• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

    Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

    (Is goed misschien kunnen we doen dat er iets met opzet met hun is gebeurd ,zoals helemaal hieboven staat ?

    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten
    Hiermee bedoezl je dan toch iemand die ze uit de weg wil ruimen ? of had ik het mis? Je kunt dan doen dat ze met opzet ziek geworden zijn ofzo? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (Is goed misschien kunnen we doen dat er iets met opzet met hun is gebeurd ,zoals helemaal hieboven staat ?
    (...) Hiermee bedoezl je dan toch iemand die ze uit de weg wil ruimen ? of had ik het mis? Je kunt dan doen dat ze met opzet ziek geworden zijn ofzo? )

    [Nee dat heb je goed ja haha. Ehm, is een goed idee ja! Gebeurd dat dan bij Emilie, Jack, Valerie, Gregory? Of alleen bij Ethan? Ik zal hun 4 er sws tijdelijk uitzetten. Tot er weer word gereageerd door hun + MissAlice had een reden dus dat is geen enkel probleem.]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 10:23 ]

    (;3 Ja dat ze bijna allemaal ziek worden ofzo? Maar misschien Ethan niet ,dan zijn we met een even aantal leerlingen en word er niemand echt buitengesloten ofzo? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (;3 Ja dat ze bijna allemaal ziek worden ofzo? Maar misschien Ethan niet ,dan zijn we met een even aantal leerlingen en word er niemand echt buitengesloten ofzo? )

    [is goed. Ik heb trouwens de begin post aangepast op het 'tijdelijk verdwijnen' van 4 rollen. Volgens mij gaat dat nu goed, op deze manier?]

    (ik hoop het ook en als ze echt niet meer reagen ,zullen we misschien nieuwe mensen moeten zoeken? Dit geld niet voor MissAlice natuurlijk )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (ik hoop het ook en als ze echt niet meer reagen ,zullen we misschien nieuwe mensen moeten zoeken? Dit geld niet voor MissAlice natuurlijk )

    [Dat hoop ik ook ja. Dan mail ik ze, maar antwoorden krijg ik niet van ze. Door hun vallen er 3 rollen weg D: Als ze binnen nu en een week niet meer reageren, kunnen we nieuwe mensen zoeken?]

    (vind ik goed ,we zullen dan wel zien wat ze doen of niet doen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik kan MissAlice er tijdelijk uitschrijven?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    [Ik kan MissAlice er tijdelijk uitschrijven?]

    [Hoe bedoel je? Ze staat al doorgeschrapt in de begin post tijdelijk tot de terug is. Anyways: heb je gelezen wat we hiervoor zeiden? & wat denk jij daarvan?]

    (moet ik dan straks een post plaataen met Ethan waar Emilie ziek word?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Wat Nyan zegt, dat bedoelde ik. Maar ja, je hebt gelijk. Ik denk ook dat er een epidemie griep moet komen ofzoiets. ^^]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Hey ,
    Ik volgede jullie gesprekje effe , ik zou het niet leuk vinden als Greg ziek was , maar het kan inderdaad moeilijk anders enzo, anders kan iemand van jullie voor die paar reacties de rol overnemen? Ik ga echt hele avonden in blokken van 45 min. zitten leren, aangezien ik van 60 % van frans terug naar 80%van frans wil , zodat mijn totaal ook (voor 't eerst in mn leven) 80% is ( had laatst 78.2% , dus moeilijk kan het niet zijn right,). Ik kan misschien wel in mijn pauze's ( die telkens een kwartiertje duren btw. ) een reactietje schrijven ?
    Damn, nu maak ik het wel voor iedereen ingewikkeld en moeilijk te volgen hé ? Weet je wat? Ik reageer als ik kan ....
    En over Greg en Anna: Ik vind hen zo cute samen! Zijn ze nu eigenlijk een koppel ?
    Ik reageer nu even tijdens een 'vrij' uurtje op school)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Hee, ja, dat dacht ik ook al. Maar ja, ik denk het wel, haha.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [MissAlice: super lief dat je toch tijd wilt over maken, maar school gaat voor hè! Haha (: en met jouw rol is het geen probleem, alleen er vallen nu dus 3 rollen weg {van DanceBabeA en xJORDYCLASIE} daar zitten we namelijk mee haha. En voor hun zorgen we dat ze ziek worden ofzo, want hun reageren nooit meer :/ Nja..]

    (Nja zullen we verder Rpg'en nu ? Anders verliezen we heel veel pagina's met discusies )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH