• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog

4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice

MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog

Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

[ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

Kayleigh Sarah Sue
    "Deze zijn goed hoor." zei hij en bekeek de bladen weer. Gedachteloos keek ik naar voren tot Thomas weer begon te praten. "We kunnen eerst deze 2 spelen en dan nieuwe bladeren tevoorschijn toveren." zei hij lachend waardoor ik zacht mijn hoofd schudden en lachte. Hij legde de blaadjes neer en kennelijk lag 'Give your heart a break' voorop. Ik draaide mijn hoofd en nam aan dat ik moest beginnen en hij later zou invallen. Mijn vingers verplaatsten zich over de goede noten, waarna ik deze indruk en de kamer gevulde werd door de tonen. Ik schoof een stukje naar rechts op de kruk zodat ik goed zat, en speelde ondertussen verder.

Alexis Smith
    Enkele klanken en gezang vulde mij oren, en ze klonken allemaal zuiver en perfect. Ik stond op en liep naar een van de kasten, waar nog meer muziekbladen lagen. Ik haalde er een stuk of 10 uit en legde deze gespreid op en van de tafels. Ze moesten allemaal 4 nummers doen, en er lagen al 3 bladen bij hun. Ze konden ze straks pakken, en dan verder gaan. Ik keek op mijn horloge die 10 uur aangaf, nog zo'n 2 uur en dan zouden ze pauze hebben. Mijn telefoon trilde en gaf een sms'je van Katherine weer. Klinkt goed, zo leren ze elkaar goed kennen. Succes. Xx Katherine ik glimlachte en sms'te een klein bedankje terug.

Thomas Elliot Flow
    Kay begon te spelen en genietend sloot ik mijn ogen toen ik weer de prachtige klanken hoorde.
    Ik besloot bij het 2de refrein erbij te komen.
    Ik opende mijn ogen weer en liet nu zelf mijn vingers over de toesten gaan en speelde mee bij het refrein.Ook zong ik er weer bij,maar deze keer een beetje luider.
    Bij dit lied kon je niet stil zingen ,het moest echt vanuit je hart komen als je zing.
    Het liedje deed me eigenlijk terug aan een tijdje geleden denken,waarbij ik mijn vriendje gedumpt had.Maar indeplaats van een slecht gevoel had ik er een goed gevoel bij. Ik was blij dat ik die beslissing had genomen.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Kayleigh Sarah Sue
    Thomas viel in en zong mee, onze stemmen vormden een goed geheel samen. Dit lied deed me denken aan dingen waar ik niet eens aan wou denken, mijn ex was verschikkelijk. Ik snap niet hoe ik ooit wat met hem iets had kunnen hebben. Ik zuchtte zachtjes en zong verder terwijl ik me concentreerde op wat er buiten gebeurden. Dit lied was zo simpel dat ik het helemaal al kon spelen, ach. Kleine druppels spatte zachtjes op de witte toetsen terecht, en dat terwijl ik niks door had.

Thomas Elliot Flow
    Ik zie hoe een druppel naast mijn vingers valt en uit elkaar spat en zo volgen er een paar.Ik stop met zingen en spelen en kijk naar Kay ,die blijkbaar geëmotioneert is door het liedje.
    "He? Kayleigh gaat het wel?"vroeg ik haar bezorgd. Ik wist nbiet waarom ze huilde ,maar het zagen er niet echt vreugde tranen uit.
    Ik leg mijn hand even troostend op haar schouder en kijk haar dan vragend aan."Mag ik het weten?"vroeg ik er nog zacht na.
    Het kon zijn dat ze haar verhaal niet met me wilde delen ,dus vroeg ik het maar voor de zekerheid.

Anna Sharp

'Challenge gehaald,' grijnsde Greg. 'Natuurlijk,' zei ik. 'Waarom zouden we die niet halen, we zien gewoon geweldig.' Ik barstte lachen uit. 'Jeej. Ik ben benieuwd wat mevrouw Smith ervan gaat zeggen dadelijk. Enfin, ander liedje?' Ik danste een beetje blij heen en weer en ging toen we voor Gregory staan. De standaard had ik tegenover hem gezet zodat we elkaar konden aankijken tijdens het zingen. Zijn blauwe ogen vonden de mijne en ik lachte lief.

[ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 17:24 ]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

(Hee iedereen! Ik wil even melden dat ik de komende weken niet veel zal reageren, het spijt me dat ik nu geen antwoordstukje schrijf patholoog, misschien over een paar daagjes Xxx)

You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

[Ahw, wat jammer, net nu ze iets hebben. Enfin, veel succes met datgene wat het veroorzaakt.]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

(Yeah hebnu effe pauze , eerste vrije moment van de avond dus, effe snel een stukje voor jullie , suprise !
    En de reden: EXAMENS! Drie weken voorbereiden en een week examen, en ik verjaar er middenin :( word 24 maart 16 )
    -Greg McEwan-
    "Natuurlijk! Waarom zouden we die niet halen, we zijn gewoon geweldig." zei Anna , en begon te lachen, ik lachte mee. Het voelde zo ontspannen bij Anna, ik voelde me echt goed bij haar!
    'Jeej. Ik ben benieuwd wat mevrouw Smith ervan gaat zeggen dadelijk. Enfin, ander liedje?' vroeg ze . En ging tegenover me staan, we keken elkaar aan en ze lachte lief naar me.
    "Zeggen van wat Ann? En natuurlijk! Kies jij ?" vroeg ik .
    Ik pakte de gitaar en grijnsde, ik was zo blij dat Anna mijn partner was !

You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

Anna Sharp

Gregory pakte zijn gitaar weer. 'Meer jazzy?' vroeg ik weer. 'Wat dacht je van 47 millionaires van 77 bombay street. Als je die kent uiteraard.' Ik dacht na over andere liedjes die we eventueel wel zouden kennen, maar ik wist er geen meer. 'Anders zou ik het echt niet weten,' zei ik. Ik kon mijn blik simpelweg niet wegscheuren van Gregory. Ik snapte niet hoe het zou kunnen dat ik ineens zoveel van hem hield. Was het een van zijn gaves, maar dat was niet zo, althans dat voelde ik. Was het misschien mijzelf? Was het misschien een of ander oerinstinct, of een naloper van mijn moeder? Ik had hem in eerste instantie willen strikken voor een valstrik, maar ik bleek opeens verliefd te zijn geworden. Zou dat kunnen opeens? Het maakte me niet meer uit, hij was gewoonweg perfect.

( Zo m'n pauze is weer bijna om...)
    -Gregory McEwan-
    "Ja is goed!" antwoordde ik. Het was een snel liedje , dus ik stemde mijn gitaar en deed eerst wat oefenpogingen. Was het echt mogelijk dat ik en Anna verliefd waren? Ik durfde niet te vragen wat zij voor mij voelde , maar ik was helemaal blij als ik haar zag !
    Na een paar oefeningen, begon ik, ik deed het teken naar Anna dat zij ook wist dat we begonnen en zette in.

Ik had opeens een grappig idee, vanavond zou Anna verbaasd zijn ! Hahahah !

Anna Sharp

Na een paar oefeningen zette Gregory het liedje in en ik zette het liedje met hem in. Het was een liedje wat ik al heel vaak gezongen had en ik kende de tekst uit mijn hoofd. Dit schiep gelegenheid om de studio rond te kijken. Het zag er vrij licht uit, ondanks dat er geen ramen. De witte muren weerkaatsen en zachte licht dat van de lampen aan het plafond kwam. De muren waren duidelijk afgeschermd met geluidwerend materiaal zodat wij geen last hadden van de buren en zij niet van ons. Mijn benen werden moe ik en ik besloot dat ik aan het einde van het liedje ging zitten naast Gregory..

[Oh jammer MissAlice, maar school gaat natuurlijk voor! Hopelijk verlopen je examens goed en kan je daarna weer terug keren (:

Anyways: xJORDYCLASIE en DanceBabeA hebben niet meer gereageerd. xJORDYCLASIE al helemaal niet meer, en DanceBabeA ook niet....wat gaan we nu doen? Door hun 2 vallen er dus 3 rollen "weg" en MissAlice haar rol ook door haar examens wat geen probleem vormt wanneer zij terug keert.
    Mailen heeft geen zin naar hun 2, want antwoord krijg ik toch niet van ze...

EDIT: ik heb het profiel van DanceBabeA bekeken en ze is een dag geleden online geweest, maar ze doet geen enkele poging tot een bericht te plaatsen hier. & xJORDYCLASIE is een uur geleden online geweest, en heeft totaal 1 bericht hier geplaatst; that's it....]

[ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 20:16 ]

[Dat is inderdaad vervelend..]

(jadat vind ik ook wel ,misschien moet je ze tijdelijk er even uitzetten ? )

Nyan schreef:
    (jadat vind ik ook wel ,misschien moet je ze tijdelijk er even uitzetten ? )

[Hier dacht ik ook aan ja. Maar dan zitten we met Ethan, want die was de hele tijd met Emilie...anders kan je doen dat hij ziek is geworden, dan hoef je voorlopig niks met hem? Dan vallen Jack, Emilie & Valerie weg. Dan hebben we Gregory van MissAlice, die met Anna is/was... Gosh dit word zo moeilijk :// ]