• Hey,
    wij hadden vandaag examenstunt. Die liep echt totaal mis! Eerste uur hadden wij les, dus wij fietsen gewoon neergezet op het terrein. Wij naar gym en later komen we terug, waren ze al met waterballonen aan het gooien. Dus wij gingen naar wiskunde, zegt de lerares dat wij onze fietsen weg moesten zetten. Dus wij dat willen doen, alles dicht. Ze hadden een spookhuis en allemaal vage dingen. Na even had ik mijn tas opgehaald en ben ik opnieuw een uitgang gaan zoeken. Gelukkig waren er een aantal 4e klassers die fietsen over het hek deden en ik klom ook over het hek. Toen was ik vrij, na 10 minuten vlak bij de school te hebben gestaan, smste een vriendin van mij wat er bij mijn school aan de hand was, aangezien haar school (waar ik ook eerst op zat, ben van school veranderd) vlak bij stond en zij weer naar huis ging. Dus ik smste terug dat het een examenstunt was, ik heel erg trilde en misselijk was. Dus zij belt mij weer. Daarna ging ik naar mijn oude school toe. Vragen of ze cijfers hadden. Na zo'n 10 minuten stond ik een eind weg van beide scholen en smsde ik mijn moeder, want ik dacht dat die boos ging zijn omdat ik weg was. Die vriendin die al eerder had gebelt, belde weer en vroeg of het zeker weten goed met mij ging aangezien ik zowat in huilen uit kon barsten. Dus ik daarna weg naar huis. Ik haar gezegd dat alles goed ging, stak bij een kruispunt over en daarna belde mijn moeder. Ze vond het niet erg dat ik weg ging, ze vond dat ik naar huis moest gaan en wat moest eten en drinken. Dus ik een stuk verder en ging van mijn fiets af. Ik had zoveel angst opgelopen daar, van minstens 20 minuten opgesloten te hebben, dat ik alle angst heb uitgehuild. Het kon me op dat moment niet schelen wat mensen dachten, ik moest mijn angst kwijt. Daarna ben ik weer verder gefietst. Ik belde mijn vriendin terug, want ze wilde dat ik belde of smsde als ik thuis was. Dat heb ik gedaan. Gelukkig ben ik nu al zo'n 25 minuten thuis en ben ik al rustiger.

    Wat hebben jullie beleefd? Ik vond dit niet leuk. Voor mij liep dit echt mis.

    Xoxo

    [ bericht aangepast op 28 april 2010 - 11:03 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    ik snap er niets van,:X
    Waarom moest je nu huilen?
    xx


    I solemny swear i am up to no good

    Scientist schreef:
    ik snap er niets van,:X
    Waarom moest je nu huilen?
    xx


    Aangepast. :Y)


    Yongguk & Daehyun <33

    GabriTom schreef:
    (...)

    Aangepast. :Y)

    Sorry maarik snap het nog steeds niet :X
    Was je ziek ?
    xx


    I solemny swear i am up to no good

    Ik snap het nog steeds niet echt /:
    *Kan aan vakantie liggen.*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik snap het ook niet echt. Maar iig sterkte ermee.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    owik snap het !
    je zat 20 minuten opgesloten :X
    in dat spookhuis?
    Creepy! =|


    I solemny swear i am up to no good

    Nee ik zat 20 minuten op dat schoolterrein opgesloten en ik ben claustrofobisch


    Yongguk & Daehyun <33