• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog

4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice

MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog

Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

[ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

[ euhm.. volgens mij was ik met Ethan aan het praten, ik zoek even zijn laate bericht op en die van mij & bedankt! ]

:dp

DanceBabeA schreef:
    [ euhm.. volgens mij was ik met Ethan aan het praten, ik zoek even zijn laate bericht op en die van mij & bedankt! ]

[Ja, maar volgens mij was dat voordat er een tijdsprong was.]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Emilie Jolie Brand
    Ethan vroeg wat ik er dan voor terug wou en ik keek even bedenkelijk.. 'Uhm, je moet me een kusje geven, op mijn wang, anders zeg ik het niet.' Zeg ik triomfantelijk en ik steek mijn tong uit. Ik liet hem lekker zweten. Ik vroeg me af of hij het wel echt zou gaan doen. Hij leek me te verlegen.

[thankyou^^]

[ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:30 ]

[Bedankt ! Ik zal dan wel even met Jack reageren]

[ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 21:33 ]

[ okay zal ik doen! ]

Ethan Jacob Turner
    'Uhm, je moet me een kusje geven, op mijn wang, anders zeg ik het niet.' zei ze triomfantelijk en ik grinnikte eerst ,omdat ik dacht dat ze een grapje maakte ,maar het was dus blijkbaar serieus.
    "Oh ,je bedoeld echt een kusje op je wang geven?"zeg ik dan en voel mijn wangen lichtjes rood worden.
    "Ok dan ."zeg ik mompelend en buig me dan voorover om een licht kusje op haar wang te drukken.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Jack Drew Grand
    Het is al lekker druk in de kamer met Kayleigh en Thomas. Ik zuch even en wrijf over mijn voorhoofd. Wat was het verschrikkelijk heet. 'Dus, hey...' mompel ik waarna ik weer opsta en naar mijn koffer loop. Ik buk en pak er wat kleren uit. Ik kleed me gewoon om in de kamer, want Thomas was een dude en Kayleigh.. Naja, wat kan het kwaad.

Emilie Jolie Brand
    Ethan lacht en twijfelt eerst even. Dan bloost hij en zegt hij 'oké' waarna hij me een kusje op mijn wang geeft. Ik bloos even en giechel dan. Ik had nooit verwacht dat hij het echt zou doen. 'Hmm okay, ik heb heel veel vriendjes gehad. Bedden vol. Ik heb dus super veel ervaring!' Glimlach ik dan. Hopelijk snapte hij dat ik loog.

[ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:45 ]

Kayleigh Sarah Sue
    Ik hoorde gezucht uit een ander bed komen, waarschijnlijk Jack. "Goedemorgen," mompelde hij en hij liep naar zijn koffer. Hij pakte wat kleding en begon zich om te kleden. Mijn god, moest dat waar ik bij was? "Moet dat?" kreunde ik en draaide me met mijn rug naar hem toe. Stiekem lachte ik, Jack durfde nog wel wat ondanks dat een meid in hun kamer was.

[ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:47 ]

(sorry zag nu pas dat je reactie op de vorige pagina staat ^^)
    Thomas Eliot Flow
    "Ik was al vroeg wakker, dus heb ik al gegeten. Maar ik loop wel mee "zei ze ,waarna ze opstond en haar hand naar me uitstak.
    Ik nam haar hand aan en trok mezelf overijnd en laat daarna haar hand weer los. "Is goed."zeg ik met een glimlachje Dan kwam Jack de kamer binnen en kleede zich om ,ik kon het even niet laten om naar zijn kont te staren ,Ik keek dan vlug weg ,Kay lachtte stiekem erom.Daarna ga ik met Kay naar de keuken loop ,waar Greg zit. Hij vroeg of we wisten dat er hier een jacusie was,ik glimlachte ."Best cool ,daar wil ik wel eens gebruik van maken ."zeg ik grijnzend ,waarna ik een broodje met chocopasta smeer en me aan tafel zet ,waar Mevrouw Sharp ook zat.

Ethan Jacob Turner
    Emilie bloosde en giechelde dan.
    'Hmm okay, ik heb heel veel vriendjes gehad. Bedden vol. Ik heb dus super veel ervaring!'zei ze met een glimlach en ik keek haar met opgetrokken wenkbrouwen aan ,wauw ze was wel aardig en mooi ,maar zoveel vriendjes. Dan pas kreeg ik door dat ze me voor de gek zette .
    "Wat meen je dat echt of was dat een grapje?"vroeg ik haar dan een beetje in de war.

[ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:51 ]

Kayleigh Sarah Sue
    Thomas had mijn hand gepakt en ik trok hem rechtop, waarna hij mijn hand los liet. Ik liep achter Thomas aan, naar de keuken. Gregory vroeg of we wisten dat hier een jaccuzzi was, en dat wist ik al. Ik glimlachte en nam plek op mijn standaard plaats. "Best cool, daar wil ik wel eens gebruik van maken ." Zei Thomas grijnzend. Ik lachte kort, wat een perv is het toch. Ik pakte een beker en schonk de dampende thee in, waar ik kort aan nipte.

[ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:54 ]

Thomas Eliot Flow
    Ik nam een hap van mijn botherham en schonk dan wat melk in mijn glas.
    Kay had voor zichzelf thee ingeschonken.
    Er waren niet zoveel mensen aan tafel. "Zeg mevrouw Sharp,wat hebben we als les vandaag."vroeg ik aan de directrice ,ik wist het lesrooster niet ,dus waarom zou ik het haar niet vragen? Ik nam nog een hap van mijn broodje en dronk dan wat van mijn melk.

Alexis Smith
    Ik zat ook al aan tafel, op mijn vaste plek. Vele hadden al plaats genomen, en iedereen was aan het eten, behalve Kayleigh.. "Zeg mevrouw Sharp, wat hebben we als les vandaag?," vroeg Thomas aan Katherine. "Jullie eerste les zal van mij zijn, we beginnen met muziek." Antwoorden ik op zijn vraag. En glimlachte, waarna ik ook thee pakte,

Thomas Eliot Flow
    "Jullie eerste les zal van mij zijn, we beginnen met muziek." antwoorde Mevrouw...Smiths denk ik .
    Ik glimlachte even."Yes ,muziek is mijn lievelings vak."zeg ik ,ah een beetje slijmen bij de leerkrachten kon toch geen kwaad ,behalve als het over talen en wiskunde gaat ,dan heb ik alleen maar negatieve woorden voor.