• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

    Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

    [De plaatsen in de lokalen van Mevrouw Smith:
    Kayleigh & Thomas, Anna & Gregory, Valerie & Jack en Ethan & Emilie. Bij dingen bespelen zit iedereen apart! Dit geldt bij muziek. Bij krachten versterken+onder controle houden, zijn de vaste plekken gewoon.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 22:30 ]

    Thomas Elliot Flow
    Als ik de melding hoor pak ik nog een appel en slenter dan de gang op opweg naar het lokaal. Als ik Anna zie staan denk ik dat ik juist ben.
    Dus neem ik een hap van mijn appel en ga ik het lokaal binnen. Ik was blijkbaar de eerste in het lokaal.
    Ik zette Me dan een een tafeltje terwijl ik mijn appel rustig verder op eet. Ik had zelf niet door dat Mevrouw Smiths hier zat.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Heeft Alexis Smith eigenlijk een kracht?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Uhm, ik had ingevuld van niet -vergeten-, maar haar kracht is dat ze de toekomst en het verleden kan zien. Door aanleiding van haar gave is ze het vertrouwenspersoon op het internaat. Ze kan hun verleden allemaal zien etc.]

    (hmm het is hier stil....)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 19:47 ]

    Kayleigh Sarah Sue
    Ik liet Jack alleen achter, en liep naar het goede lokaal. Ik was nog een beetje misselijk, maar dat zou wel over gaan. Ik slofte naar de deur, waar ik Anna zag staan. Ik glimlachte zwak en zette mijn voet in het lokaal. Thomas en mevrouw Smith waren er al. "Waar moet ik zitten?" vroeg ik dan maar, want er stonden geen bordjes ofzo.

    Alexis Smith
    Thomas was al in het lokaal, en had plek genomen op toevallig zijn goede plek. Kayleigh -volgens mij- kwam het lokaal in gesloft en keek rond, "waar moet ik zetten?" Vroeg ze zachtjes en keek me aan. Ik gebaarde naar de lege plek naast Thomas "Je kan daar gaan zitten." gaf ik antwoord en ging verder waar ik mee bezig was. Over zo'n 10 minuten zouden we beginnen, en er waren pas 2 van de 8 kinderen..

    Thomas Elliot Flow
    Kayleigh kwam nu ook het lokaal binnen."Waar moet ik zitten?" vroeg ze dn en ik haalde mijn schouders op.
    Ik schrok op toen ik nu pas merkte dat Mevrouw Smiths hier ook zat.
    "Je kan daar gaan zitten." zei ze nadat ze naar mijn richting gebaarde.
    Ik was best wel blij dat ze naast me moest zitten ,want ik ken haar een beetje meer dan de anderen en we konden beiden een instrument bespelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Anna Sharp

    Ik stond al een tijdje op Gregory te wachten en ik besloot dat ik toch maar beter naar binnen kon gaan en een goede plaats nemen. We hadden vaste plaatsen? schoot het door mijn hoofd. Goed, dan hadden we vaste plaatsen. Ik liep met een rechte rug naar binnen. 'Goedemorgen,' zei ik op een neutrale toon en ging op mijn vaste plek zitten. Ik vond de plek niet echt goed, maar ik kon er niets aan doen, blijkbaar had mevrouw Smith me hier naar gezet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kayleigh Sarah Sue
    Ik had plaats genomen naast Thomas, die zijn appel at. Ik zette mijn ellebogen op de tafel, en leunde met mijn kin tegen mijn handen. Ik was dood moe, en het was pas ochtend. Anna was ook al in het lokaal, maar zij boeide me weinig.

    Alexis Smith
    Anna was ook al in het lokaal, dan zouden er nu nog 5 moeten komen. Ik keek op mijn horloge en zag dat ik over precies 5 minuten zou beginnen en dat terwijl de halve klas er nog niet eens was. "Waar blijft iedereen?" Mompelde ik in mezelf, wat volgens mij een beetje hard was.

    Nyan schreef:
    Ethan Jacob Turner
    'misschien ben je wel bang voor hoertjes, maar dan zou ik maar niet met mij omgaan hoor.' zei ze grijnzend ,maar ik wist nu wel dat ze een grapje maakte.
    Ik grinnik even."Oh ,dus jij bent een hoertje en ik ben dan een stripper zeker?"vraag ik haar gijnzend. Ik vond dat ik een beetje veranderd ben sind ik hier ben.
    Kai lag nog steeds te slapen ,maar erg vond ik het niet echt.
    "Zullen we nu dan naar de les gaan ,het begint zo."vraag ik haar dan


    Thomas Elliot Flow
    Ik eet rustig verder van mijn appel en zie dar Kayleigh naast me komt zitten.
    Anna komt ook het lokaal binnen .Ik keek even het lokaal rond,het zag er beter uit dan de lokalen uit mijn andere school.
    Ik eet het restje van mijn appel op en mik dan op de prullemant ,dan gooi ik; het en komt er net in te zitten.
    Ik grijns even en rek me even uit.Waarom beginnen de lessen altijd zo vroeg?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 19:47 ]

    [Wat kan ik dan reageren? En de rest viert carnaval.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 19:47 ]

    [Goed idee!]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt