• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog

4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice

MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog

Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

[ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

[Sorry, maar ik kon hetniet laten de lyrics erbij te doen]
    -Gregory McEwan-
    Anna lachte en zei dat zij wel in zou zetten, weer vulde haar prachtige stem de studio. Ze zong zachtjes, maar je hoorde dat ze niet één enkele noot vergat.
    Ze had haar ogen gesloten , ze concentreerde zich vast volledig nu. Toen het lidje klaar was klapte ze in haar handen en lachte:" Geweldig!"
    Ik grijnsde.
    "Een ander liedje? Ik zeg dat we vijf liedjes af kunnen krijgen binnen de tijd. Hebben we een challenge?" zei ze uitdagend.
    "Zeker weten!" riep ik, en zette smooth criminal in, en begon zelf te zingen:
    (Greg)
    Uh, as he came into the window
    It was the sound of a crescendo, uh!
    He came into her apartment
    He left the bloodstains on the carpet, uh!
    She ran underneath the table
    He could see she was unable
    So she ran into the bedroom
    She was struck down
    It was her doom
    Annie are you OK?

[Anna]
    So, Annie are you OK?

[Greg]
    Are you OK, Annie?

[Anna]
    Annie are you OK?

[Greg]
    So, Annie are you OK?

[Anna]
    Are you OK, Annie?

[Greg]
    Annie are you OK?

[anna]
    So, Annie are you OK?

[Greg]
    Are you OK, Annie?

[Anna]
    Annie are you OK?

[Greg]
    So, Annie are you OK?

[Anna en Greg]
    Are you OK, Annie?
    Annie are you OK?
    Will you tell us that you're OK ([Sebastian:] uh!)
    There's a sign in the window
    That he struck you - A crescendo Annie
    He came into your apartment
    He left the bloodstains on the carpet ([Sebastian:] uh!)
    Then you ran into the bedroom
    You were struck down
    It was your doom

(Greg)
    Annie are you OK?

(Anna)
    So, Annie are you OK?

(Greg)
    Are you OK Annie?

[Anna]
    Annie are you OK?

[Greg]
    So, Annie are you OK?

[Anna]
    Are you OK Annie?

[Greg]
    Annie are you OK?

[Anna]
    So, Annie are you OK?

[Anna en Greg]
    Are you OK Annie?

G[reg]
    You've been hit by

[Anna]
    You've been hit by

[Samen]
    A Smooth Criminal

[Greg]
    So they came into the outway
    It was Sunday - What a black day, uh!
    Mouth to mouth resuscitation
    Sounding heartbeats - Intimidations
    Annie are you OK?

[Anna]
    So, Annie are you OK?

[Greg]
    Are you OK Annie?

[Anna]
    Annie are you OK?

[Greg]
    So, Annie are you OK?

[Anna]
    Are you OK Annie?

[Greg]
    Annie are you OK?

[Anna]
    So, Annie are you OK?

[Greg]
    Are you OK Annie?

[Anna]
    Annie are you OK?

[Greg]
    So, Annie are you OK?

[Samen]
    Annie are you OK?
    Will you tell us that you're OK
    There's a sign in the window
    That he struck you - A crescendo Annie
    He came into your apartment
    He left the bloodstains on the carpet, uh!
    Then you ran into the bedroom
    You were struck down
    It was your doom

Annie are you OK?
    Are you OK Annie?

[Greg]
    You've been hit by

[Anna]
    You've been struck by

[samen]
    A Smooth Criminal

[Anna en Greg zingt wat tussen de haakjes staat]
    I don't know!
    (Annie are you OK, Will you tell us, that you're OK)
    I don't know!
    (There's a sign in the window)
    I don't know!
    (That he struck you - A crescendo Annie)
    I don't know!
    (He came into your apartment)
    I don't know!
    (Left bloodstains on the carpet)
    I don't know why baby!
    (Then you ran into the bedroom)
    I don't know!
    (You were struck down)
    (It was your doom - Annie!)
    (Annie are you OK?)
    Dang, gone it - Baby!
    (Will you tell us, that you're OK)
    Dang, gone it - Baby!
    (There's a sign in the window)
    Dang, gone it - baby!
    (That he struck you - A crescendo Annie)
    Hoo! Hoo!
    (He came into your apartment)
    Dang, gone it!
    (Left bloodstains on the carpet, uh!)
    Hoo! Hoo! Hoo!
    (Then you ran into the bedroom)
    Dang gone it!
    (You were struck down)
    (It was your doom - Annie!)

