• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    De dansers gaan opzij en als ik op kijk, zie ik daar Jake mijn kant op komen lopen. Mijn mond valt weer lichtelijk open, hij heeft een echt pak aan. Als hij bij me is pakt hij mijn handen beet. Hij begint dan met praten en er ontstaan lichte blosjes op mijn wangen. Er staan allemaal mensen om ons heen. Dus hiermee wil hij het goed maken. Een optocht en dan zeggen dat hij van me houdt. Ik vind het onwijs lief van hem. Wanneer Jake spreekt over dat hij de rest van zijn leven met mij wil delen en dat ik zijn oneindige ben, gaat er een ander belletje in mijn hoofd rinkelen. Hij zou toch niet? Maar Jake gaat dan op één knie zitten en mijn mond zakt iets verder open. Hij haalt een doosje tevoorschijn en dan doet hij het. Hij vraagt me ten huwelijk. Even weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen, zo overrompelt ben ik. 'Ja,' zeg ik dan zachtjes. 'Ja, ja, ja,' vervolg ik dan harder. Ik druk dan mijn lippen op die van Jake en kus hem met liefde.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    Ik sla mijn armen om haar heen en kus haar terug.Dan trek ik me terug en schuif de ring om haar ringvinger. Ik kijk haar trots aan en roep dan 'Ze zei Ja!' Iedereen begin te juichen en de muziek begint terug met spelen. Ik trek haar dichter tegen me aan en alhoewel het geen slownummer is begin ik toch met haar te slowen.

WillNotLearn schreef:
    Daniël
    'Nou, dan hoef je ook niet verontwaardigd te doen.' Grijnst ze terug, 'Mischien, mischien niet' andwoord ik. 'Ja, een piepklein beetje en het gevoel is nu al weer weg' Ik haal mijn schouders op, 'Oefening baart kunst toch?' Zeg ik met een glimlach en druk een kleine kus op haar lippen.

{Jake heeft een goeie smaak voor ringen <3 Ik wil ook zo'n ring}

Don't be like the rest of them, darling

Axton
    Ik grijns blij als ik zie dat ze de kaas fijn snijdt. Ik giet wat fruitsap voor me uit.
    "Wat wil jij hebben? Melk? Fruitsap?" vraag ik dan glimlachend.

Braxlin
    "Mogge." glimlach ik slaperig.
    Ik merk nu pas dat ik zijn shirt nog steeds stevig vast heb en laat die blozend los.

[ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 21:25 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

[Ik reageer morgen weer, ga zo slapen.

Adios <3]

{Ik ga ook zo op bed.. Heb morgen het eerste uur vrij (:}

Don't be like the rest of them, darling

Alexi
    'Melk is goed.' glimlach ik naar hem en giet de eitjes dan in de pan. Ik pak een spatel en let ondertussen goed op dat ze niet aanbranden.
    Ik pak ook de peper en zout en kruid het zo een beetje.

Joshua
    'Zo bang om alleen te zijn?' fluister ik zachtjes. Ik streel even over haar wang.
    'Goed geslapen?'

Leslie Day
    Jake slaat zijn armen om me heen en als hij me kust, weet ik dat alles goed zit tussen Jake en mij. Jake trekt zich echter al snel weer terug, zodat hij de ring om mijn vinger kan doen. Nu pas kijk ik echt naar de ring, er verschijnen tranen in mijn ogen. Het is allemaal zo mooi. Als Jake me aankijkt zie ik de trotste blik in zijn ogen. Hij roept dan naar iedereen dat ik ja zei en het gejuich barst los. De muziek begint weer met spelen en Jake trekt me dicht tegen zich aan. Hij slowt met me en ik sla mijn armen om zijn nek. Ik kijk naar hem op en glimlach gelukkig terwijl er een traan over mijn wang loopt. 'Dank je,' zeg ik tegen hem. 'Voor dit moment.' Ik druk weer mijn lippen op die van hem. Het zijn tranen van geluk, dus daar hoeft hij zich geen zorgen over te maken. Ik denk weer even aan Nate en ik heb nog geen idee hoe ik dit aan hem moet vertellen, maar ik weet wel dat ik Nate nog steeds bij me wil hebben. Ik richt me dan weer op Jake en de kus.

Sky Leslie White
    'Houd het maar op de misschien niet, aangezien ik een grapje maakte,' zeg ik met een knipoog tegen Daniël. 'En anders zou het nu toch te laat zijn om te trippen erom, aangezien ik nu zelf ook een engel ben.' Daniël zegt dan over het vliegen dat het oefening vereist. 'Hm, dat zal wel ja, maar ik denk niet dat het vandaag nog een keertje zal lukken. Zullen we weer terug gaan? Anders zit Boef ook zo lang alleen thuis.'

Ik kan verdomme niet slapen door een of andere klote zeil buiten dat heel veel lawaai maakt. Klotezooi.

Jake
    Ik glimlach 'Graag gedaan, normaal ging ik je op het einde van het schooljaar vragen maar ja, ik wilde je tonen hoeveel ik van je hield én nee ik heb je niet bedrogen het was gewoon een actrice.' zeg ik zachtjes en streel over haar wang voorzichtig.

Leslie Day
    Einde van het schooljaar. Dat zou dan nog zo'n 6 maanden geduurd hebben. 'Je hebt nu zeker wel getoond hoeveel je dat doet,' zeg ik met een glimlach en veeg de traan van mijn wang terwijl Jake en ik nog steeds slowen. Jake streelt zachtjes over mijn wang. 'En? Staat deze jurk me een beetje goed?' vraag ik dan met een kleine grijns. 'Want anders doe ik hem wel uit hoor.' Indirect doel ik nu op het ondergoed eronder, maar ik weet niet of Jake dat ook door zal hebben. En anders ziet Jake het vanavond vanzelf wel.

Jake
    'Hij staat je prachtig.' verzeker ik haar 'En misschien doe je dat beter niet tenzij je wil naakt slowen terwijl er allemaal mensen om ons heen staan?' Ik lach zachtjes en kus haar nog eens zachtjes.

Leslie Day
    Zoals ik al dacht, snapt Jake de dubbele opmerking niet. Dat is niet erg, hij zal het vanzelf wel zien. 'Dan houd ik de jurk maar aan,' zeg ik met een knipoog. 'En alsof jij het überhaupt zou toestaan dat ik hier mijn jurk uit zou doen?' Ik druk allemaal kleine kusjes op Jake's lippen. 'Misschien moeten we binnenkort eens langs je moeder gaan. En dan natuurlijk ook de rest van de familie, maar eerst je moeder.' We hebben namelijk twee dingen te vertellen. De zwangerschap en nu het trouwen.

Jake
    'Ja.' zeg ik zachtjes 'We hebben leuk nieuws voor haar, ze krijgt een geweldige schoondochter en een kleinkind.' Ik grijns zachtjes.
    Ik druk een kusje op haar lippen. 'Weet je, Ik was even bang dat je niet zo willen.' zeg ik zachtjes iets beschaamt.

Leslie Day
    Jake noemt mij een geweldige schoondochter en ik kan het toch niet laten om even verlegen te glimlachen. Hij drukt een kusje op mijn lippen en geeft dan toe dat hij even bang was dat ik niet ja zou zeggen. 'Hoezo?' vraag ik dan aan hem en ik kijk hem aan. 'Ik hou van je.' Ik kijk hem aan terwijl ik dit zeg, recht in zijn ogen. 'Ik wil graag Leslie Sadler zijn.'