• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik knik glimlachend en pak een bord voor haar. Ik schep pasta op en begin zo een mooi pasta slaatje voor haar te maken. Ik maak voor mij ongeveer hetzelfde en zet de borden op tafel. 'Ik heb trouwens aperitief zonder alcohol geregeld.' glimlach ik. 'Funny Pisang en zo.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij schept een bord voor me op en maakt er een mooi plaatje van. Ik glimlach en begin er van te eten als Jake de borden op tafel zet. 'Eet smakelijk,' zeg ik tegen hem voordat ik een hap neem. Hij heeft zelfs een aperitief regelt zonder drank! 'Je denkt aan het kindje,' zeg ik dan met een glimlach. Hoewel ik al wel wist dat Jake dat doet. 'Hm, het eten smaakt echt heerlijk!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dank je en natuurlijk denk ik aan het kindje.' glimlach ik en eet ook. Ik leg mijn hand terug op tafel met de bedoeling om dit keer haar hand echt vast te houden.
    'Oh wacht!' zeg ik als het me te binnen schiet. Ik sta op en pak de cd die Emmy had gemaakt. Ze heeft er allerlei rustige sfeer muziek op gezet. Ik zet die op en ga terug zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    'Dat weet ik ook wel, dat je dat doet, maar alsnog,' zeg ik met een glimlachje. Ik zie Jake's hand weer op de tafel gaan en eigenlijk wil ik die net beetpakken als iets Jake lijkt binnen te schieten en hij ook opstaat. HIj gaat iets halen en dan hoor ik al snel een muziekje die alles een rustige sfeer geeft. Ik leg mijn hand dan op tafel, zodat Jake die dit keer kan pakken. Ik eet verder van de pasta met sla en al snel is mijn bord leeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Melk is goed.' glimlach ik naar hem en giet de eitjes dan in de pan. Ik pak een spatel en let ondertussen goed op dat ze niet aanbranden.
    Ik pak ook de peper en zout en kruid het zo een beetje.

    Joshua
    'Zo bang om alleen te zijn?' fluister ik zachtjes. Ik streel even over haar wang.
    'Goed geslapen?'

    Axton
    Ik giet de melk voor haar in en zet de twee flessen dan weer in de koelkast, zodat we dat straks niet meer zouden moeten doen.
    Dan ga ik weer op m'n stoel zitten en kijk haar afwachtend aan.

    Braxlin
    Ik haalde gewoon mijn schouders op voor zijn eerste vraag. Ik had mezelf nooit als een sterk persoon gezien, maar dat ik me zo aan iemand zou kunnen vastklampen... Ah, niet dat ik het erg vond dat Joshua zo dicht bij me was.
    "Ja, gelukkig wel." zeg ik dan en glimlach weer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik kijk haar even aan, pak haar hand vast en geef er een klein kneepje in. Dan eet ik verder en zie dan dat haar bord leeg is.
    'Nog lief?' vraag ik haar en glimlach.

    Alexi
    Als de eitjes klaar zijn verdeel ik ze op 2 borden en zet ze op tafel. Het brood haal ik uit de broodrooster en ik leg die erbij.
    'Smakelijk.' glimlach ik naar Axton.

    Joshua
    Ik glimlach en druk een kusje op haar lippen.
    'Wat dacht je hiervan? Jij blijft even liggen en dan maak ik ontbijt voor ons?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pakt mijn hand vast en geeft er een kneepje in. 'Hm, ja, graag, maar niet meer al te veel hoor. Anders blijf ik straks met zo'n volle maag zitten,' zeg ik. Even laat ik mijn ogen glijden over het buffet. 'Doe mij maar... wat vis. Maakt niet uit wat voor.' Zolang het maar geen oesters zijn, want dat in combinatie met hormonen, zal alleen maar uitleiden tot een seksmachine.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik pak haar bord en kijk naar het buffet. Ik pak wat mosselen, een oester of 2, zalm, enzoverder tot een mooi visbordje. Dan pak ik nog wat groenten en zet het bord terug op tafel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake legt gewoon dingen op mijn bord en als hij die weer neerzet, laat ik mijn ogen erover glijden. Oesters... Ach, het zijn er maar twee? Maar alsnog. Ik begin gewoon met eten van de zalm en daarna de mosselen. 'Ik weet niet of ik de oesters ook neem,' zeg ik dan tegen Jake, zonder reden tot nu toe. Ik veeg even mijn mond af waarna ik wat drink.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Lust je geen oesters?' vraag ik haar iets verwart maar glimlach dan toch. Ik pak haar hand terug vast.
    Ik eet verder op mijn gemak van mijn bord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake lijkt lichtelijk verwart, maar glimlacht. 'Eh, jawel, ik lust ze wel, maar ik wil niet straks in een seksmachine veranderen,' zeg ik met een onschuldig glimlachje. 'Van oesters wordt je geil en dat in combinatie met de hormonen... geen goed idee.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik laat dat op me inwerken en grijns lichtjes. 'Zeker dat je geen hapje wil?' zeg ik plagerig.
    Ik knijp terug zachtjes in haar hand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    A o.. Jake begint lichtjes te grijnzen en vraagt dan of ik er zeker van ben dat ik geen hapje wil. 'Ja, dat weet ik redelijk zeker,' zeg ik met een knipoog. 'Tenzij je wilt dat ik me niet kan beheersen.' Natuurlijk kan ik dat wel. Vast wel...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja je hebt gelijk, je zou het niet kunnen.' Ik zit haar nu eigenlijk uit te dagen.
    Ik eet onschuldig terug verder van mijn eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'