• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Ah kak. Ik drukte per ongeluk op verzenden :')

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Haha, x'D

Don't be like the rest of them, darling

Jaimes schreef:
    Sky Leslie White
    Daniël loopt naar me toe als ik zeg dat het niet wil lukken. Ik voel ze gewoon nog niet echt. Ik zie hoe hij mijn linkervleugel aanraakt, maar ik voel het niet echt. 'Ik zie dat je het doet, maar voel het niet echt...' zeg ik dan naar waarheid. 'Wel een beetje, heel klein beetje.'

Daniël
    'Ik zie dat je het doet, maar voel het niet echt..' Zegt ze dan, 'Wel een beetje, heel klein beetje.' Voegt ze er aan toe en ik knik waarna ik probeer te bedenken om daar iets voor te vinden. Ze moest er waarschijnlijk gewoon aan wennen, het oefenen.

{Waarom kan ze haar vleugels niet bewegen? x'D}

Ik ga.. Tot vanmiddag (:
    Moet zometeen naar school..Ugh.

Sky Leslie White
    Daniël knikt en lijkt dan na te denken. 'Blijkbaar kan ik niet alles in éen keer goed,' zeg ik met een glimlach. 'Misschien dat je ze gewoon moet blijven aanraken ofzo? Zodat ik me er bewust van word?'

[Ja weet ik veel >< succes op school (:]

Daniël
    'Blijkbaar kan ik niet alles in één keer goed,' Zegt ze met een glimlach en ik glimlach ook. 'Hoeft ook niet, we hebben tijd genoeg. In dit geval, vliegt de tijd niet' Zeg ik dan. 'Misschien dat je ze gewoon moet blijven aanraken ofzo? Zodat ik me er bewust van word?' Oppert ze. Het was in ieder geval een idee, Ik legde Liz even terug in haar stoeltje en liep toen weer naar Sky, Liz lag toch zo vast te slapen dat ze er niets van merkte. Vervolgens ga ik voorzichtig met mijn hand eerst langs de buitenkant van haar linkervleugel.

{Ugh, kutdag.}

Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Als Nate plagerig over mijn borsten streelt, kan ik het toch niet laten om even zachtjes te kreunen. Hij zorgt ervoor dat mijn hoofd weer tegen zijn borstkas leunt en ik luister naar het geluid van zijn hart. 'Ondanks dat ik nu geen kusjes meer in je nek kan drukken, is dit een goede vervanging. Dit geluid is mooi.' Het geluid van een kloppen hart, of specifieker gezegd, van Nate's hart.

Nate
    'Het is van jouw.' glimlach ik zachtjes doelend op mijn hart. Ik speel wat met haar haren en streel soms eens vluchtig over haar wang.
    Ik stop na een tijdje en druk zuchtend een kusje op haar kruin.

Sky
    Daniël maakt weer een grapje en ik moet er om lachen, ik zie er tenminste de grap van in. 'He...' merk ik dan op. 'Die opmerking heb je eerder gemaakt.. maar toen wist ik nog niet dat je een engel was..' Het was tijdens onze eerste keer samen in het bos. Daniël lijkt ermee in te stemmen, aangezien hij Liz weer neerlegt in haar stoeltje. Daniël begint dan met het aanraken van mijn linkervleugel. Ik voel het nauwelijks, maar ik probeer me er op te concentreren. Daarom sluit ik mijn ogen en wacht gespannen af tot ik écht iets voel.

Leslie Day
    'Dat is echt heel lief,' zeg ik dan zachtjes. Zijn handen zijn bezig met mijn haren en af en toe gaat die ook kort over mijn wang. 'Heb jij een idee hoe laat het is?' vraag ik dan aan hem. Ik kijk naar hem op en kan zo net met mijn lippen aan zijn nek. Ik zet er zacht een kusje en kijk hem daarna weer aan.

Nate
    'Ik gok 4u30, wil je nog wat slapen?' zeg ik zachtjes. Als dat zo is dan moet ik beter gaan voor ik ook in slaap val en Jake de volgende ochtend aan het bed staat omdat hij Leslie wil komen ophalen.

Leslie Day
    Half 5... Wil ik nog slapen? Het is nog best vroeg, dus misschien moet ik het inderdaad maar doen. 'Ja, ik wil nog wel even slapen,' zeg ik en precies getimed gaap ik ook echt. Ik druk een kus op Nate's lippen. 'Ga jij ook nog slapen?'

Nate
    'In mijn eigen bed.' zucht ik 'We willen toch niet dat ik in slaap val en Jake ons hier vind?' Ik druk een kusje op haar lippen.
    Ik trek mijn shirt terug aan.

Jaimes schreef:
    Sky
    Daniël maakt weer een grapje en ik moet er om lachen, ik zie er tenminste de grap van in. 'He...' merk ik dan op. 'Die opmerking heb je eerder gemaakt.. maar toen wist ik nog niet dat je een engel was..' Het was tijdens onze eerste keer samen in het bos. Daniël lijkt ermee in te stemmen, aangezien hij Liz weer neerlegt in haar stoeltje. Daniël begint dan met het aanraken van mijn linkervleugel. Ik voel het nauwelijks, maar ik probeer me er op te concentreren. Daarom sluit ik mijn ogen en wacht gespannen af tot ik écht iets voel.

Daniël
    Ze moet lachen om het grapje dat ik maak, 'He... Die opmerking heb je eerder gemaakt.. maar toen wist ik nog niet dat je een engel was..' Merkt ze op, 'Hmm.. Volgens mij kwam je daar al snel daarna achter.' Zeg ik, ik herinner het moment waarop ik dat gezegd heb. Ze sluit haar ogen, en ik neem aan dat ze niets voelt. Ik ga verder vanaf de buitenkant van haar vleugel naar binnen en dan haar rechtervleugel.

Leslie Day
    Ik kijk hem even verbaast aan als hij zegt in zijn eigen bed, maar als hij verder praat knik ik begrijpend. 'Dat willen we inderdaad niet,' zeg ik met een glimlachje. 'Ik zal je sms'en wanneer ik kan... en je mag mij natuurlijk ook sms'en,' zeg ik met een glimlach tegen hem. Ik druk nog een kus en zucht een keer zachtjes, ik heb even geen idee wanneer Nate en ik elkaar nu weer kunnen zien..

Sky Leslie White
    'Niet zozeer achterkomen, je vertelde het gewoon,' herinner ik hem. 'Of wacht.. ik had natuurlijk met Xav dat boek gevonden... maar vertelde je het toen niet gewoon?' Ik weet het nu al niet meer, hoe bedoel je kortetermijngeheugen. Daniël streelt weer verder over mijn vleugels en ik adem rustig in en uit. Ja, voel ik daar iets? Ik concentreer me erop.... Ja! Ik voel iets. 'Ik voel iets,' zeg ik dan.

Nate
    Ik trek haar terug naar me toe voor een langere kus. 'Alles komt goed. Als je ruzie met Jake hebt kan je altijd bij mij terecht ok?' fluister ik tegen haar lippen aan. Ik glimlach even iets droevig naar haar en laat me terug verdwijnen.