• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik doe mijn leren jas ook aan en neem dan de koffers.
    "Neem me maar ergens vast, dan flits ik ons naar het huis van je oma en opa." glimlach ik.

    Braxlin
    Ik blijf naar hem op kijken en glimlach door zijn hand op mijn schouder.
    Wanneer het broodje op is, leg ik mijn hoofd gewoon op zijn schouder en leun wat beter tegen hem aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik haak haak mijn arm door de zijne en til dan de maxicosi van Tyler ook op. Ik kijk naar de kindjes die alweer in slaap gevallen zijn.
    'Slaapkopjes.' lach ik zachtjes. 'Van wie zouden ze dat nu weer hebben?'

    Joshua
    'Wil je niet nog iets eten?' vraag ik haar zachtjes en trek haar nog iets dichter.
    Ik leg het deken goed over ons heen zodat ze geen koud krijgt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Geen idee." zeg ik onschuldig en laat ons dan voor de deur van het huis van haar oma en opa verschijnen.
    "Hier zijn we dan." glimlach ik. Ik zet 1 koffer even op de grond, zodat haar arm los is en ik kan aanbellen.

    Braxlin
    "Nee, geen honger meer." glimlach ik en druk een kusje op zijn kaaklijn.
    Ik leg mijn hoofd terug op zijn schouder en wacht tot hij de plateau aan de kant zet. De laatste keer dat ik dat deed, liet ik alls vallen dus dat riskeer ik me lieve rniet nog eens.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Oma doet de deur open en glimlacht als ze ons ziet staan. 'Wat zijn ze gegroeid.' glimlacht ze iets vertedert en laat ons binnen. Ik zet de maxicosi's in de zetel en kijk oma aan. 'Houd alle kleine spulletjes uit hun buurt want ze zouden die durven in hun mond steken. Oh en let op want ze kruipen al...' en na een tijdje begin ik haar aan alles te herinneren wat te doen en niet te doen en ze lacht. 'Ik heb al eerder kinderen opgevoed Lexitje, en nu is het maar voor 2 dagen dus dat lukt me vast.' Ik glimlach iets schaapachtig en loop naar de maxicosi's. Ik druk een kus op hun voorhoofdjes en kijk hen aan. Plots heb ik geen zin meer om te gaan, loslatingsangst.

    Joshua
    Ik zet de plateau op het nachtkastje en trek haar nu gewoon tussen mijn benen zodat ze eigenlijk tegen me aanligt. Ik sla mijn armen om haar middel en druk een kusje in haar hals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Quote van Jake? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (...)

    Jake
    'Ik ook van jouw.' grinnik ik als ik even mijn lippen uit de buurt van haar borsten haal. Ik laat haar handen los aangezien ik nu mijn beide handen nodig heb. Ik verwen haar ene borst met mijn mond, haar andere met mijn ene hand en begin met mijn andere hand over haar slipje te strelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ik reageer morgen dan wel, pa zit te zaggen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake grinnikt en ik kijk even naar hem als hij mijn handen los laat. Zijn mond bespeelt dan mijn ene borst, met zijn ene hand dan mijn andere borst en hij streelt ook over mijn slipje. Ik voel mezelf nat worden, zonder dat Jake me überhaupt echt bij mijn clitje heeft aangeraakt of gevingerd heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Haar slipje word nat en ik grinnik terug. Ik doe even zo verder maar na een tijdje stop ik met haar borst te verwennen met mijn mond.
    Ik kus haar nu terug en glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Wanneer Jake me kust, maak ik een protesterend geluidje, aangezien het net zo lekker was wat hij deed bij mijn borst. Ik bedenk me nu pas dat ik ook twee handen gewoon vrij heb. Ik kus Jake terug en ga dan met mijn hand naar zijn boxer, maar niet op zijn lid, maar bij zijn lies. Ik streel daar, paybacktime.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Leslie eerst wil ik jouw verwennen.' fluister ik zachtjes tegen haar lippen en haal haar hand weg van mijn lies voor ik verder doe.
    Ik kus haar terug iets indringender.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zijn woorden doen me eventjes een beetje glimlachen. Hij haalt mijn hand weg en kust me dan, maar anders, indringender. Ik kus hem terug en kreun weer zachtjes tegen zijn lippen aan. Ik word natter, omdat Jake nog steeds over mijn slipje streelt. Ik merk zelf dat we het dit keer echt rustig aan doen, maar misschien is dat juist wel goed. Hoewel ik aan de andere kant gek wordt van verlangen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ga na een tijdje met mijn beide handen naar de rekker van haar slipje en doe die dan uit. Dan gaat mijn ene hand terug naar haar borst en mijn andere hand begint even gewoon haar lipjes te stimuleren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik merk het amper dat zijn handen weggaan, totdat ik mijn slipje naar beneden voel worden getrokken. 1 hand gaat terug naar mijn borst en zelf speel ik met mijn andere, om meer genot te voelen. Ik houd even mijn adem in als ik Jake hand over mijn lipjes voel en ik kreun daarna uit. Ik duw mijn onderlichaam iets naar beneden. Verlangen, verlangen, verlangen. Nog steeds ga ik door met mezelf ook te strelen over mijn borst en ik kijk naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk terug in haar ogen en mijn blik word liefdevol.Ik druk mijn lippen dan op de hare en sluit mijn ogen weer.
    Ik doe ondertussen verder en dring met 1 vinger rustig bij haar naar binnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'