• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake is degene die het laatste beetje afstand overbrugt, waardoor we nu tegen elkaar aan schuren. Hij drukt zijn lippen op die van mij en ik sla mijn armen om zijn nek. Ik blijf tegen hem aan schuren, terwijl ik hem vol overgave terugzoen. Dit voelt goed, ondanks dat ik ondertussen wel aan Nate moet denken. Nee, Leslie, deze avond is van Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik glimlach even tegen haar lippen en dans ondertussen verder met haar.
    Mijn handen glijden even naar de onderkant van haar jurkje, doen niets en glijden terug om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn handen glijden gevaarlijk dicht langs de onderkant van mijn jurkje en ik bijt even op dat moment, als een waarschuwing, op Jake's lip. Met mij zal er niet te spotten vallen vanavond. Ik schuur weer tegen Jake aan en ga met mijn handen door zijn haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Hm ik ga maar gaan slapen.' zeg ik glimlachend.
    'Aangezien er toch niets gaat gebeuren vanavond.' Ik kijk haar pesterig aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Oke, dan gaan we wel slapen,' zeg ik even pesterig terug. Ik laat de muziek uit gaan en trek Jake dan mee naar boven. Ik loop voor hem op de trap op.
    'Gezellig slapen, wel met een afstand tussen ons hoor!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Weet je ik kan ook gewoon in de zetel gaan liggen dan.' merk ik op.
    Ik weet nu niet of ze het meent of niet. Ik loop achter haar de trap af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Of op de grond, daar kan je ook nog gaan liggen,' zeg ik met een grijns tegen hem.
    We zijn in de slaapkamer en als eerst berg ik goed mijn verlovingsring op, zodat ik die niet kan verliezen. Ik kijk dan Jake aan, hij weet niet wat ik hieronder aan heb. Ik trek dan langzaam mijn jurkje uit, terwijl ik hem aan kijk.

    url=http://fabzz.com/wp-content/uploads/celebrities/carla-ossa/bonprix-lingerie-photoshoot-2012/Carla%20Ossa%20at%20BonPrix%20Lingerie-01.jpg]dit was het setje[/url


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik laat mijn ogen over haar lichaam glijden. Mijn mond word droog en ik kijk naar haar lingerie. 'Wow dat staat je prachtig.' mompel ik zachtjes bewonderend en dwing mezelf weg te kijken. 'Juist de zetel.' Ik kleed me uit tot op mijn boxer en laat een kussen en een deken verschijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel de blik gewoon van Jake over mijn lichaam gaan. Hij zegt zachtjes bewonderend dat het me prachtig staat. Hij kijkt dan weg en hij kleedt zich uit tot op zijn boxer. 'Kom eens hier, Jake,' zeg ik met een knipoog en wenk hem. 'Misschien dat ik wel van gedachten verandert ben.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar iets wantrouwend aan omdat het niets voor Leslie is om zou makkelijk haar over te geven. Ik loop met trage passen naar haar toe en sla mijn armen om haar middel. 'En waarom zou je van gedachten verandert zijn?' vraag ik haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn blik is wantrouwend, wat ik best kan begrijpen. Hij loopt dan lanzaam naar me toe en slaat zijn armen om mijn middel. Hij vraagt waarom ik van gedachten verandert zou zijn. 'Misschien omdat ik ja tegen je heb gezegd op je huwelijksaanzoek, dus me toch een beetje kan overgeven. En omdat ik je vertouw,' zeg ik met een simpele glimlach. 'Tonight I'm all yours.'

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 21:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik laat haar antwoorden even tot me doordringen en glimlach dan.
    Ik kus haar zachtjes op haar lippen 'Zeker?' fluister ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij kust me zachtjes en vraagt fluisterend, 'Zeker?' Ik knik dan en kus hem weer. 'Zo zeker als maar zijn kan,' fluister ik terug.
    Ik streel weer met mijn handen door zijn haren en wacht dan af op wat Jake gaat doen, aangezien ik hem de volledige leiding zo ongeveer heb gegeven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kus haar liefdevol en til haar iets op zodat ik haar makkelijk op het bed kan leggen. Ik ga over haar handen en streel gewoon even zachtjes over haar heupen. Ik lik zachtjes over haar onderlip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake kust me vol liefde en ik kus hem net zo terug. Ik word dan opgetild en ik lig al snel op het zachte bed. Zijn handen strelen over mijn heupen en ik voel zijn tong. Ik open mijn mond voor hem en mijn handen glijden vanuit zijn haren naar zijn borstkas. Ik streel daar eerst zachtjes en zet dan zachtjes mijn nagels in hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.