nu was het afwachten tot iedereen kwam.

    Anna Sharp

    Ik liep naar het muzieklokaal nadat de melding had geklonken. Vlak voor het lokaal wachtte ik op Gregory. Ik hoopte graag naast hem te gaan zitten. We hadden gisteren samen een lied gezongen en we klonken best goed, ik hoopte dat zich dat vandaag weer zou kunnen herhalen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt