• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    'Ik zit al jaren in de problemen waarom zou dat opeens veranderen?' fluister ik zachtjes. 'Als ik ermee stop vermoorden ze me of takelen ze me zo toe tot zelfs jij me niet meer herkent.' Ik klink nog steeds angstig en ik weet niet hoe ik dat moet stoppen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Jaimy?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Omdat er iemand is om je te helpen,' zeg ik zachtjes terug. 'Jake zei dat hij je niet wilde helpen, omdat je al eerder hulp hebt afgeslagen van Kate. Waarom heb je die toen afgeslagen?' Ik zie dat Nate bang is en dat hoor ik ook. 'En wat nou als zij niet weten dat je stopt? Of als ze dénken dat je dood bent?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Omdat ik haar er niet in wilde betrekken, het is te gevaarlijk en Leslie de helfst zijn demonen in dat netwerk.' zeg ik zachtjes en ik kijk terug naar het zwarte scherm. 'En zoals ik al gezegd heb: ik heb niets meer om voor te leven.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Moet weer gaan. Ben aant winkelen, vandaar dat ik zo laat reageerde. Ben over een uur denk ik wel weer thuis (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Huh, hoezo?" vroeg ik, overdonderd door de vraag.
    M'n handen bleven stilliggen op haar rug, terwijl ik haar fronsend aankeek.

    Braxlin
    Nu kwam het verhaal me wel bekend voor, maar ik herinnerde me er niets precies van, dus ik bleef rustig luisteren. Ik sloot mijn ogen, terwijl ik mijn hoofd tegen Joshua zijn schouder liet leunen.
    Ik kreeg het lichtjes koud, dus rolde ik me tot een bolletje tegen hem op. Ik opende mijn ogen weer, zodat Jaz niet zou denken dat ik niet meer luisterde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk hem met een glimlachje aan. 'Ik wil je meer geven . Ik heb het gevoel dat jij me veel te veel heeft en ik niets terug doe.' Ik druk een kusje op zijn lippen. 'Dus dromen, wensen, zeg het maar.'

    (zit f op mn gsm reageer strx met joshua x)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nou... niet meteen..." mompelde ik nadenkend. "Ik droomde er vroeger wel altijd van om m'n muziek eindelijk met iemand te kunnen delen. Maar dat is er nooit van gekomen, want tja... Mij krijg je met geen stokken op een podium." haalde ik mijn schouders op, wat moeilijk ging op de grond.
    "Maar nee... Ik heb niet echt een wens of droom meer."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Ariane loopt weg, door het donkere woud, ze loopt verder en verder. Na een tijdje valt ze uitgeput neer. Ze begint te huilen om het lot van haar 7 broers. 'Meisje, waarom huil je?' vraagt er plots een stem. Ze kijkt op en er staat een oude vrouw naast haar. Ariane vertelt de vrouw wat er gebeurt is en de vrouw glimlacht mysterieus. 'Ben je bereid alles te doen voor je broers?' vraagt ze en Ariane knikt gretig. 'Je moet 7 hemden weven met lange mouwen en die over je broers heen gooien. De hemden moeten gemaakt worden van brandnetels die je moet fijntrappen met je blotte voeten en weven met je blote handen. Al de tijd dat je aan de hemden werkt mag je geen één woord spreken. Doe je dat wel? Dan blijven ze voor altijd zwanen.''

    Alexi
    Ik zucht. 'Fantasies niets?' Ik kan dus niets terug doen. Ik vind het iets irritant, misschien moet ik toch gewoon gaan werken dan kan ik tenminste mee betalen. Ik leg mijn hoofd terug op zijn borstkas.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik beet op m'n lip. Dat leek me niet echt een fijne manier om hemden te maken. Dat moest vast verschrikkelijk aanvoelen.
    Maar ik snap het wel dat het meisje het doet. Ze doet het voor haar 7 broers. Als ik het ooit voor Joshua zou moeten doen, zou ik ook geen seconde twijfelen...

