• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Oké, dan ga ik daar eerst bij kijken,' zeg ik glimlachend. Mijn blik glijdt over de kaart en ik twijfel even. 'Ik ga ook voor een slaatje, met een water.' Aangezien ik geen wijn mag, met de zwangerschap. Ik zie dat Jake zijn hand op tafel legt en ik kijk er even naar. Mijn hand leg ik dan naast die van hem neer, met een klein speels glimlachje. Ik pak zijn hand niet beet, maar tik er wel op met mijn vinger.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach zachtjes en knik. 'Hebben jullie al gekozen?' vraagt de ober en ik knik. 'We nemen een voor gerecht. Ik kies voor het slaatje van het huis en een glas rode wijn.' 'En u juffrouw?' vraagt de ober dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake pakt ook niet mijn hand beet, dus ik trek die gewoon weer terug. Er komt een ober aangelopen en die vraagt of we al gekozen hebben. Jake bestelt als eerste en de ober richt zich dan tot mij. 'Ik wil ook graag de sla, maar dan met een watertje, alstublieft.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar glimlachend aan en en buig me iets over de tafel heen om een kus op haar lippen te drukken.
    'Dank je dat je gekomen bent.' zeg ik zachtjes. Voor hetzelfde geld gaat ze gewoon niet af ge komen en was alles in het water gevallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake drukt een kus op mijn lippen en bedankt me dan om gekomen te zijn. 'Ik was alleen deze twee nachtjes weg, Jake, natuurlijk zou ik gekomen zijn,' zeg ik met een glimlachje tegen hem. De ober komt dan al snel aan met ons voedsel en drinken. Ik bedank hem ervoor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ben net van mijn wijn aan het drinken als Emmy komt afgestormd. Net op tijd. 'Jij fucking ass!' begint ze te schreeuwen en pakt het glaswijn uit mijn handen, ze gooit het over mij heen. 'Waarom vertelde je me niet dat je een vriendin had.' en zo snel ze gekomen was zo snel was ze weer weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach eventjes als Jake begint van zijn wijn te drinken en zelf aan mijn eten begin. Er komt dan ineens een meisje aangestormd en schreeuwt tegen Jake, gooit zijn glas wijn over hem heen en vraagt dan waarom hij niet vertelde dat hij een vriendin had. Mijn mond valt open. 'J-je, wat?!' zeg ik dan, ik kijk Jake verward aan. 'Wie was dat meisje?' vraag ik met een zachte stem. De enige conclusie die ik kan trekken, is dat hij vreemd is gegaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Zo klink ik een slecht moeder.' zucht ik zachtjes. 'Maar ontbijten klinkt goed.' glimlach ik en kijk even naar de kinderen.
    Ik druk nu een kusje op zijn lippen en ga even door zijn haar.

    Joshua
    *slaapt*

    [morgen bij Brax en Joshua?]

    Axton
    Ik grinnik als ze door mijn haar gaat. "Jij bent de beste moeder van deze hele wereld. En alle andere, als die bestaan." glimlach ik en druk een kusje op haar lippen.
    Ik laat haar los om de maxi-cosi's van de kindjes op te nemen en ze mee te nemen naar de keuken. Daar zet ik ze neer.
    "Ok, wat gaan we eten?" vraag ik glimlachend.

    }sgoed ;){


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik kijk Leslie met grote ogen aan. 'Leslie je moet me geloven! Ik ken haar niet eens!' Ze denkt dat ik vreemdgegaan ben.
    Nou ja het plan werkt wel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Ik maak wel een roerei wil jij anders brood roosteren?' vraag ik hem glimlachend.
    Ik pak eieren uit de frigo en kijk hem vragend aan.

    [wie begint?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [en leslie je mag die beveiligingsman laten komen hoor zoals in het filmpje xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake's ogen worden groot en even schiet het door mijn hoofd heen, dat ik precies hetzelfde doe met Nate, vreemdgaan. 'Waarom komt ze anders naar je toe, gooit ze een glas wijn over je heen en vraagt ze waarom je niet verteld hebt dat je een vriendin hebt?!' Ik kijk om me heen en zie dan een beveiligingsman. Ik wenk hem en hij komt eraan. 'Dan kan ik vast dat meisje ook wel even melden,' zeg ik tegen Jake. De vbeveiligingsman komt en ik leg uit wat er net gebeurt is.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 20:23 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [O, okay, dan ga ik het even aanpasssen! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Jake's ogen worden groot en even schiet het door mijn hoofd heen, dat ik precies hetzelfde doe met Nate, vreemdgaan. 'Waarom komt ze anders naar je toe, gooit ze een glas wijn over je heen en vraagt ze waarom je niet verteld hebt dat je een vriendin hebt?!' Ik kijk om me heen en zie dan een beveiligingsman. Ik wenk hem en hij komt eraan. 'Dan kan ik vast dat meisje ook wel even melden,' zeg ik tegen Jake. De vbeveiligingsman komt en ik leg uit wat er net gebeurt is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik weet het niet ik ken haar echt niet Leslie.' zeg ik iets paniekerig. Man ik kan acteren. Ze wenkt een beveiligheidsman en verteld alles. 'Meneer, gaat u maar even naar de toiletten.' zegt hij als raad en ik sta zuchtend op en loop weg. Alles loopt volstrekt volgens plan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'