• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate trekt me terug naar zich toe en de kus voelt prettig aan. De laatste van deze nacht. Hij fluistert dat alles goed komt en als ik ruzie heb met Jake altijd bij hem terecht kan. Ik knik en zijn glimlach is droevig. Hij verdwijnt dan en vanaf dat moment had het net zo goed een droom geweest kunnen zijn. Dat Nate hier helemaal niet echt geweest is. Ik ga weer goed liggen en trek het deken stevig om me heen, want nu Nate weg is, is het gelijk een stuk kouder. Ik val gelijk in slaap en droom nergens meer over.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [volgende ochtend?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jupppppp]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik heb nog steeds niet alles geregeld maar ok. Ik denk na en glimlach. Ik laat een prachtige rode jurk verschijnen en sneakers. Ik leg die mooi op de keukentafel met de sneakers erbij en wat rozenblaadjes errond. Ik schrijf een papiertje. Bel rond 12u30 naar dit nummer, lieverd x Jake xx schrijf ik op een briefje. Ik glimlach en loop naar boven om vlug wat nettere kleren aan te doen. Zwarte jeans, wit hemd en zwart kostuumjasje. Ik flits me weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Sky Leslie White
    'Niet zozeer achterkomen, je vertelde het gewoon,' herinner ik hem. 'Of wacht.. ik had natuurlijk met Xav dat boek gevonden... maar vertelde je het toen niet gewoon?' Ik weet het nu al niet meer, hoe bedoel je kortetermijngeheugen. Daniël streelt weer verder over mijn vleugels en ik adem rustig in en uit. Ja, voel ik daar iets? Ik concentreer me erop.... Ja! Ik voel iets. 'Ik voel iets,' zeg ik dan.


    Daniël
    'Hmm.. Je had dat boek gevonden en daar stond het al in, samen met een foto dus ontkennen had niet veel zin' Zeg ik waarna ze zegt dat ze iets voelt, 'Probeer je vleugels nog eens te bewegen, of anders alleen degene waar je net wat voelde.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    De volgende morgen word ik wakker en rek ik mezelf goed uit. Ik kijk even om me heen, een leeg bed, een lege kamer, behalve ik. Ik sta op en twijfel even of ik hier of thuis ga douchen. Misschien toch maar beter thuis.. Ik stap uit bed en pak mmijn spullen bijeen. Na een laatste blik op de kamer, laat ik me thuis in de slaapkamer verschijnen. Geen Jake? Ik loop vanuit de slaapkamer naar beneden. Jake is nergens te bekennen. Ik vind in de keuken dan een briefje en zie er een rode jurk liggen en sneakers staan. Er ligt een briefje en ik ruik de rozenblaadjes. Een kleine glimlach staat op mijn gezicht. Wat is Jake van plan? Ik pak de jurk en de sneakers en loop ermee naar boven. Eens kijken op de klok. Ik heb nog ruim een uur de tijd, ik ben best wel laat wakker geworden. Ik leg de jurk en sneakers bij en op het bed en ga naar de badkamer. Ik draai de kraan open en laat die lekker warm worden. Eerst eens even douchen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Zo was het inderdaad gegaan. 'Eigenlijk best raar dat ik er niet van tripte,' gniffel ik dan zachtjes. 'Dat zou je toch wel denken, bij zo'n rare engel.' Hij zegt dan dat ik moet proberen om de vleugel te bewegen. Ik concentreer me er weer volledig op en probeer het echt. Ik probeer het, maar ik weet zelf niet echt of het lukt aangezien ik ze niet echt heel erg goed voel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Het is een afgezaagd idee maar gisteren zat ik naar filmpjes te kijken voor een idee en jah. Ik grijns als ik alle mensen zie. 'Iedereen klaar?' vraag ik en ze knikken. Het idee gaat dus als volgt : Rond 12u30 belt Leslie naar een vriend van me die haar naar dit restaurant brengt, we eten wat en zo en de muziek begint en ja... een heuse flashmob voor haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [oeh heb mn idee iets aangepast xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [het idee tot 6:20, http://www.youtube.com/watch?v=Rt190ZRqGaw&feature=related]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dat is zo romantisch o 3o danst Jake ook mee?]

    Leslie Day
    Ik douche me goed en was mijn haren met aardbeienshampoo. Na een half uur ga ik er pas onderuit en laat mezelf opdrogen met een vingerknip. Ik sta gewoon naakt voor de spiegel en begin aan mijn haren te werken. Ik föhn het en zorg er dan voor dat er grove slagen in komen. Voor mezelf laat ik dan een lingeriesetje verschijnen. Ik trek die aan, hm, precies goed. Mijn borsten lijken hier namelijk wel iets groter in, maar niet te groot zodat het waarschijnlijk alleen Jake opvalt. Ik pak de jurk er weer bij en ga even met mijn vingers over de stof heen. Ik vraag me af wat Jake voor me in petto heeft. Ik trek de jurk voorzichtig aan en pak de sneakers erbij. Jake onthoudt het, jurkjes altijd met sneakers. De sneakers zitten goed en ik zie dan dat het tijd is. Mooi. Ik loop weer naar beneden, met de jurk en sneakers aan, en pak het telefoonnummer erbij. Ik bel er naar en wacht af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grijnsde en leunde keek haar na, terwijl ze de deur uit liep. Hmm, dat was zeker een goed werkje voor mij. Glimlachend trok ik de schuif met lingerie open en koos er de meest sexy setjes uit. Uiteindelijk besloot ik ook een gewoon setje mee te nemen, aangezien ik dacht dat ze misschien wel iets anders zou willen aandoen dan die sexy, nietsverhullende en misschien niet zo makkelijk zittende setjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake zijn vriend | Pedro
    Precies om 12u30 gaat mijn gsm en ik grijns, alles verloopt volgens Jake zijn plan. 'Hallo? Leslie?' vraag ik. Ik pak de sleutels van het kastje en loop naar mijn zwarte range rover. Ik stap in en rijd naar het adres dat Jake me gegeven had.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik glimlach en trek de dekens goed over me heen. Ik trok Joshua naast me neer en legde mijn hoofd op zijn schouder.
    Gapend sloot ik mijn ogen en nam zijn shirt nu weer in mijn hand. Ik wou nu gewoon zeker weten dat hij er was. Ik wou het voelen moest hij weggaan...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Moet eten (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.