    Axton
    "Fantasies?" Ik dacht weer na en grijnsde toen.
    "hmm, wil jij seks hebben op de mooiste plekken over de wereld?" grijnsde ik vragend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Het meisje knikt en de vrouw gaat weg na de volgende woorden gezegd te hebben 'Als je blijft rechtdoor lopen zal je een grot vinden met aan de ingang brandnetels, daar kan je verblijven.' Na een tijdje gerust te hebben loopt ze direct rechtdoor tot ze inderdaad aan een grot komt. Ze loopt naar binnen en legt haar mantel op de grond. Dan begint ze hout te verzamelen om een vuur voor die avond en als dat gedaan is begint ze met haar werk. Plukken, fijntrappen, weven.''

    Alexi
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem iets verwart aan. 'Wat bedoel je?' vraag ik zachtjes.
    Ik til mijn hoofd iets op om hem aan te kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat dacht ik al,' zeg ik zachtjes. 'Wat is er gevaarlijk aan? Als demon zijnde kan je niet makkelijk dood.' Niets om voor te leven. 'Weet je,' zeg ik zachtjes. 'Dat heb ik ook een hele tijd gedacht. Niets meer om voor te leven. Weet je hoe ik in een demon verandert ben? Door Nick. Dat is mijn ex. We werden verliefd op elkaar, lang lang geleden, en ik wilde voor altijd bij hem zijn. Dus hij veranderde me. Maar het ging niet goed tussen ons. Hij was agressief en misbruikte me, verkrachte me. Uiteindelijk ben ik bij hem weggegaan... toen ik zwanger bleek te zijn. Mijn leven was op dat moment misschien nog wel erger dan het hellevuur. Na het hellevuur is het tenminste over, maar dit duurde lang. Eerst de zwangerschap, toen bleek het zogenaamd dat het kindje doodgeboren was, een meisje met de naam Katherine. Ik was diep ongelukkig. Ik probeerde zo'n beetje alles. Drank, roken, drugs. En ik stond ook vaak genoeg op een klif, of had een sterrenschot in mijn handen. Alleen nooit heb ik het gedaan. En dat voor maar één reden. Ik wilde het leven niet laten winnen, de slechte dingen, dus deed ik het nooit. En uiteindelijk kwam ik Jake tegen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Ik trok mijn benen nog wat op en nestelde me helemaal tegen Joshua aan. Ondertussen keek ik naar Jaz, terwijl ze voorlas.
    Het was een best leuk verhaal, dramatisch en zo... maar leuk.

    Axton
    Ik grinnik. "Je weet wel, in Las Vegas, de niagarawatervallen, hawaï... dat soort dingen." haalde ik mijn schouders op.
    Ik grijnsde. Eigenlijk meende ik het niet echt. Ok, ja, het zou wel cool zijn, maar toch... meende ik het niet echt...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nate
    'Natuurlijk, Jake de heilige.' mompel ik even en kijk naar het raam. Het hellevuur is eindeloos dus ik weet niet wanneer zij denkt dat het gedaan is. Ik ga met mijn hand door mijn haar. Ik kijk haar nu vermoeid en nog steeds iets bang aan. 'Leslie ik weet niet of ik nog zin heb om elke dag wakker te worden in een koud bed, mezelf moet dwingen op te staan en mezelf wijs maken dat morgen beter zal zijn.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ze verteld verder over hoe het meisje werkte en weken verstreken. 'Plots hoort ze het geschal van een hoorn en nieuwsgierig dat ze is verstopt ze zich in een struik.Op dat moment komt de jachtstoet van een jonge prins voorbij. Het is de prins van het koninkrijk waar haar koninkrijk mee in oorlog is.' Jaz gaat verder en vertelt hoe de prins haar ziet en het stille meisje -die volgens hem stom is- meeneemt naar het kasteel mét haar bezittingen in dit geval een mantel, de 2 hemden die bijna af waren en de brandnetels.

    Alexi
    Ik ben even stil maar er komt een lachje op mijn gezicht. 'Als jij dat wilt voor mij best.' grinnik ik en strijk zachtjes over zijn wang.
    Zolang het niet in het openbaar of zo is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'