• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik dacht dat het niet mogelijk was, maar Jake zijn erectie wordt nóg stijver. Ik grijns en kijk er even naar. Hij is eigenlijk best wel groot zo. 'Ik zeg het alvast,' zeg ik op een zachte, lieve toon. 'Als ik je aan het pijpen ben en je voelt dat je bijna klaar komt, hoef je het niet te zeggen. Laat het gewoon komen.' Ik weet namelijk dat hij zich er anders eerst helemaal voor gaat inhouden, in het geval dat ik het niet in mijn mond wil. Ik druk dan weer kusjes op Jake's erectie en lik er ook af en toe langs.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Lol, volgensmij zijn ze Katherine ook totaal vergeten :') Die weet niet dat ze zwanger is en Nick weet trouwens ook niet dat ze verlooft zijn

    &
    Ik had een idee, wanneer we de rpg weer opnieuw beginnen kunnen we wel spelen met de kinderen dus Katherine, Elizabeth en de rest. Daarbij kun je de oude personage's ook nog gebruiken. }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja, dan zijn Katherine en de hele zooi ook ouder (:

    En ze vergeten Katherine niet o 3o

    maar Katherine is bij Nick..

    Zullen we Hayden en Nick doen? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Jup, dat bedoelde ik (: Dat ze wanneer ze ouder zijn naar dezelfde school gaan/worden gestuurd.

    Is goed (: Begin jij of ik?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [In welke situatie leven ze? o 3o]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik dacht dat het niet mogelijk was, maar Jake zijn erectie wordt nóg stijver. Ik grijns en kijk er even naar. Hij is eigenlijk best wel groot zo. 'Ik zeg het alvast,' zeg ik op een zachte, lieve toon. 'Als ik je aan het pijpen ben en je voelt dat je bijna klaar komt, hoef je het niet te zeggen. Laat het gewoon komen.' Ik weet namelijk dat hij zich er anders eerst helemaal voor gaat inhouden, in het geval dat ik het niet in mijn mond wil. Ik druk dan weer kusjes op Jake's erectie en lik er ook af en toe langs.


    Jake
    Ik glimlach even en knik dan maar sluit direct kreunend terug mijn ogen als ze terug kusjes op mijn stijve drukt en er lang likt.
    Ik klem me vast aan de dekens.

    [kunnen we anders doorspelen tot ze helemaal klaar zijn met die "dampende" seks, heb niet veel zin om dat nu te beschrijven xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Okay, is goed hoor c:]

    Leslie Day
    Ik lig naast Jake en kijk naar het plafond. Dit was weer eens geweldig en dan ben ik ook nog verloofd. 'Het was een geweldige avond,' fluister ik zachtjes tegen Jake. Ik kijk opzij naar hem en pak zijn hand beet. Zachtjes geef ik er een kneepje in en glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Je haalt me de woorden uit mijn mond.' zeg ik glimlachend. We hebben van elkaar genoten en het rustiger gedaan dan anders. Mijn arm ligt om haar schouders en ik kijk haar aan. 'Ik hoop dat ze net zo word als jouw.' zeg ik zachtjes. Of het kan natuurlijk ook een jongen worden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [had bijna niet geschreven in plaats van net --]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    [In welke situatie leven ze? o 3o]


    {What do you mean?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Dan zou je ruzie gehad hebben o 3o]

    Leslie Day
    'Sorry, zal ik niet meer doen,' zeg ik met een klein lachje. De deken ligt over ons heen, maar Jake zelf maakt me al warm genoeg. Hij zegt dan dat hij hoopt dat 'ze' net zoals mij wordt. Ik kijk hem even aan, maar dan begrijp ik al over wie hij het heeft. De baby. 'Ze kan beter op jou lijken,' zeg ik dan met een glimlachje. En eigenlijk meen ik dat, hoewel Jake natuurlijk ook niet helemaal goed in het leven is geweest, maar ik al helemaal niet. Ik ben nog steeds niet goed bezig... Nate..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {What do you mean?}


    [Waar zijn ze? >< hoe laat is het? ;3 etc]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee hoor.' Ik geeuw even en kijk haar dan aan. 'Als het een meisje is wil ik dat ze zo mooi is als jouw en ook zo'n geweldige persoonlijkheid heeft.

    [lol stel je voor, ze krijgen een dochter die net zo als Leslie is en zoveel jaar laten word Nate verliefd op haar.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Naawwhh, dat zou zo lief zijn.... maar ook zo raar.... dan... is Nate de schoonzoon van Jake en Leslie O.O]

    Leslie Day
    'Het is me al duidelijk, dit gaat een wellisnietus spelletje worden,' zeg ik met een glimlachje. 'We zien het vanzelf wel, aangezien we er nu toch niets meer aan kunnen veranderen.' Ik druk een kusje op zijn lippen. 'Wil je gaan slapen?' vraag ik zachtjes aan Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    [Waar zijn ze? >< hoe laat is het? ;3 etc]


    {Sorry...

    Ehm.. Avond, Katherine slaapt.}



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling