• 8 jongeren zijn bereid om hun gave te versterken. Dit doen ze door middel door zich in te schrijven op een internaat.
    Alle 8 hebben ze verschillende gaves, allemaal zijn ze bereid deze meer te ontwikkelen.
    4 meiden, 4 jongens die zich de komende tijd bezig houden met hetzelfde ding.
    Ze zullen veel tijd erin steken, maar dingen zoals liefde, ruzie, weddenschappen en de dood zullen ook plaats vinden.
    They all have magical powers.

    4 meiden:
    - Kayleigh Sarah Sue> dingen besturen en laten verdwijnen. || Bieberen
    - Mikayla Fay Wilson> besturen van vuurstenen|| xTWIloverx
    - Milou Miller> besturen van water en lucht. || xSkinnyGirl
    - Anna Sharp > helderziend. || Patholoog


    4 jongens:
    - Ruben Sabastian Martens> psychometrie. || lilangel
    - Thomas Elliot Flow > hypnose. || Nyan
    - Ethan Jacob Turner > heeft een soul, een grizzly beertje. || Nyan
    - Gregory McEwan > kan mensen volledig verlammen. || MissAlice


    MissAlice{Gregory} reageert soms, vanwege schoolexamens..

    Docenten:
    - Alexis Smith > helpt bij versterken krachten + onder controle houden. Ze geeft ook muziek les, daarnaast is ze het vertrouwenspersoon van het internaat || Bieberen
    - Katherine Sharp > Ze geeft (magische) psychologie en is het afdelingshoofd. || Patholoog


    Regels:
    1. De normale Quizlet regels gelden óók hier.
    2. De dood; dit zal kunnen voorkomen bij buitenstaanders, vrijwilligers die de jongeren helpen. Dit geldt dus niet voor de 8 jongeren zelf en docenten.
    3. Minimaal 3 regels schrijven per post, dit is makkelijk te halen denk ik zo.
    4. Discussies die over de verhaallijn gaan, of andere mededelingen plaats je tussen de volgende dingen: [] {} () ** <> ||
    5. Dingen zoals smileys en andere afkortingen gelieve niet gebruiken. Tenzij het een smsje is of iets anders zoals dat.
    6. Nieuwe topics mogen alleen aangemaakt worden door Bieberen.

    7. Afwezigheid word gemeld, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

    Rollen verdeling topic. Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 14:41 ]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 21:32 ]

    Bieberen schreef:
    (...)
    [Je foto's van je lokalen waren goed, alleen ik bedoelde van je kantoor. Moet ik de 1e link matchen met de 2e, of met de 3e?]


    [Wat vind je zelf het leukste passen?
    Oké, ik beslis vanavond wel ergens.]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 19:36 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ethan Jacob Turner
    Ze grijnsde naar me,nu plots was haar verlegenheid weg.
    'Ja, dat wil je wel weten he? Misschien vertel ik het je wel, maar dan wil ik er wel wat voor terug hebben.'giechelde en ik keek haar grijnzend aan.
    "hmm, echt ? Wat moet ik doen dan?"vroeg ik ,ik ging de uitdaging wel aan.


    Thomas Eliot Flow
    Kay leek erg verbaast over Greg zijn gave,dus kon ik nu ook de mijne tonen.
    "Zal ik mijn trukje ook eens tonen ? "vraag ik met een grijnsje terwijl ik nog steeds nadacht over wat ik hem kon laten doen.
    Ik besloot het maar en hen te vragen."Wat willen jullie dat ik Greg laat doen?"vraag ik hun dan met een grijnsje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Welk jong persoontje is vrij voor een conversatie?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [De story staat online, hier kan je alle informatie vinden! Lees de beginpagina goed, wat in de kleine letters staat! KLIK ]

    [ boooee]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Katherine Sharp

    Ik vond Alexis in haar kantoor. 'Hee Alex,' groette ik en ze groette me terug, zoals altijd. 'Hé, kun je me helpen?' Ik zette me in de rechter zetel en haalde mijn handen door mijn haren. 'Hoe ga jij je les aanpakken dit jaar, of doe je ieder jaar hetzelfde? Ik zat er aan te denken om ze eerst klassikaal een inleiding te geven en vervolgens ze zelf te laten werken, wat denk je? Of zal ik iets anders doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kayleigh Sarah Sue
    "Zal ik mijn trukje ook eens tonen ?" vroeg Thomas grijnzend. ."Wat willen jullie dat ik Greg laat doen?" vroeg hij daarna. Ik haalde mijn schouders op, "Laat maar wat zien,´´ geamuseerd kijk ik naar Thomas.

    Alexis Smith
    Katherine kwam mijn kantoor binnen 'Hee Alex,' groette ze me en nam plaats in de rechter zetel. "Hoe ga jij je les aanpakken dit jaar, of doe je ieder jaar hetzelfde? Ik zat er aan te denken om ze eerst klassikaal een inleiding te geven en vervolgens ze zelf te laten werken, wat denk je? Of zal ik iets anders doen?" Ik haalde mijn schouders op. ´´Waarschijnlijk zoals elk jaar, kort kennismakings rondje en daarna kennis laten maken met de instrumenten aangezien ik ze hun eerste les zou geven.´´ Ik duwde mijn stoel wat naar achter. ´´Maar, het is pas half 8, denk je niet dat we eens moeten gaan ontbijten?''

    Thomas Elliot Flow
    "Laat maar wat zien,´´ zei Kay schouderophalend en keek me dan geamuseerd aan.
    "Hmmm,."zei iknadenkend en nam greg dan bij zijn beide schouders vast zodat hij niet kon tegenstribbelen.
    Ik keek hem diep in zijn ogen aan."Gregory ,kijk diep in mijn ogen ,je zult moe worden en inslaap vallen als ik in mijn handen klap,daarna doe je een gek dansje en als ik in mijn vingers knip word je terug wakker en verheet je wat er gebeurt is."zeg ik en grijns waarna ik dus in mijn handen klap en hem geamuseerd aankeek .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kayleigh Sarah Sue
    "Hmmm,." zei hij denkend, en greep daarna Gregory zijn schouders vast. Hij keek hem diep in zijn ogen aan, "Gregory, kijk diep in mijn ogen, e zult moe worden en inslaap vallen als ik in mijn handen klap, daarna doe je een gek dansje en als ik in mijn vingers knip word je terug wakker en vergeet je wat er gebeurt is." riep hij, en klapte in zijn handen terwijl we hem beide geamuseerd aankeken. Mijn iPhone begon te trillen, en snel pakte ik deze van het tafeltje naast mijn stoel af. @justinbieber just tweeted; check it out! #BELIEVEacoustic grijnzend klikte ik de tweet aan, en retweette deze. Daarna begon ik zelf te tweeten, @Kayleigh_: Having fun, and that only in the morning! #swaggy Snel bekeek ik mijn aantal volgers; 3.810 om precies te zijn.
    .

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 20:43 ]

    -Gregory McEwan-
    Thomas nam me bij de schouders vast en keek me diep in mn ogen, wat ik echt niet normaal eng vond. Ik kreeg er kippenvel van!
    Voor ik het wist , had ik niet meer door wat er gebeurde, ik was aan het slapen. Of toch niet?
    Ik werd wakker en iedereen keek me geamuseerd aan.
    "Dude, wat heb je me laten doen?" vroeg ik angstig.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Thomas Elliot Flow
    Gregory deed zijn dansje en ik filmde het op mijn gsm ,deze kon ik nog wel eens gebruiken.
    Als ik het genoeg vond klapte ik in mijn handen en werd hij wakker."Dude, wat heb je me laten doen?" vroeg hij op een angstige ondertoon
    "Niet iets waar je ,je zorgen over hoef te maken."zeg ik grijnzend.
    Ik stak mijn gsm weer weg en sloeg mijn armen over elkaar en leunde dan weer tegen de muur.
    Ik verveelde me wat en maakte een klak geluidje met mijn tong."Nou ik ben weg al jullie me zoeken ik ben ergens weg van hier."zeg ik grinnikend en liep naar de jongenskamer ,waar ik mijn gitaar zocht ,als ik die vond glimlachte ik .Hier had ik zin in ,in muziek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -Gregory McEwan-
    Thomas zei dat ie me niets ergs had laten doen, dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Ik liep net als hij de kamer uit en zag dat ie ook een gitaar tevoorschijn haalde in de jongenskamer.
    "DUUUUUUUUDE! We hebben hetzelfde instrument!" grijnsde ik. Maar ik had het gevoel at Thomas liever alleen wou zijn, dus ging ik lekker naar het binnenplein.
    (Vraag me af of dat zinnetje met Thomas wel mag, van dat het leek dat ie alleen wou zijn. Is er nog iemand op het binnenplein?)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Kayleigh Sarah Sue
    Thomas verliet de kamer, en Gregory volgde. Ik mompelde wat onzinnigs en liep naar de keuken/eetkamer. Ik had ondertussen wel trek, het was dan ook al half 8 en om 9 uur zouden we onze eerste les hebben. Ik toverde ergens brood en kaas van, en smeerde snel wat brood. Ik legde de kaas en brood op tafel, en ging er voor zitten. Ik maakte mijn ogen tot spleetjes en het floepte weg. Grijnzend stond ik op, en liep naar de koelkast waar inderdaad de kaas stond en het brood dat in een broodtrommel lag. Trots liep ik met de boterham in mijn hand naar de gang, terwijl ik van mijn broodje kaas at.

    (oh ,hij bedoelde het niet zo hoor ^^' ,maar ik wil best mijn zinnetje veranderen als je het zo vind overkomen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH