• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ik word rustig van Jake's blik. Er stond alleen maar liefde in. Hij drukt zijn lippen op die van mij en ik kus hem met liefde terug. Ik laat mijn hand, die op mijn eigen borst lag, tegen zijn wang liggen en kreun even zachtjes als hij met een vinger bij me naar binnen komt. Ik spreid mijn benen iets meer zodat Jake er beter aan kan.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    Ze spreid haar benen iets meer en dat is het teken voor mij om de vinger rustig te bewegen.
    Ik geniet van haar lippen op de mijne.

Leslie Day
    Jake's vinger beweegt dan in me en ik kreun weer een keertje. Ik geniet gewoon van hem zo dicht bij me, maar het is wel lastig om hem niet ook te verwennen. Mijn hand gaat eigenlijk automatisch weer naar zijn lies namelijk, om hem te strelen daar.

Jake
    Ik haal voorzichtig haar hand terug weg en dring nu voorzichtig met een 2de vinger ook bij haar naar binnen.
    Ik kus haar nu nog steeds.

Leslie Day
    'Ik wil jou ook laten genieten,' fluister ik tegen zijn lippen aan als hij mijn hand weer weggehaald heeft. Hij gaat met een tweede vinger naar binnen en ik kreun weer, iets harder dit keer, maar het wordt gesmoord tegen Jake zijn lippen. Mijn handen zetten zich dan vast in Jake's haar, zodat ik niet meer hem automatisch ga strelen.

Jake
    'We hebben de hele nacht.' fluister ik tegen haar lippen aan en begin nu beide vingers te bewegen.
    Ik druk mijn lippen nu in haar hals.

Leslie Day
    'Ja, en ik heb een oester gegeten,' zeg ik met een klein speels lachje tegen zijn lippen. 'Maar oké, jouw genot komt nog wel.' De vingers bewegen dan weer in me en mijn kreunen gaan nu gewoon de ruimte in aangezien Jake's lippen naar mijn hals verdwenen zijn. Ik ben niet rustige tempo helemaal niet gewend.

Jake
    Ik begin lichtjes te zuigen in haar hals en laat dan los. Ik kijk tevreden naar de kleine zuigzoen in haar hals en druk mijn lippen terug op de hare.
    Ik beweeg nog steeds met de 2 vingers en mijn andere hand kneed haar borst zachtjes.

Leslie Day
    Het genot komt van alle kanten. Vanaf onder, vanaf mijn borsten, vanaf mijn nek. Ik kreun daardoor en voel hoe Jake een kleine zuigzoen zet in mijn nek, bedankt Jake.. Zeker zijn stempel willen drukken op me, ach, ik vind het niet erg eigenlijk. Wanneer zijn lippen weer op die van mij zijn kus ik hem intens terug. Ik voel mezelf dichter naar mijn hoogtepunt toekomen en mijn lichaam word daardoor onrustiger.

Jake
    Haar lichaam begint te trillen en ik beweeg nu nog iets sneller met mijn vingers en streel met mijn duim eens even over haar clitje.
    Mijn andere hand leg ik nu op haar heup op iets huvast te hebben.

Leslie Day
    Jake's vingers gaan sneller en mijn lichaam trilt daardoor meer. Ik kreun iets harder door het genot wat nu pas echt doordringt. Gewoon omdat Jake het zo rustig heeft opgebouwd. Wanneer zijn duim over mijn clitje gaat, kom ik met een zachte schreeuw klaar en blijf dan even gewoon zo liggen, licht gejaagd ademend.

Jake
    Ik glimlach als ze klaarkomt en laat me naast haar vallen. Ik trek haar dichter en zorg dat haar hoofd op mijn borstkas terecht komt.
    Ik druk een kus op haar lippen.

Leslie Day
    Jake laat zich naast me neervallen en trekt me dicht tegen zich aan waardoor mijn hoofd op de hoogte van zijn borstkas is. Hij drukt een kus op mijn lippen en ik ben weer op adem gekomen. 'Dat was echt... intens,' ja, intens is het juiste woord. Ik druk nog een kus op zijn lippen en ik kijk hem dan liefdevol aan. Ik draai me dan tot boven hem en blijf boven hem hangen. Ik druk een kusje op zijn lippen en dan op zijn mondhoek. 'Geniet ervan,' zeg ik dan met een lieve glimlach tegen Jake en ik druk kusjes tot in zijn hals en begin daar zachtjes te zuigen.

Jake
    Ik voel haar lippen in mijn hals en kreun zachtjes. Het is echt mijn zwakke plek. Ik bijt op mijn lip en kijk ondertussen naar haar.
    Mijn handen leg ik gewoon als ondersteuning voor haar terug op haar heupen.

Leslie Day
    Ik weet dat daar zijn zwakke plek zit, in zijn hals, vandaar dat ik hem daar ook als eerste verwen. Zijn handen liggen op mijn heupen en ik blijf er weer kusjes drukken. Dan lik ik langzaam een klein stukje langs zijn huid en ik glimlach dan vermakelijk naar hem. Ik heb mijn eigen bh helemaal uitgedaan, zodat die niet meer raar half over mijn borsten heen zat. Ik ga gewoon op Jake zitten en mijn handen strelen over zijn borstkas terwijl ik mijn lippen op die van hem weer druk.