• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake
    Het gevoel van haar nagels wind me nog iets meer op en ik heb een halve stijve. Ik streel nu over haar lies en zet de zoen ondertussen verder. Dit moet rustig gaan, we hebben de hele nacht.

LOL, een halve :')

Leslie Day
    Ik laat ook al snel weer los met mijn nagels en geniet van zijn kus. Jake streelt over mijn lies en eigenlijk is dat best wel een gevoelig plekje. Er trekt een soort kieteling door me heen waardoor ik een beetje met mijn benen ga bewegen. Ik heb gewoon nog mijn ondergoed aan en Jake zijn boxer, maar dat maakt niets uit. Vannacht is onze nacht, een beetje als een voorproefje van onze huwelijksnacht. In dit lingeriesetje komen mijn borsten en billen goed uit, maar dat jake het echt prachtig zou vinden, had ik niet verwacht.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake S.
    Zachtjes kus ik haar hals even en zuig even maar het is net geen zuigzoen. Ik druk mijn lippen terug op de hare en streel nog steeds over haar lies.
    Mijn andere hand masseert haar borst door haar bh heen.

Leslie Day
    Zijn lippen zijn afgezakt en hij zuigt dan in mijn hals. Ik kreun een keer zachtjes en ik heb mijn ogen al even gesloten. Wanneer Jake's lippen weer op die van mij zijn, bijt ik weer in zijn onderlip. Speels. Zijn hand streelt nog steeds bij mijn lies en er gaan kleine schokjes door me heen, ik kan het gewoon niet controleren. 'Hm, pesterig,' fluister ik tegen zijn lippen. 'Jake?' zeg ik dan. 'Als je niet heel snel wat doet, kan ik me niet meer inhouden.' Ik voel het namelijk aankomen en ik weet niet hoe hij het wil gaan tegenhouden, desnoods bindt hij me vast of whatever.

Jake
    Ik lach zachtjes. 'Misschien wil ik wel dat je het niet meer kan inhouden?' fluister ik tegen haar lippen en doe gewoon verder met waar ik mee bezig ben.Ik duw me nog iets meer tegen haar aan ondertussen.

[ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 21:34 ]

Leslie Day
    Zijn woorden moeten even tot me doordringen. 'Je uitdaging van daarnet,' merk ik dan als een fluistering op. 'Fuck.' Dus nu ben ik eigenlijk wel genoodzaakt om me in te houden. Jake gaat door met de strelingen en duwt zich dan nog meer tegen me aan. Dit verreist echt ijzeren zelfbeheersing en ik weet niet of ik die wel heb. Ik klem mijn kaken opeen en kijk Jake dan aan. 'Badass,' fluister ik tegen hem.

Jake
    Ik lach zachtjes en streel nu iets hoger. Ik druk een kus op zijn lippen.
    'Kan je het wel aan?" grinnik ik.

Leslie is nog altijd een meisje o 3o

Leslie Day
    Mijn adem stokt in mijn keel als Jake hoger gaat strelen. Hij maakt me gewoon belachelijk door te vragen of ik het nog aan kan. 'Dit is precies wat je wilt,' zeg ik beschuldigend tegen hem. Ik kijk hem aan met een moeilijke blik, het is lastig om ons niet gewoon om te draaien en hem te onderwerpen. Maar ik houd me in en blijf gewoon liggen. 'Maar ja, ik kan het nog aan.'

Jake
    Ik lach zachtjes en blijf op die plaats strelen terwijl ik haar terug zoen en me iets mer terug tegen haar aandruk.
    Mijn andere hand masseert haar borst nog steeds.

Leslie Day
    Jake maakt het me expres moeilijker en hoe dichter zijn lichaam tegen die van mij is, hoe zwaarder het is om mezelf in te houden. 'Je vraagt er echt om,' zeg ik dan dreigend tegen hem. Ik draai ons om en zet mijn handen tegen zijn borstkas. Voor een moment kijk ik hem aan en ik druk mijn lippen dan, een beetje ruw, op die van hem. Ik laat me echt niet zomaar onderwerpen aan hem of mezelf inhouden als hij me zo erg uitdaagt.

Jake
    Ik voel haar lippen plots iets ruw op de mijne en kus haar glimlachend terug.
    Ik streel zachtjes over haar rug ondertussen.

Leslie Day
    Jake kust me terug, maar het gaat me niet snel genoeg. Zijn handen strelen over mijn rug en ik grijns dan tegen zijn lippen. Ik pak een hand van hem, van mijn rug af en breng die tot boven zijn hoofd. Hetzelfde doe ik met zijn andere hand. Ik verbreek even de kus. 'Wraak,' zeg ik simpel. Ik laat handboeien verschijnen en maak gelijk zijn polsen vast aan het bedstijl.

[ff bezig met frans]

Jake
    Ik kijk haar met grote ogen aan. 'Wat doe je?' vraag ik verrast en kijk haar aan.
    Ik lig nu hulpeloos onder haar.

Leslie Day
    Zijn ogen zijn groot en hij is daadwerkelijk verrast. Goed zo, wees maar verrast. 'Dat zie je toch? Ik heb je vastgemaakt,' zeg ik met een speelse, plagende lach. 'Zie het als een soort... straf. Aangezien je er voor zorgde dat ik met niet kon inhouden.' Ik druk een kusje op zijn lippen. 'Je kan loskomen, met gemak.' Ik breng mijn lippen naar zijn oor. 'Maar dan moet je eerst wat liever zijn,' fluister ik.