• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik neem de borstels, kam, spelden en rekkers en stop ze in de toiletzak dan pak ik de tandenborstels en tandpasta en onze deo's. Ik pak ook de massage olie - je weet maar nooit - en wat badolie. De shampoo vliegt erbij en voor de zekerheid stop ik in een apart zakje wat tampons. Dan loop ik terug naar de slaapkamer gooi de toiletzak in mijn koffer zonder echt op het ondergoed te letten en rits de koffer dicht. 'Klaar.' glimlach ik.

    Joshua
    Ik voel dat ze mijn shirt terug vastneemt en glimlach daar even door.
    Ik val snel in slaap met haar in mijn armen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Super!" glimlach ik. Ik sla mijn arm om haar middel en druk een kus op haar kruin.
    "Wil je eerst nog ontbijten? Of ben je zo ongeduldig dat je meteen de kindjes wil afzetten en naar Parijs wilt?" grijns ik dan en trek haar wat dichter naar me toe.

    Braxlin
    Ik val gelukkig best snel in slaap voor ik lang kan liggen piekeren.
    Morgen is een andere dag, misschien is alles al beter tegen dan. Misschien is het allemaal voorbij, en blijkt het niks te zijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Zo klink ik een slecht moeder.' zucht ik zachtjes. 'Maar ontbijten klinkt goed.' glimlach ik en kijk even naar de kinderen.
    Ik druk nu een kusje op zijn lippen en ga even door zijn haar.

    Joshua
    *slaapt*

    [morgen bij Brax en Joshua?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [OMFG, IK HEB HET FILMPJE NET AFGEKEKEN.

    GAAT HIJ HAAR TEN HUWELIJK OOK VRAGEN? ;O

    of hoorde die laatste drie seconden er niet bij? ><]

    Leslie Day
    De telefoon wordt opgenomen en ik hoor een jongensstem die ik niet herken. 'Ja, je spreekt met Leslie, er is mij verteld... of eigenlijk geschreven, dat ik naar dit nummer moest bellen?' zeg ik met een glimlach, hoewel hij die niet kan zien. Misschien wel horen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hoorde erbij xd]

    Pedro
    'Ja, ik moet je van Jake ergens naartoe brengen.' zeg ik en sla net de straat in. 'En ik sta nu voor de deur.'
    Ik stop voor het huis en stap uit zodat ik haar kan helpen instappen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Zo mooi o 3o

    maar zo zielig ><]

    Leslie Day
    Ergens naartoe brengen? Ik vraag me heel erg af waarheen. Ik ben verbaasd als hij zegt dat hij voor de deur staat. 'O eh, oke?' zeg ik en leg de telefoon af, aangezien het onnodig is om dan nog te bellen. Ik stop mijn mobiel weg en loop dan naar de voordeur toe, naar buiten. Ik zie een zwarte Range Rover staan met een jongen daarvoor. 'Hallo,' zeg ik dan met een glimlach tegen hem. Ik hoop maar dat de jurk een beetje goed staat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Perdo
    'Hallo.' zeg ik glimlachend. 'Ik ben een vriend van Jake by the way, Pedro.' Ik help haar instappen en stap dan zelf ook in. Ik begin te rijden naar het winkelcentrum waar Jake in een restaurant wacht maar neem een omweg zodat ze niet direct weet waar we naar toe gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij stelt zichzelf voor en ik knik naar hem. Pedro, klinkt Italiaans. Hij helpt me met instapen, 'Dank je,' en stapt dan zelf ook in. Hij rijdt weg en ik heb geen idee waar we heen gaan. Ik voel me lichtelijk zenuwachtig. Mijn blik is naar buiten gericht, om te kijken waar we heen gaan. 'Waar gaan we heen?' probeer ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pedro
    'Ik wil het je best zeggen maar Jake heeft me laten zweren dat ik niets vertel.' grinnik ik en sla de juiste afslag in. 'Maar als ik het goed heb zal je het binnen een minuut of 5 wel weten.' Dan komen we immers terug op de herkenbare route. Ik rij verder en zorg dat ik niet verkeerd rijd. Straks moet ik nog wat regelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Eigenlijk had ik het wel al verwacht, dat Pedro het niet zou kunnen zeggen. 'Zoiets vermoedde ik al,' zeg ik met een glimlachje. Ik haal voorzichtig een hand door mijn haar en kijk naar de weg. 'Ik kan nooit zo goed tegen verrassingen,' zeg ik tegen Pedro. 'Maar goed. Een kwestie van vertrouwen zeker?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pedro
    Ik grinnik. 'Inderdaad.' zeg ik tegen haar en ga terug de bekende weg op. Het winkelcentrum is niet ver meer. Ik rij naar het restaurant en stop dan. 'We zijn er.' zeg ik, stap uit, loop naar haar kant en open voor haar het portier. 'Je zal Jake wel zien zitten.' glimlach ik naar haar. Straks moet ik Emmy sturen die even gaat stoken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Na even gaat Pedro een weg op die ik wél herken. Gaan we naar het winkelcentrum? Ik weet niet precies waar we heen gaan in het winkelcentrum, totdat Pedro stopt. Ik kijk opzij en zie de voorgevel van een restaurant. Pedro stapt uit en loopt om, hij doet mijn portier open en ik stap dan uit. Hij zegt dat ik Jake wel zie zitten en ik knik dan. 'Dank je voor het brengen,' zeg ik glimlachend tegen hem. Ik draai me dan om naar de deur van het restaurant en loop naar binnen. Het ziet er hier mooi uit en er zijn redelijk wat gasten. Ik zie dan Jake zitten, na even te kijken, en loop dan met een glimlach naar hem toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik sta op als ik Leslie zie en glimlach. Ik omhels haar en druk een kus op haar lippen. 'Ik ga het proberen goed te maken.' glimlach ik en schuif dan haar stoel naar achteren zodat ze kan zitten. Ik ga dan ook zitten en kijk haar glimlachend aan. Ik pak de kaart. 'Kies maar wat je wil hebben, ik betaal.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake staat op en glimlacht naar me. Als ik zijn lippen even op die van mij voel, moet ik aan Nate denken, maar de gedachten aan hem is al snel weg. Jake neemt namelijk heel mijn gedachtegang in. 'Dan is het tot nu toe al redelijk gelukt,' zeg ik terug. Aangezien ik dit lief vind. Hij heeft een etentje geregeld voor ons twee. 'Het is lief van je, dit etentje,' zeg ik tegen hem. Hij schuift voor mij mijn stoel naar achteren en ik neem plaats. Hij zegt dat ik mag kiezen en ik knik. Er staan allerlei lekkere gerechten op. 'Nemen we een voorgerecht of niet?' vraag ik dan aan Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Voor mij ok.' glimlach ik en denk even dat het jammer gaat zijn voor het lekkere eten maar ok, het is het waart. 'Ik kies denk ik voor een slaatje als voorgerecht met een glas wijn?' zeg ik en kijk haar aan. Ik leg mijn hand op tafel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'