• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Als ik de slaapkamer binnenloop zie ik Jake op het bed slapen. Ik besluit geen aandacht aan hem te geven en loop gewoon naar de kast. Mijn plan is om gewoon wat kleren in te pakken en dan op school te verblijven, aangezien Jake me het huis uit heeft gezet. Ik doe niet echt zachtjes, maar het maakt me ook niets uit als Jake er wakker van wordt. De tas is ingepakt en ik loop naar de badkamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schrik recht als ik lawaai hoor. Inbreker! schiet het door me heen maar dan zie ik leslie staan. Ik adem opgelucht uit.
    'Ben je nog kwaad op me?' vraag ik zachtjes aan haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Maaaaaar nee... :\
    Dan zal Jake zelfmoord plegen... Zeker weten... ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Les
    Jake wordt er wakker van en vraagt dan zachtjes aan me of ik nog boos ben. Ik kijk hem ongelovig aan. 'Jij bent hier degene die boos was,' herinner ik hem. Ik pak mijn tandenborstel, douchefris etc. vanuit de badkamer en berg die dan ook op in mijn tas zonder richting Jake te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [maar wie zegt dat hij het te weten moet komen -- xd]

    Jake
    'Leslie waar ga je naartoe?' vraag ik haar nu plots wakker. Ik spring recht en pak haar polsen voorzichtig vast en draai haar naar me toe.
    'Je weet toch dat ik dat niet meende he? Dat je hier niet meer mag blijven? Ik was kwaad en dan zeg ik dingen die ik niet meen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake begint nu pas in te zien dat ik aan het inpakken ben. Hij pakt mijn polsen beet en draait me naar zich toe. Ik kijk hem even verveeld aan en trek mijn polsen los. 'Je klonk heel zeker van je zaak, ook vanochtend nog. In de tussentijd is er waarschijnlijk nog niets veranderd. Je wilt hem nog steeds dood? Nou ik niet. Dus ik ga gewoon op school verblijven. Je kan me niet eerst het huis uitzetten om vervolgens te zeggen dat je het niet meende.' Ik pak de tas op en loop de slaapkamer uit.

    [Leslie kan niet liegen tegen Nick, en ook niet goed tegen Jake ><]

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 18:19 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik zette je het huis niet uit ik wilde je gewoon die dag niet meer zien en inderdaad het kan me geen barst schelen of hij nu dood is of leeft. Maar ik wil dat je hier blijft Leslie.' zeg ik zachtjes en loop haar achterna. 'Voor ons, voor ons kindje.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [maar Jake let daar niet altijd op en Nick... Nick haat Jake praktische dus ja xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij wilde me die dag niet meer zien?! Nu wordt het helemaal mooi. 'Oké, je wilde me gewoon even niet meer zien? Dat klinkt echt heel fijn,' zeg ik tegen hem. 'Dan heb ik deze voor je; ik wil jou nu even niet meer zien.' Jake gooit het over een andere boeg en ik klem mijn kaken dan opeen. 'Waag het kindje er niet bij te betrekken, daar dacht je gisteravond en vanochtend ook niet aan.'

    [we zien wel :p]

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 18:25 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Maar jij wilde naar die pooier en ja sorry dat ik dan kwaad word als ik je probeer te beschermen.' brom ik en pak haar pols terug vast om haar hier te houden. 'En ik zat wel in met je kindje maar jij wilde niet luisteren.'

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 18:26 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hij heeft een naam, Jake, hij heet gewoon Nate. Hij is niet zomaar een pooier. Ik ben nu een dag bij Nate geweest en hij is niet zomaar een pooier. Hij heeft er al eerder geprobeerd onderuit te komen, maar hij is eraan gebonden. Als hij stopt wordt hij of vermoord of zwaar verminkt. Het is je neef!' Jake pakt mijn pols weer vast en ik kijk Jake boos aan. Nu ben ik wel boos. 'Laat me los,' zeg ik tegen hem. 'En sorry dat ik niet wilde luisteren, maar daar heb je het zelf naar gemaakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik laat haar zuchtend los. 'Ga dan. Ik hoor het wel wanneer je weer met me wil praten.' Ik ga niet van gedachten veranderen over Nate. 'En hij is mijn neef niet meer, die titel heeft hij verspeelt toen hij jouw ontvoerde. Ik loop gewoon weer weg nu naar de keuken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'Ga je weg misschien?' zeg ik met een lachje. Ik kleed me om en ga dan op een stoel zitten om op haar te wachten.
    'Het komt allemaal wel terug ok, Braxlin.' zeg ik zachtjes.

    Braxlin
    Ik glimlachte eens en kleedde me toen ook om. Ik besloot maar op te houden met te piekeren en keek hem recht aan.
    Ik stak mijn handen naar hem uit, ten teken dat hij me weer moest opnemen. Hij kon dat toch zo goed. Ik grijnsde ondertussen.


    Axton
    "Hmm, ja, ik dacht van wel... Welke dag zijn we vandaag?" ik wist zelfs niet wanneer volgende week begon. Misschien waren we al zaterdag... Of pas maandag... Ik ben me niet meer zo bewust van tijd...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Vrijdag.' zucht ik zachtjes. 'Ik heb zin om gewoon morgen al te vertrekken.'
    Ik druk een kusje op zijn borstkas en streel dan over zijn kaak waar ik nu stoppeltjes voel.

    Joshua
    Ik rol met mijn ogen en til haar in één beweging op om haar terug te dragen naar de slaapkamer.
    Ik leg haar in ons bed en zie dat Jaz en Tommie al omgekleed op de matrassen liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake laat me los en dat is maar beter voor hem ook, anders had hij mijn humeur zo mogelijk nog meer verergerd. 'Die titel was voor jou allang weg,' zeg ik hoofdschuddend tegen Nate. 'Je doet nu toch ook normaal tegen Nick? Nick heeft zo ongeveer hetzelfde gedaan, dus ik snap jouw probleem niet.' Jake loopt weg naar de keuken. 'Verwacht maar niet dat het goedmaken van mijn kant komt,' zeg ik hem nog na en ik denk wel dat hij het hoort.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.