(greg)
    You've been hit by

(Ann en Greg)
    You've been struck by

A Smooth Criminal
    ---

[ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 18:33 ]

You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

Anna Sharp

'Oh Greg,' zuchtte ik toen het liedje uit was. 'Oh Greg. Jij kunt zelf ook mooi zingen. Je magische gitaarvingers en pianovingers en je gouden stembanden, waar houd het op?' zei ik dramatisch. 'Oh, ben je geschapen door een God of ben je zelf een God. Vertel Gregory, vertel het mij.' Ik was ondertussen gaan staan en had een dramatische pose aangenomen waarbij ik met mijn hand opgestoken de lucht in keek. 'Goed. Your'e beautiful' van James Blunt?' vroeg ik en ik keek weer naar Greg.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

-Gregory McEwan-
    Anna bedolf me onder de grappige complimentjes, ik voelde hoe mijn wangen roder en roder werden, zag dat meisje niet hoe knap en perfect ze zelf was ?
    Ik keek op en zag dat ze erg dramatisch stond. Ik grinnikte .
    "Goed, you're beautiful van James Blunt?"vroeg ze , en keek me aan.
    "Tuurlijk , en als jij wilt, speel ik wel voor god hoor schoonheid!" grinnikte ik, en zette het liedje in.
    Ik keek hoe ze zich weer voorbereidde, en haar prachtige stem vulde de kamer weer.

You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

Anna Sharp

Ik zette You're beautiful in en hoorde tegelijk ook weer de mooie stem en gitaar van Greg. Hoe kon het toch zijn dat niemand deze schoonheid ooit hoorde, dat hij nog geen artiest was. Van onder mijn oogleden keek ik naar Gregory en toen pas merkte ik op hoe mooi hij was. De combinatie van zijn blonde haren en groene ogen stonden hem best goed. Hoe kon mij dat niet eerder zijn opgevallen. 'Nee, echt, ik meen het, you're beautiful,' zei ik toen het liedje was afgelopen en glimlachte verleidelijk.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

-Gregory McEwan-
    "Nee , echt , ik meen het you're beautiful" zei Anna , toen het liedje af was.
    "Jezelf al wel eens gezien?" vroeg ik blozend. Jemig, ze was echt aan het flirtten! Leuk eigenlijk, meestal vonden meisjes mij maar een clown.
    Ik moet echt zo rood als een tomaat zien nu ! Oh mijn god!
    "Weet je wat? Laten we het flirtten overslaan en hopen dat hier geen camera's zijn !" mompelde ik, en gaf Anna een kus.

Anna Sharp

To the point, daar hield ik wel van. Ik kuste hem vurig terug. 'Of dat mevrouw Smith binnen komt.' Ik kuste hem nog één keer. God, wat was hij goed in kussen. 'Kies jij maar een liedje,' zei ik terwijl ik met een glimlach terug ging naar zangplaats. Mijn buik voelde alsof hij vol vlinders zat en mijn hoofd leek te ontploffen. Nog nooit had iemand me mooi genoemd of gezegd dat ik mooi kon zingen. Dank u mam voor deze dingen. 'Dus, zeg jij het maar.' Ik glimlachte lieflijk naar hem.

-Gregory McEwan-
    Anna kuste me vurig terug, haar lippen waren zijdezacht.
    "Of dat merouw Smith binnenkomt" zei ze, waarna ze me nog een keer kuste. God, zij kon goed kussen, ik vroeg me af of ze ooit al een vriendje had gehad.
    Mijn buik kriebelde, en was warm, mijn hart ging heel erg snel, was dit vlinders in je buik hebben? Nou, dan vond ik het wel leuk!
    Van Anna mocht ik een liedje kiezen.
    "Laten we love me tender zingen, past wel bij deze situatie vind ik, of liever I got lucky? Eigenlijk ben ik gewoon een veel te grote Elvisfan ! "Grijnsde ik.
    Elvis was echt wel mijn favoriete zanger, hij had een diepe warme stem, ik vond mijn stem wel goed, maar niet bijzonder....

Alexis Smith
    Iedereen was bezig in de studio's, en ik zat achter mijn computer. Rustig zocht ik random op internet rond terwijl ik verschillende muziektonen hoorden uit de studio's en kamer. Ik glimlachte zwak en pakte mij iPhone waarna ik Katherine sms'te Alles verloopt goed, iedereen is bezig..zit te denken gelijk ze te becijferen op wat ze doen, ik laat ze het gelijk doen voor de hele klas. X Alexis

Kayleigh Sarah Sue
    Ik was al de kamer binnen gelopen en volgens mij liep Thomas achter me aan. Ik opende de klep van de witte, glimmende, vleugel en nam plek op het bijbehorende witte krukje voor 2 personen. De toetsen waren stoffig, dus veegde ik ze snel schoon. Enkele tonen vulde de lege, witte kamer, waarna ik enkele muziekbladen zag liggen op de grond. Ik schoof het krukje naar achter, met gepiep, en liep naar de bladen toe. 'Titanium' - 'Give your heart a break' en 'Be Alright' ik pakte ze alle 3 op, en liep terug naar het krukje. Ik bekeek het blad van Titanium, en zette de eerste noten in.

Anna Sharp

'Elvis, mm,' zei ik. 'Volgens mij mag jij hem wel echt, niet waar? Maar doe maar Love me Tender, die past hier inderdaad bij,' Nog voor dat ik het wist zette ik het liedje al in en Gregory begeleidde me. Toen viel mijn oog op muziekpapier die klaar lagen en ik hield plots op met zingen. 'Greg, hier liggen al papier die we moeten spelen. Ik keek even welke liedjes het waren. De helft was van wat wij al gedaan hadden en de andere paar hadden we nog niet gedaan. 'Anyway, laten we love me tender afmaken en dan spelen we de rest, goed?' vroeg ik met een knipoog.

