• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog

4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice

MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog

Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

[ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

( Oh , is niet erg, nu is Greg lekker buiten! XD Kan niet wachten tot iemand de jacuzzi gebruikt! )

You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

Thomas Elliot Flow
    "DUUUUUUUUDE! We hebben hetzelfde instrument!" hoorde ik iemand zeggen en ik schrok op. Gregory zat me met een grijnsje aan te kijken ,maar ging algauw weer weg. Ik haalde kort mijn schouders op en plofte me dan op het bed ,waarna ik mijn gitaar stemde en zachtjes begin te tokkelen erop.
    Zo speelde ik de eerste noten van Fix you. Heel lichtjes neurie ik erbij en stem hem wat beter.
    Hopelijk hadden we muziekles hier ,dat zou ik best handig vinden. ALs ik vind dat mijn tonen goed zitten ,zing ik zachtjes mee ,maar niet teluid ,want zelf vond ik mijn stem niet echt zo goed.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Kayleigh Sarah Sue
    Nadat mijn broodje op was, was ik de gang opgelopen. Al zo'n 10 minuten stond ik tegen de muur geleund, en Gregory was al voorbij gelopen. Ik stond zo'n 3 meter van de jongens kamer vandaan en toen hoorde ik zacht gezang. De stem klonk goed, en de gitaar was zachtjes te horen. Stilletjes liep ik naar de deur, en leunde tegen de deurpost. Ademloos luisterde ik, en zag dat het Thomas was.

Thomas Elliot Flow
    Ik was zo genietend bezig dat ik niet doorhad dat er iemand aan de deur zat mee te luisteren.
    'Lights will guide you home
    And ignite your bones
    And I will try to fix you
    ' zong ik het laatste stukje en kijk dan op ,waarna ik Kay zag staan.
    Ik vond het niet zo erg dat ze meeluisterde ,maar ik vroeg me meer af hoelang ze hier al stond.
    "Euh ,hey."zeg ik met een scheef glimlachje.

Kayleigh Sarah Sue
    ''Euh, hey.'' zei hij met een scheef liedje toen hij me opmerkte. Mijn wangen begonnen rood te worden. ''hey.'' zei ik zachtjes en liep de kamer in. ''Het was..erg goed.'' bracht ik uit en kijk hem aan.

Thomas Elliot Flow
    Haar wangen begonnen langzaam rood te worden en ze zei zachtjes ''hey.'' terug,waarna ze de kamer inliep.
    ''Het was..erg goed.'' zei ze dan en keek me aan ,waardoor ik weer even glimlachte."Dankje ,stond je daar al lang?"vroeg ik haar dan en ging even nonchalant met een hand door mijn haar ,die wat voor mijn ogen hangde.

Kayleigh Sarah Sue
    "Dankje ,stond je daar al lang?" nonchalant ging hij met zijn hand door zijn haar, wat voor zijn ogen hing. Ik haalde mijn schouders op ''Minuutje of 5 denk ik?'' Ik nam plaats op dezelfde stoel als bij ons in de kamer stond. ''Heb je al ontbeten? Ik bedoel, onze eerste les is om 9 uur.''

Thomas Eloit Flow
    Kay haalde haar schouders op.'Een minuutje of 5 denk ik.'Zei ze en ging op een stoel zitten.Daarna vroeg ze of ik al gegeten had ,want we hadden les om 9 uur.Ik schudde mijn hoofd,waardoor mijn haren weer in de war kwamen zitten."Nog niet ,maar ik heb wel honger."mompel ik waarna ik mijn gitaar naast me leg."En jij ? Anders kunnen we nu gaan."

-Gregory Mcewan-
    Na een paar liedjes krijg ik honger. Ik loop de keuken in en zie Kay en Thomas staan.
    "Instrumentmaajtje!" grijns ik naar Thomas, ik begroet ook Kay en pak een broodje kaas.
    Beter wat eten voor de les begint.
    "Hé, wisten jullie dat er hier een jacuzzi is? "vraag ik opgewonden.
    (Volgens mij zouden Jack en Val er maar al te graag gebruik van maken ! Hahahaha!)

You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

Katherine Sharp

'Klinkt leuk,' glimlachte ik naar Alexis, terwijl ik op stond om richting de keuken te vertrekken. Ik wachtte tot Alexis mee kwam en samen liepen we naar de keuken. Er waren al een paar mensen in de keuken en ik zette me op mijn vaste plaats, tegenover Alexis. 'Goedemorgen allemaal,' zei ik. 'Hebben jullie er zin in?'

[Bieberen, ik zat me net te bedenken. Op donderdag, dan kunnen we toch allebei iedere dag doen? Ik bedoel, het zijn persoonlijke gesprekken. Dan heb je er vier voor en vier na de pauze. Dat is toch logischer? Of niet?]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

(@MissAlice ze staan niet in de keuken ,maar zitten nog in de jongenskamer .)

[Sorry dat ik zo lang niet reageerde, maar was heel erg druk en had nog geen abbo.. kan iemand please samenvatting geven & waarop kan ik reageren?]

:dp

[Iedereen is aan het opstaan en Anna Sharp is in de keuken, samen met nog wat mensen. Zit jij niet naast haar?]

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ethan Jacob Turner
    Ze grijnsde naar me,nu plots was haar verlegenheid weg.
    'Ja, dat wil je wel weten he? Misschien vertel ik het je wel, maar dan wil ik er wel wat voor terug hebben.'giechelde en ik keek haar grijnzend aan.
    "hmm, echt ? Wat moet ik doen dan?"vroeg ik ,ik ging de uitdaging wel aan.

Kayleigh Sarah Sue
    "Nog niet, maar ik heb wel honger." Mompelde hij en legde zijn gitaar naast zich."En jij ? Anders kunnen we nu gaan" vroeg hij en ik schudde ja. "Ik was al vroeg wakker, dus heb ik al gegeten. Maar ik loop wel mee " ik stond op en stak mijn hand uit zodat ik hem kon helpen omhoog te komen.

[Kay en Thomas zijn in de jongens kamer, Valerie was ergens geen idee waar, Ethan was met Emilie, Jack lag nog op bed volgens mij, Alexis en Katherine zijn in de keuken/eetkamer, Gregory was in de keuken en Anna is dus ook in de keuken]

[ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:24 ]