• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Ik probeer het verdomme goed te maken maar jij snapt alles verkeerd!' roep ik nu iets pissig terug. 'En het probleem? Nick is geen familie van me en daarvoor ik geen vriend.' Ik zwijg nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'O ja joh? Daar heb ik anders verdomd weinig van gemerkt. Eigenlijk helemaal NIETS!' Ik zucht om Jake's reden. 'Het blijft hartstikke krom,' zeg ik naar hem. 'En ik ga nu. Ik vraag Nate wel om gezellig langs te komen.' Ja, hier doe ik Jake pijn mee, maar dat boeit me helemaal niets. Ik kan niet meer helder nadenken door alle gevoelens en de zwangerschap. 'O, en raadt eens? Die klote pillen heb ik ook niet meer ingenomen.' Zo wil ik het toch een beetje verzachten voor Jake. Ik heb namelijk nu al spijt van de dingen die ik gezegd heb. Ik kan nu toch niet vertrekken? Ik loop dan met een zucht richting de keuken. 'Oké, het spijt me,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Vrijdag.' zucht ik zachtjes. 'Ik heb zin om gewoon morgen al te vertrekken.'
    Ik druk een kusje op zijn borstkas en streel dan over zijn kaak waar ik nu stoppeltjes voel.

    Joshua
    Ik rol met mijn ogen en til haar in één beweging op om haar terug te dragen naar de slaapkamer.
    Ik leg haar in ons bed en zie dat Jaz en Tommie al omgekleed op de matrassen liggen.

    Axton
    "En wat houdt ons tegen?" vroeg ik plots. "Als jouw oma en opa het goed vinden... dan kunnen we vertrekken wanneer we willen." stel ik glimlachend.
    Ik glimlach en streel zacht verder over haar rug.

    Braxlin
    Ik glimlach en trek de dekens goed over me heen. Ik trok Joshua naast me neer en legde mijn hoofd op zijn schouder.
    Gapend sloot ik mijn ogen en nam zijn shirt nu weer in mijn hand. Ik wou nu gewoon zeker weten dat hij er was. Ik wou het voelen moest hij weggaan...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Haar woorden steken me en ik hou de leuning goed vast aangezien me echt pijn doet. Plots komt ze de keuken terug in en zegt dat het haar spijt. 'Ga maar weg Leslie, ik snap het.' zeg ik zachtjes en ik kijk haar nu niet aan.

    Alexi
    Ik haal met moeite mijn gsm uit en bel naar oma. 'Hallo?' 'Oma ik moet je iets vragen. Kan je van het weekend op Mayra en Tyler letten?' 'Altijd meisje.' 'Dank je!' glimlach ik en leg af. 'We gaan naar Parijs!' zeg ik vrolijk en knuffel hem.

    Joshua
    Ik sla mijn armen om haar middel en sluit mijn ogen.
    'Slaapwel lieverd.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie Jake steunen en kijk bezorgd. Dit komt door mij. Hij kijkt me niet aan en zegt dat hij het snapt. 'Nee, dat doe je niet,' zeg ik zachtjes. Ik loop naar me toe en sla een arm om hem heen. 'Sorry, het spijt me. Ik dacht er niet bij na,' fluister ik. 'Het komt door de hormonen en omdat ik gewoon niet veel trek de laatste tijd.'

    [Moet gaaaan]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [kom je vanavond nog online?]

    Jake
    Zij valt de hele tijd uit, ik valde gisteren één keer uit uit bezorgdheid en het was direct al oorlog.
    Ik knik zachtjes. 'Ik snap het.' zeg ik gewoon nog eens.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Geweldige film.. Geen Happy einde.. Ook geen slecht einde.. Kan ik mee leven.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ben naar de bingo o 3o

    Maar daarna kom ik wel... Rond 11 uur denk (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    'Is goed' Zeg ik als ze voorstelt het morgen te doen, het is best lang geleden sinds ik mijn vleugels heb uitgevouwen en gevlogen dus het was iets om me op te verheugen. 'Ja' Andwoord ik als ze vraagt of ik de kinderwagen dan duw. 'Mijn keuze goedgekeurd?' Vraag ik dan doelend op de halsband van Boef.


    Don't be like the rest of them, darling

    [bored iemand leuke films die ik op youtube kan bekijken?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [lizl, valde bestaat niet :P ]

    Leslie Day
    Jake zegt weer dat hij het snapt en ik zucht zachtjes. 'Sorry Jake,' zeg ik weer. Ik kijk naar hem. 'Gaat het met je?' vraag ik aarzelend aan hem. Volgens mij wil hij me niet weg hebben, maar de ene dag wil hij dat ik weg blijf als ik het huis zal verlaten en de volgende dag wil hij dat ik blijf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ok viel dan xd]

    Jake
    Ik knik zachtjes en glimlach even flauw. 'Alles is ok.' fluister ik ookal heeft ze me nu wel gekwetst.
    'Als je wilt gaan, dan begrijp ik dat maar... mag ik je wel komen opzoeken dan?' vraag ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij fluistert dat alles oké is en ik weet dat hij liegt. 'Oké, zeg het me als het niet zo is,' zeg ik terug. 'Dan zal ik proberen het te verbeteren.' Jake zegt dat ik mag gaan als ik wil. 'Alleen als jij geen gekke dingen gaat doen. Het is maar voor 1 nachtje? Gewoon om even de dingen weer rustig te maken tussen ons.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik doe geen gekke dingen, dat beloof ik.' zucht ik en als ik drink is het hier wel, denk ik erachterna.
    We weten allebei wel hoe een demon is als hij gedronken heeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Hij belooft dat hij geen gekke dingen doet en ik knik dan. 'Oke, morgen ben ik gewoon weer hier,' zeg ik tegen Jake. Ik druk een kus op zijn lippen. 'Sms je als je eraan komt?' vraag ik aan hem, aangezien hij zelf wil komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.