Katherine Sharp
    Ik zat in mijn kantoor de les voor te bereiden. Ik had besloten het eerste deel klassikaal te doen om vervolgens de groep op te delen. In hoeveel wist ik nog niet, misschien vier, misschien twee. Plotseling kreeg ik een sms'je binnen. Ik keek op mijn telefoon. Het was van Alexis. 'Alles verloopt goed, iedereen is bezig..zit te denken gelijk ze te becijferen op wat ze doen, ik laat ze het gelijk doen voor de hele klas. X Alexis' Ik glimlachte. Dat was typisch Alexis. 'Klinkt goed, zo leren ze elkaar goed kennen. Succes. Xx Katherine.' sms'te ik haar terug.

Thomas Elliot Flow
    Kay liep naar de studio en ik liep acher haar aan.Ze neemd de muziekbladeren van de grond en begon al een paar noten te spelen op de piano.
    Ik herkende het liedje als de bekende remix van David Guetta ,maar dan in piano versie.
    Ik ga naast haar op het witte piano krukje zitten en kijk even naar haar vingers ,hoe ze zo soepel over de toesten glijden.
    Ik sluit me aan ,bij het middelste gedeelte en begin zachtjes het refrein mee te zingen.
    Ik had eigenlijk nog nooit op een vleugelpiano gespeeld ,bij mij thuis was het een keyboard zelfs ,dus was het wat anders ,maar het voelde fijn aan om hierop te mogen spelen.
    Ik kijk even kort naar Kay en daarna concentreer ik me weer op de noten.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

~Gregory McEwan~
    "je mag Elvis wel hmm? " zegt Anna, waarop ik blozend knik. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik zo 'n knap meisje heb gekust zonder dat ze kwaad werd!
    Anna kiest voor love me tender, we beginnen, maar opeens stopt Anna met zingen. Ik kijk haar vragend aan en ze laat me de muziekpapieren zien, de helft hebben we al gedaan, we maken ons liedje af en doen de andere helft.
    "Challenge gehaald! " grijns ik als ik merk dat we aan het zesde lied gaan beginnen.

Kayleigh Sarah Sue
    Thomas was de kamer binnen gekomen en had plaats genomen naast mij. Kort keek hij naar mijn handen die heel soepel de goede noten speelden, waarna hij inviel bij het midden. Zachtjes zong hij mee, terwijl ik ook nog zong. Kort keek hij me aan waardoor ik zwak glimlachte, en we beide weer op onze noten concentreerden. De laatste noten vulde de ruimte, en glimlachend keek ik omhoog. Damn, dit nummer was zó simpel en met Thomas erbij klonk het verweg perfect! "Het klonk perfect, echt gewoon perfect."

Thomas Elliot Flow
    Kay begon ook mee te zingen en het klonk eigenlijk geweldig.
    Deze ruimte ,liet de klanken er ook nog beter uitkomen. Nadat de laatste noten werden gespeeld keek Kaylaigh glimlachend omhoog,waardoor ik haar glimlachend aankeek."Het klonk perfect, echt gewoon perfect." zei ze.
    "Je bent echt supergoed!"complimenteerde ik haar en ik meende het echt. Ze was een geweldige zangeres en pianospeelster.
    Ik nam ondertussen de muziekbladeren en bekeek de andere 2 ,een liedje van Demi Lovato en een liedje van Justin Bieber.
    "Welk liedje nu?"vroeg ik haar glimlachend.

Kayleigh Sarah Sue
    "Je bent echt supergoed!" complementeerde hij me waardoor ik zacht lachte. Hij pakte de andere bladen en bekeek ze snel, "Welk liedje nu?" vroeg hij glimlachend en ik haalde mijn schouders op. "Ik heb geen idee, als je wilt kan ik een ander muziekblad erbij toveren, als deze niet goed zijn?" Ja, zelfs dingen erbij 'toveren' kon ik. Heel simpel was het, net zoals dingen laten verdwijnen.

Thomas Elliot Flow
    Ze lachtte even zacht en haalde daarna haar schouders op.
    "Ik heb geen idee, als je wilt kan ik een ander muziekblad erbij toveren, als deze niet goed zijn?" zei ze dan en ik glimlachte zacht."Deze zijn goed hoor."zei ik tewijl ik nog eens de noten bekeek,het liedje van JB was iets makkelijker te spelen dan dat van Demi lovato. Ik begreep niet echt dat mensen zo tegen artiesten konden zijn ,het beste voorbeeld is dan nog justin bieber. Gewoon omdat hij er vroeger ander uitzag heeft hij zoveel haat op hem gekregen. Ik vond zijn liedjes eigenlijk super goed. "We kunnen eerst deze 2 spelen en dan nieuwe bladeren tevoorschijn toveren."zeg ik lachend tegen haar en doe dan de blaadjes op elkaar,zonder te zien welk blad eerste stond en daarna legde ik het terug op het houdertje. Blijkbaar van het nu eerst 'Give your heart a break'.
    Ik liet eerst het begin aan Kay over en dan kon ik later inspringen.