• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Sky Leslie White
    'Houd het maar op de misschien niet, aangezien ik een grapje maakte,' zeg ik met een knipoog tegen Daniël. 'En anders zou het nu toch te laat zijn om te trippen erom, aangezien ik nu zelf ook een engel ben.' Daniël zegt dan over het vliegen dat het oefening vereist. 'Hm, dat zal wel ja, maar ik denk niet dat het vandaag nog een keertje zal lukken. Zullen we weer terug gaan? Anders zit Boef ook zo lang alleen thuis.'


    Daniël
    'Houd het maar op mischien niet, aangezien ik een grapje maakte,' Zegt ze met een knipoog. 'En anders zou het nu toch te laat zijn om te trippen erom, aangezien ik nu zelf ook een engel ben.' zegt ze voordat ik zeg dat vliegen waarschijnlijk oefening vereist. 'Hm, dat zal wel ja, maar ik denk niet dat het vandaag nog een keer zal lukken. Zullen we weer terug gaan? Anders zit Boef ook zo lang alleen thuis.' Stelt ze dan voor, 'Is goed, dan kan Liz ook in haar bed slapen.' Zeg ik met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Daniël stemt met een glimlach in en probeer mijn vleugels in te klappen. Het lukt me gewoon niet. 'Daniel...' Mompel ik dan. 'Ik kan mijn vleugels niet inklappen.' Ik zucht een keer en kijk achterom naar de grote gevallen op mijn rug. 'Ach, dat komt thuis wel,' mompel ik verder. Ik pak de spulletjes bijeen en wacht dan tot Daniël ons weer naar huis laat verschijnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Probeer je eens helemaal op je vleugels te consenteren, niet op de rest. Mischien lukt het dan' Opper ik als ze zegt dat ze haar vleugels niet in kan klappen. Zelf doe ik het wel, de grote witte gevallen verdwijnen weer in mijn rug.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik glimlach. 'Nu worden die grapjes toch echt.' zeg ik zachtjes.
    Ik trek haar nog iets dichter en denk na. Nu zouden ze toch al klaar moeten zijn denk ik. 'Zullen we naar huis gaan?'
    Terwijl wij hier waren zijn Emmy en Pedro de hele living, eetkamer, slaapkamer en zelfs badkamer romantisch aan het maken en er is een cathering gekomen voor het eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [weeral verraden door mn vriendinne... de drang om gewon vn school te veranderen word steeds groter...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Alleen maar concentreren op de vleugels. Ik sluit mijn ogen, alweer, en concentreer me op die rot vleugels. Na even lukt het me dan toch om ze in te klappen en ik open mijn ogen dan weer. 'Gelukt,' zeg ik dan met een klein glimlachje. 'Flits jij ons naar huis?'

    Leslie Day
    'Ja, dat worden ze zeker,' zeg ik glimlachend tegen hem. Jake trekt me nog dichter naar zich toe en nu is er amper nog ruimte tussen ons, behalve een flinterdun laagje lucht. Jake stelt dan voor om naar huis te gaan en ik knik dan. 'Het was echt gaaf, de hele optocht en flashmob. Ik wilde zo graag meedansen, maar ja, dat ging natuurlijk niet.' Aangezien ik mee moest naar Jake uiteindelijk. Ik kijk dan weer even naar de ring rond mijn ringvinger. Het ziet er echt heel mooi uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Als ze je blijven verraden.. dan zijn het geen vriendinnen. Wat hebben ze gedaan?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [me belachelijk gemaakt voor iedereen]

    Jake
    Ik glimlach en sla mijn arm om haar middel, ik leid haar naar een zijstraatje en laat ons dan voor het huis verschijnen.
    Ik voel dat Pedro en Emmy al weg zijn en glimlach naar haar. Ik leid haar naar de deur en open die.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dat is een rotstreek]

    Leslie Day
    Jake slaat zijn arm om mijn middel en neemt me dan mee, weg van de mensen. Jake laat ons voor het huis verschijnn en glimlacht naar me. Ik glimlach gelukkig naar hem terug en Jake opent de deur voor me. 'Dank je, meneer Sadler,' zeg ik dan beleefd en met een knikje van mijn hoofd. Ik stap dan de deur door en mijn mond valt lichtelijk open als ik zie dat het huis aangepast is, romantisch gemaakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [tjah.... blijkbaar ben ik niet goed in vriendinnen kiezen]

    Jake
    Ik sla mijn armen om haar middel en druk een kusje in haar hals. 'Bevalt het je aanstaande mevrouw Sadler?' glimlach ik.
    Ik hoop dat ze het goed vind.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Vergissen is menselijk]

    Leslie Day
    Al snel liggen Jake's armen weer om mijn middel en drukt hij een kusje in mijn hals. Hij vraagt of het me bevalt en ik glimlach scheef naar hem als hij me aanstaande mevrouw Sadler noemt. 'Ja, dit bevalt me zeker,' zeg ik tegen hem. 'Heel erg.' Ik druk een kus op zijn lippen en trek hem dan verder mee. Ik zie dat de living helemaal geromantiseerd is en ik vind het echt prachtig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'We hebben nog niet gegeten dus...' zeg ik en trek haar zachtjes mee naar de eetkamer waar er een heel buffet staat.
    'Hebben we ook dit geregeld.' zeg ik zachtjes verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik was het eten eigenlijk helemaal vergeten, door de grote verrassing, maar ik merk toch wel van mezelf dat ik honger heb. Als ik in de keuken ben, word ik weer verbaasd. Ik lijk van de ene verbazing in de andere te vallen. Er staat een heel buffet en ik kijk er verlekkerd naar. 'Het ziet er echt heerlijk uit!' zeg ik dan en kijk opzij naar Jake. 'Heb je dit alles gedaan om het goed te maken?' vraag ik zachtjes aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Niet helemaal, het is eerder omdat ik van je hou en je dat wil laten zien.' zeg ik met een glimlachje.
    Ik laat haar plaatsnemen en glimlach. 'Wat wil je hebben? Er is bijna alles.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Je bent echt veel te lief,' zeg ik tegen hem. En eigenlijk is dat ook zo, want ik verdien dit alles niet. Jake is veel te goed voor me. Jake laat me plaatsnemen en vraagt me dan wat ik wil hebben. 'Hm, mag ik pasta?' vraag ik aan Jake. Ik ben dol op pasta en aangezien ik toch voor twee eet, kan ik lekker van het buffet genieten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.