• Ik ga donderdag met een vriendin naar een 3d film, en op de site van de bioscoop staat dat je de 3d brillen daar moet kopen, of je eigen mee moet nemen. Nou heb ik dus 3d brillen thuis liggen, omdat wij een 3d blu-ray speler hebben. Zouden die dan ook bij de bioscoop werken? of heb je daar een andere soort voor nodig? want bij de bioscoop hebben ze meestal een glas rood en een glas blauw, maar die van ons zijn gewoon bruin-grijs.


    'The desire to write grows with writing'

    Neuh. Ik ben naar de bios geweest met van die donkere glazen, dat gaat gewoon ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lupone schreef:
    Neuh. Ik ben naar de bios geweest met van die donkere glazen, dat gaat gewoon ^^


    26 - 02 - '16

    In de bioscoop heb je precies dezelfde altijd, geen blauw en rood glas meer. Die techniek is allang weer eruit.


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij de bioscopen waar ik heen ga, hebben ze geen oude brillen met een glas rood en een glas blauw. Die we hier hebben, lijken op die 'hipster' zwarte brillen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 14:39 ]


    Pretty is just a pretty word.

    De bios heeft al heel lang ook van die donkere glazen.

    Assassin schreef:
    In de bioscoop heb je precies dezelfde altijd, geen blauw en rood glas meer. Die techniek is allang weer eruit.

    okee dankjee :)


    'The desire to write grows with writing'

    Assassin schreef:
    In de bioscoop heb je precies dezelfde altijd, geen blauw en rood glas meer. Die techniek is allang weer eruit.

    Dat hangt er van af - wij hebben thuis ook een tv met 3d en daar heb je van die 'active' brillen voor nodig. Die brillen moet je echt aan zetten, die kun je helaas niet mee nemen naar de bios.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij de bioscopen waar ik heen ga, hebben ze geen oude brillen met een glas rood en een glas blauw. Die we hier hebben, lijken op die 'hipster' zwarte brillen.

    Dat, in Pathe heb je die brillen.

    Moet je wel even bij de kassa zeggen dat je je eigen bril bij je hebt, anders betaal je 1 eurie extra.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales