• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Er komt kippenvel over mijn armen en ik kijk haar verlangend aan.
    Mijn lippen zoeken de hare terug op en mijn handen pakken de zoom van haar shirt vast. 'Mag ik?' prevel ik tegen haar lippen aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik merk de kippenvel op zijn armen en zie dan het verlangen in zijn ogen, die waarschijnlijk ook weerspiegeld is in die van mij. Zijn handen gaan naar de zoom van mijn shirt en hij prevelt tegen mijn lippen aan of hij mag. 'Jij wel,' fluister ik terug en zoen hem weer. Ik weet nog steeds niet waar dit heen gaat, maar vannacht maakt niets uit. Dit is gewoon een droom, nee oke, dat is het niet, maar ik kan wel doen alsof.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik trek haar shirt voorzichtig over haar hoofd en streel zachtjes over haar ontblote buik. Dan druk ik mijn lippen terug op de hare en begin zachtjes haar borsten te masseren. Ik laat de zoen terug veranderen in een tongzoen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn shirt is uit en Nate streelt voor even zachtjes over mijn buik. Misschien is Nate wel de vader van het kindje... Ik weet het niet. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij en zijn handen beginnen dan zachtjes mijn borsten te masseren. Het voelt goed en ik kreun een keer zachtjes en verlangend. We tongen ook weer en ik kan alleen maar meer en meer naar Nate verlangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniel
    'Dat gaat je nu al makkelijk af.' zeg ik met een glimlach als er een rubberen bal verschijnt. Ik kijk naar Liz en zie dat ze in slaap is gevallen. 'Als je wil kunnen we nu wek vliegen? Voor zover ik kan voelen zijn er geen mensen in de buurt en het manifesteren heb je nu al onder de knie.' zeg ik met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    Ik glimlach tegen haar lippen als ze kreunt. Ik doe mijn shirt ook uit en streel even zachtjes boven haar jeans.
    Ik weet niet hoe ver ze wil gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    'Twee keer beginnersgeluk,' zeg ik dan, maar ik weet zelf ook wel dat het geen geluk is. Misschien dat ik dan toch iets wel in 1 keer kan. Daniël praat dan over vliegen en ik kijk hem aan. 'Ja, dat kan ook wel,' zeg ik dan met een glimlachje. 'Maar wat doen we dan met Liz?' Die kunnen we namelijk niet zomaar hier of waar dan ook achterlaten.

    Leslie Day
    Nate's shirt gaat ook uit en mijn handen strelen weer zachtjes over zijn borstkas, maar niet zijn litteken. Hij streelt dan vlak boven mijn jeans en ik kijk even naar hem. Wil ik meer? Ja, dat wil ik, maar moet ik dat ook wel doen? Ik zou Jake niet meer normaal kunnen aankijken. Misschien dat we het gewoon hierbij moeten laten. Ik kus Nate verder, zonder een besluit te nemen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ze laat niets merken dus ik besluit het maar zo te laten. Ik streel zachtjes over haar borsten en masseer ze terug verder.
    Ik kus haar ook weer terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel
    'Beginnersgeluk heb je maar 1 keer' breng ik er tegenin. 'Ik houd Liz wel vast, ik denk dat ze ook wel in mijn armen in slaap valt en Boef kan ik altijd terug naar huis laten verschijnen.' zeg ik met een glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nate streelt mijn borsten weer en dat is voor mij het teken dat we tot hier gaan en niet verder. Eigenlijk vind ik dat wel fijn, want ik weet bijna wel zeker dat als ik nu met Nate het bed zou delen, ik mezelf niet meer zou kunnen aankijken in de spiegel. De kus gaat verder en ik zet even zachtjes mijn nagels in zijn schouder als er een rilling door me heen trekt.

    Sky
    'Blijkbaar niet,' zeg ik met een grijns. Daniël legt dan heel wat uit over hoe we het dan doen. 'Eh, oke?' stem ik maar gewoon in. 'Boef, kom eens hier, je gaat weer naar huisje toe. Oke?' Ik geef de hond een aai over zijn koppie en hij blaft een keertje. Ik knik naar Daniël, hij kan Boef laten verdwijnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Na een tijdje stop ik en bijt even op mijn lip. 'Ik kan maar beter gaan.' zeg ik zachtjes en kijk haar aan.
    Misschien is het beter als dit een echt afscheid word. Ik weet dat zij alles waart was maar ik maak het haar ook moeilijker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate stopt uiteindelijk en hij zegt dan zachtjes dat hij maar beter kan gaan. Dit keer geen misschien, maar dat het zo is. Hij kijkt me aan en ik kijk terug naar hem. 'Waarom klinkt dat ineens zo definitief?' vraag ik zachtjes aan hem, want zo klinkt het echt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Omdat ik alles enkel erger maak en het moeilijker voor jouw, dat wil ik niet.' zeg ik en zucht.
    'Daarom is het beter als ik nu ga en verstandiger ook nog.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat doe ik zelf, niet jij,' zeg ik tegen hem. 'En met weggaan? Bedoel je dat voor altijd?' Ik kijk aarzelend naar hem. Ik weet namelijk niet wat ik ervan moet denken, ik wil niet dat hij vertrekt, maar ik wil ook niet egoïstisch zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik ben niet goed voor je, dus ja ik denk dat het beter is dat ik bij je uit de buurt blijf. Blijven zou het egoïstischste zijn dat ik ooit gedaan heb.' zeg ik zachtjes en pak mijn shirt van de grond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'