• De Nederlandse koningin(ik weet eigenlijk nieteens wat ze in België hebben;O) gaat vanavond een belangerijke toespraak houden. Ze gaat waarschijnlijk aftreden of Friso is dood. Wat denken jullie wat ze gaat vertellen?

    -19;00 Ned.1-

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hier is al een topic over


    Miep

    Te laat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja ik merkte het net


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oké doei.

    Nee, maar ik kots dat hele koningshuis uit. Er gaat een hoop belastingsgeld naartoe terwijl ze gewoon helemaal niets te zeggen hebben. Het is er puur nog voor de traditie, en dat vind ik gewoon achterlijk. Ik betaal liever niet mee aan hun wintersportvakanties, thank you very much.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Oké doei.

    Nee, maar ik kots dat hele koningshuis uit. Er gaat een hoop belastingsgeld naartoe terwijl ze gewoon helemaal niets te zeggen hebben. Het is er puur nog voor de traditie, en dat vind ik gewoon achterlijk. Ik betaal liever niet mee aan hun wintersportvakanties, thank you very much.

    Dat vind ik wel het ergste. Die zitten daar in een tering groot huis, lekker te teren van ons geld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Donoghue schreef:
    Hier is al een topic over


    •*• Lululu •*•

    Donoghue schreef:
    Hier is al een topic over


    Daarbij is het sowieso niet Friso die dood is, dan zou Bea dat niet bekend maken, maar zou er waarschijnlijk een grote persconferentie worden gehouden.


    Bad decisions make good stories.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat vind ik wel het ergste. Die zitten daar in een tering groot huis, lekker te teren van ons geld.


    26 - 02 - '16

    Apocalyptic schreef:
    Oké doei.

    Nee, maar ik kots dat hele koningshuis uit. Er gaat een hoop belastingsgeld naartoe terwijl ze gewoon helemaal niets te zeggen hebben. Het is er puur nog voor de traditie, en dat vind ik gewoon achterlijk. Ik betaal liever niet mee aan hun wintersportvakanties, thank you very much.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Donoghue schreef:
    Hier is al een topic over

    Volgende keer melden, alsjeblieft.
    Bedankt voor degenen die dat wel gedaan hebben!
    Slotje


    Let the Night embrace you