• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

    Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 19:47 ]

    [Woensdag. Eigenlijk dinsdagavond, maar eh, dan is iedereen zo heel dood, dus woensdag.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Heyhey, sorry iedereen!ç was vergeten abo te nemen op deze rpg en dus ....)
    -Gregory McEwan-
    Ik spurtte naar het muzieklokaal, ik had per sé nog nacho's willen eten als aanvulling op 'n ontbijt en had natuurlijk m'n shirt ondergeknoeid! Ik had dus nog gedouchet en een nieuw shirt aangetrokken.
    "Sorry dat ik zo laat ben! " riep ik , en ging op m'n plek zitten


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Emilie Jolie Brand
    Ethan geloofde me volgens mij niet en hij zei:'Oh, als jij een hoertje bent, ben ik zeker een stripper?' Ik giechelde even en zei toen. 'Nou meneer de stripper, laat maar eens wat zien. ' Vervolgens begonnen de lessen geloof ik bijna, toen ik liep maar naar de klas waar ik stil stond. 'En waar kan ik gaan gaan zitten?' Vroeg ik nieuwsgierig rondkijkend.

    Jack Drew Grand
    Kayleigh loopt al weg, op weg naar de lessen denk ik en ik loop ook maar naar het lokaal. Onderweg kom ik Emilie tegen die denk ik ook op weg naar het lokaal is. Eenmaal bij het lokaal aangekomen, vraagt Emilie waar ze kan gaan zitten en ik haal mijn schouders op. Ik loop naar een tafeltje die nog leeg is en ik plof er neer.


    :dp

    Alexis Smith
    Bijna íedereen was er volgens mij. Ik stond op en liep naar het einde van mijn lokaal, waar ook enkele kasten stonden. Ik opende deze, en de lades schoven naar voor, 8 muziek boeken, 8 laptops, 8 etui's en andere standaard dingen. Ik liet he voor zo het was, en ging terug naar mijn plek.

    Kayleigh Sarah Sue
    Ik opende mijn ogen toen ik verschillende stemmen hoorden, en geschuif van stoelen. Damn, ik was vast in slaap gevallen. "Waar kan ik gaan zitten?" vroeg Emilie in het algemeen, maar mevrouw Smith gaf geen antwoord. "Ga ergens zitten, ze zet je straks wel goed neer." mompelde ik, in de hoop dat ze het hoorden.

    Ethan Jacob Turner
    Ze giechelde even 'Nou meneer de stripper, laat maar eens wat zien. ' zei ze en dan kwam er een soort van oproep ,dat de les binnen 5 minuten begint.
    Emilie ging al weg en ik maakte eerst Kai wakker.'Ik wist niet dat jij een stripper was."grinnikte Kai en ik rolde even met mijn ogen ,waarna ik hem optilde en meenam naar het lokaal.In de verte zag ik nog Jack binnen gaan ,dus wist ik dat ,dat het lokaal moest zijn.
    Als ik binnen kom ,hoorde ik net Kayleigh zeggen ,dat we gewoon ergens moesten zitten.Ik ging dus naar de lege bank en plofte me op de stoel neer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( Leuk! Ben benieuwd wat de lessen gaan geven, neem een abo!)


    Why I call myself a bitch ? Try to talk shit about me, and you'll know

    Anna Sharp

    Mevrouw Smith haalde vanalles uit haar kast voor de lessen. In het verleden had ik wel op mijn eigen middelbare school muziek gehad, totdat ik hier naar toe kwam. Daar haalde ik altijd hoge punten, met name voor het zang gedeelte, mijn moeder was niet voor niets een sirene. Iets had ik van haar geërfd. Niet de complete gave, maar juist genoeg om mooi te kunnen zingen. Gregory had trouwens ook mooi gitaar gespeeld. Ik vroeg me af of we dat hier ook gingen doen. 'Hee Greg,' fluisterde ik naar Gregory die bij mij in de buurt zat. 'Lekker geslapen?' vroeg ik terwijl ik lieflijk glimlachte.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -Gregory McEwan-
    "Hee Greg" Fluisterde Anna.
    Ik keek haar aan .
    "Lekker geslapen?" vroeg ze met een liefelijke glimlach.
    "Ja, heerlijk! " grijnsde ik terug."Jij?"
    Ik had echt zin in deze les, had ik mijn gitaar al maar meegenomen!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp

    'Ja, heerlijk,' grijnsde hij terug. 'Jij?' 'Fan-tas-tisch,' zong ik zachtjes en lachte. Het was een beetje rommelig in het lokaal. Iedereen was door elkaar aan het praten en ik wachtte tot mevrouw Smith iets ging zeggen. 'Zeg, weet jij wat we vandaag nog hebben?' vroeg ik haar. 'Ik heb geen idee. Zouden ze het gewoon iedere keer door de intercom roepen?' Een beetje verlegen vouwde ik mijn handen in elkaar en keek Gegory toen weer aan. Ik zuchtte. 'Waarom dúúrt dit zó láng?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    *Gregory McEwan-
    Anna zong dat ze fantastisch had geslapen, ik grinnikte.
    Ik werd zenuwachtig van het lange wachten en begon te wiebelen op mijn stoel .
    "Waarom duurt dit zo lang?" zuchtte Anna.
    "Wat je zegt!" mompelde ik.
    WAAROM BEGONNEN WE NOU NIET?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [my god, doe rustig. Niet iedereen is nog in het lokaal, met name Valerie ._. en ik heb het ook druk.] EDIT: iSuperman aka Valerie heeft geen enkele keer nog op dit nieuwe forum gereageerd, wat doen we hiermee?

    Alexis Smith
    Zo'n beetje iedereen was in het lokaal, op Valerie na volgens mij. Ik schoof mijn stoel een beetje naar achter en stond op. Ik keek mijn lokaal rond, wat er over het algemeen netjes uit zag. Ik klapte hard in mijn handen om de aandacht te trekken. ''Zo dames en heren, iedereen is er op Valerie na volgens mij. We gaan maar eens beginnen,'' ik keek iedereen stuk voor stuk aan, en liep dan naar het midden van de klas en draaide me om. ''Ik denk dat iedereen elkaar wel kent ondertussen, dus dat is geen probleem. Iedereen zit naast iemand met wie ze het komende jaar samen gaan werken. Dit gaan jullie doen door dingen te bespelen samen, te zingen en allerlei andere muzikale dingen.''

    Kayleigh Sarah Sue
    Iedereen was er ondertussen, al was Valerie er nog steeds niet. Zo dames en heren, iedereen is er op Valerie na volgens mij. We gaan maar eens beginnen,'' Mevrouw Smith stond op en keek ons allemaal aan. Ik ging rechtop zitten en draaide me half om zodat ik met mijn rug naar Thomas zat. Mevrouw Smith liep naar het midden van het lokaal en draaide zich om ''Ik denk dat iedereen elkaar wel kent ondertussen, dus dat is geen probleem. Iedereen zit naast iemand met wie ze het komende jaar samen gaan werken. Dit gaan jullie doen door dingen te bespelen samen, te zingen en allerlei andere muzikale dingen.'' zei ze en ik knikte langzaam. Opzich was ik super blij met mijn partner. Ik bedoel, we kunnen allebei piano spelen, ik kan zingen en verder weet ik wenig nog van Thomas maar dat probleem zou snel worden opgelost. Ik glimlachte zwak en richtte mijn blik op mijn schoenen. Mijn vans waren vies, like always.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 19:45 ]

    Thomas Elliot Flow
    Ik was een beetje aan het dagdromen tot ik wekker werd en een klap.Ik keek naar Mevrouw Smith die blijkbaar wat wou vertellen.
    ''Zo dames en heren, iedereen is er op Valerie na volgens mij. We gaan maar eens beginnen,''begon ze haar preek.
    Ze liep naar het midden van het lokaal en vervolgde verder:''Ik denk dat iedereen elkaar wel kent ondertussen, dus dat is geen probleem. Iedereen zit naast iemand met wie ze het komende jaar samen gaan werken. Dit gaan jullie doen door dingen te bespelen samen, te zingen en allerlei andere muzikale dingen.''
    Ik kijk even naar Kay die eigenlijk met haar rug naar me toegedraaid zat.
    Ik was best wel blij dat ik met haar mocht samenwerken.We konden beiden een instrument bespelen en we konden zingen ,of ja zij beter dan ik.
    Ik vroeg me af waar Valerie nu zou zijn ,of ze wel naar de les zou komen of niet ,maar ah het is haar leven ,dus ga ik me er ook niet bij bemoeien.
    Nu was ik vooral benieuwd wat we deze les zouden doen.
    (Heb je iSuperman al een gb gestuurd ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ja, zeg haar dat ze lang niet heeft gereageerd?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 13:55 ]