• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 20:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Wanneer ik de handboeien weg leg, draait Jake ons om. Mijn polsen worden door hem beetgepakt en hij grijnst dan. Het is altijd irritant als je armen boven je hoofd zijn en zeker omdat Jake het kan om het maar met 1 hand te doen. Hij steelt dan over mijn borsten en ik kreun zachtjes, aangezien ik gewoon best wel gevoelig ben daar. Ik kijk op naar Jake. Heb ik nou echt gezegd dat hij me niet mijn zin mag geven? Maar ik weet waarom ik dat heb gedaan. Als Jake me mijn zin niet geeft, kan ik niet wild worden door de hormonen en oesters.

    }bedoel je oestrogeen?
    of wordt ze gewoon wild door oesters?{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Oh.' zeg ik en voel me nu iets dom. Ik blijf zitten omdat hij mijn benen vast heeft.
    'Yu paardje yu!' grinnik ik dan.

    Joshua
    'Je bent nu echt schattig.' grinnik ik. Net een eekhoorntje of een hamster.
    Ik eet ondertussen verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ze heeft oesters gegeten... xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Weer een fout? Mijn blik wordt fronsend als Jake 'het gaatje' benoemt. 'Eh ja, oké, doe wat je wilt,' mompel ik dan. 'Ik weet het allemaal n-' mijn zin wordt onderbroken doordat mijn adem in mijn keel stokt, aangezien Jake over mijn tepel likt. Ik kreun weer zachtjes. Heel even krom ik mijn rug, ik wil mijn beha uithebben, zodat Jake beter door kan gaan met dat geweldige gevoel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Haar bh gaat ik gewoon omhoog geschoven en ik doe gewoon zo verder. Het is niet zo confortabel maar ok.
    Ondertussen streelt mijn hand haar lies terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake gaat verder en ik glimlach dan. 'Ga door,' zeg ik zachtjes tegen hem en geniet van zijn aanrakingen. Hij streelt weer bij mijn lies en ik beweeg met mijn onderlichaam. Ik kijk met een geile blik naar Jake en bijt dan op mijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Even twijfel ik om verder te doen aangezien ze zei dat ik haar niet haar zin mocht geven maar ze kijkt me zo geil aan dat ik gewoon verder doe en haar tepels en lies verder verwen. Ik concentreer me volledig op haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Doordat Jake mij vast heeft, kan ik alsnog niet echt wild worden, dus dit is een goede middenweg. Jake blijft doorgaan en ik kreun zachtjes. 'Jake,' kreun ik dan. 'Ik hou van je.' En dat gewoon even tussen de seks doorz


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Kmoet gaan, weet niet of ik straks nog kan reageren...]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Doordat Jake mij vast heeft, kan ik alsnog niet echt wild worden, dus dit is een goede middenweg. Jake blijft doorgaan en ik kreun zachtjes. 'Jake,' kreun ik dan. 'Ik hou van je.' En dat gewoon even tussen de seks doorz


    Jake
    'Ik ook van jouw.' grinnik ik als ik even mijn lippen uit de buurt van haar borsten haal. Ik laat haar handen los aangezien ik nu mijn beide handen nodig heb. Ik verwen haar ene borst met mijn mond, haar andere met mijn ene hand en begin met mijn andere hand over haar slipje te strelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijns en loop naar het bed, waar ik haar laat opvallen.
    "Ik ben al bezig." glimlach ik en neem nog wat verse kleren uit de kast, die ik snel aantrek.
    "Ok, alles mee? Naar toilet geweest?" vroeg ik toen grijnzend.

    Braxlin
    Ik laat m'n broodje zakken en besloot dan maar grotere happen te nemen.
    "Ik ben niet schattig." bloos ik en kijk naar benenden. Ik neem een grote hap van mijn broodje en kauw langzaam, terwijl ik nog steeds blozend mijn blik afgewend houdt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik rol met mijn ogen 'Ja en jij?' vraag ik dan en kijk hem grijnzend aan. Ik blijf even liggen voor ik recht spring. Ik sla mijn armen dan om zijn hals.
    'Heb ik al gezegd hoeveel ik van je houd?' vraag ik hem dan glimlachend.

    Joshua
    'Je hebt zulke mooie ogen, kijk nu toch niet weg.' glimlach ik.
    Ik eet verder en sla mijn vrije arm om haar schouders heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ja, hoor." grijns ik terug.
    Als ze haa armen om mijn hals slaat, sla ik mijn armen ook om haar middel. Ik hou haar dicht tegen me aan en glimlach.
    "Hmm, volgens mij wel. Ik hou in ieder geval wel ontzettend, zielsveel van jou!" glimlach ik en druk een kusje op haar lippen.

    Braxlin
    Ik bloos nog wat meer, maar kijk nu wel weer naar hem op.
    Rustig eet ik verder, terwijl ik licht blozend naar hem op blijf kijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en maak me dan los. 'Op naar Parijs.' zeg ik grijnzend, ik huppel naar de gang om mijn jas en sjaal aan te doen. Als ik dat gedaan heb, huppel ik naar de keuken en til de maxicosi's op. 'Auto of flitsen? Naar oma en opa?' vraag ik Axton dan. Ik kijk naar de koffers. Hoe ga ik die nu weer dragen met de kinderen erbij? Ik denk na. Misschien kan ik een maxicosi aan mijn elleboog hangen en dan een koffer in mijn hand of omgekeerd?

    Joshua
    Mijn hand tekent zachtjes over haar schouder en ik ben blij dat ze toch iets afgeleid is, voor hetzelfde geld zat ze nu de hele tijd te piekeren en rampscenario's te bedenken en dan zou het niet zo'n goede sfeer zijn. Ik let er ondertussen ook op of ze wel genoeg eet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'