• AMSTERDAM - De jaarlijkse MTV-awards worden dit jaar uitgereikt in Amsterdam, voor het eerst in zestien jaar is Nederland het gastland.

    Het jaarlijkse muziekspektakel is in november in de Ziggo Dome, de concerthal bij de Amsterdam Arena.
    Over de gasten en de presentatie van deze editie is nog niets bekend. Vorig jaar was de uitreiking van de MTV European Music Awards in Frankfurt, met model Heidi Klum als gastvrouw en optredens van onder anderen Alicia Keys, Taylor Swift, Muse, The Killers en Carly Rae Jepsen.
    De uitreiking was één keer eerder in Nederland: in 1997 in Ahoy Rotterdam.

    Is dit vet of is dit vet?
    Ik wil hier zo graaaaag heen!:D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Ik ook!(:
    Als de tickets er zijn, sta ik paraat. Hehe:Y)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 19:07 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ook :Y)


    •*• Lululu •*•

    Ligt eraan welke artiesten er gaan optreden en welke artiesten worden genomineerd voor de prijzen, maar het lijkt mij wel gaaf om erbij te zijn.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 19:03 ]


    Physics is awesome

    Ik wil er ook wel heen, maar het ligt er echt aan wie er genomineerd gaan worden.


    26 - 02 - '16

    Als er tickets zijn dan ga ik echt wel!O.O Like dat zou awsome zijn! -moet het wel niet doordeweeks zijn maar dat zal het wel weer zijn eh?:s-


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Als er tickets zijn dan ga ik echt wel!O.O Like dat zou awsome zijn! -moet het wel niet doordeweeks zijn maar dat zal het wel weer zijn eh?:s-


    Misschien zit ik dan net in mijn portfolioweken, dan kan het wel.


    Physics is awesome

    Wat hebben ze toch met die Heidi Klum? Ik vond haar best wel irritant de vorige keer tbh.


    ars moriendi

    Ah buck ik heb een hekel aan die mtv award met die iriitante mensjes D:.


    Shoganai i ne~

    Eyes schreef:
    (...)

    Misschien zit ik dan net in mijn portfolioweken, dan kan het wel.


    Wanneer worden die gehouden?


    You were born original, don't die as a copy.

    Shït het word op een zondag gehouden!>_< Dat gaat dus echt zo nooit mogen van mijn ouders eh.:s


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wanneer worden die gehouden?


    Weet ik niet, helaas maar hopelijk is het wel zo.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Weet ik niet, helaas maar hopelijk is het wel zo.


    Het word gehouden op zondag 10 november.
    Ik ben alleen nog benieuwd hoe duur het ong. is..

    Oh haha wanneer die portfolio week word gehouden:Y)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 19:27 ]


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Eluveitie schreef:
    Ik wil er ook wel heen, maar het ligt er echt aan wie er genomineerd gaan worden.


    + als het echt te duur is, ga ik ook niet.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Néh, ik zou er nog niet heen gaan als 1 van mijn favorieten Bands zou optreden, maar dat gebeurt toch niet. Soms worden ze genomineerd, maar hebben noch nooit opgetreden bij de mtv-award. En anders, ik kan de rest van de muziek nauwelijks aanhoren


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben echt benieuwd wanneer de tickets in de erkoop gaan.:3
    Hehe.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."