• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Braxlin
    Dat zou vast nog moeilijk worden om te zwijgen nu. Stel je voor. Ik zou gek worden. Ik kan nog geen uur m'n kwebbel houden, laat staan weken tot maanden.
    Ik rilde zachtjes, maar lette niet op de kou die ik had, omdat ik me meer op het verhaal concentreerde.

Axton
    Als ze even stil is, kijk ik haar bezorgd aan, maar als ze dan toch lacht, lach ik ook.
    Ik draai m'n hoofd om, zodat haar vingers die eerst op mijn wang streelden nu op mijn lippen terecht kwamen. Heel zachtjes beet ik op haar wijsvinger en keek grijnzend naar haar op.

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    'Jake is niet heilig,' zeg ik tegen Nate. 'Totaal niet. En dat is ook niet nodig. Aangezien ik dat zelf ook niet ben.' Nate's blik verandert naar vermoeid en ik snap wat hij bedoelt. 'Daar kan toch verandering in komen? Ga online daten?' Dat laatste is gewoon een flauw grapje. Ik kijk Nate even aan. 'Je kan toch nog liefde vinden?' Vraag ik zachtjes.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Joshua
    Jaz vertelt verder over hoe de prins verlieft op haar word en hoe zij blijft hemden weven. De prins zijn oom is ook wel aangetrokken tot het meisje en wanneer de prins weg is om oorlog te voeren dringt de oom zich op. Ze doet koel tegen hem en hij word woedend door haar afwijzingen. Hij volgt haar naar het kerkhof waar ze brandnetels plukt en beschuldigt haar van hekserij.

Alexi
    Ik grinnik zachtjes als hij in mijn vinger bijt en druk een kusje op zijn lippen.
    Mijn vinger laat ik dan terug over zijn wang en nu ook zijn lippen strelen.

Nate
    Ik kijk haar even aan. Die heb ik gevonden, denk ik maar zwijg wijselijk. Ik kijk terug naar het raam.
    Ik weet niet wat ik moet zeggen zou simpel is het. Denkt ze dat ik het niet geprobeerd heb na Elena's dood? Ik heb dagen rondgezworven tot ik een meisje zou zien die mijn hart een tel over zou laten slaan maar die kwam niet en na een tijdje heb ik het opgegeven, tot Leslie dan.

Braxlin
    Ik kroop nog wat dichter tegen Joshua aan, voor zover dat mogelijk was, en sloot weer even mijn ogen. Ik opende ze toch snel weer, zodat ze niet zou denken dat ik niet luister.

Axton
    Ik glimlach. Het kietelt een beetje als haar vingers over mijn lippen glijden en ik kijk haar glimlachend aan.
    Zacht beginnen mijn handen weer over haar rug te strelen.

Leslie Day
    Nate kijkt me aan, voor even, en in dat moment weet ik gewoon wat hij bedoelt. Ik ben die liefde. 'Sorry,' zeg ik zachtjes. 'Ik ben gewoon egoïstisch bezig.' Ik heb mijn blik afgewend. 'Ik wil gewoon dat je blijft leven, omdat ik me fijn bij je voel. Maar als jij ongelukkig voelt, kan ik je toch niet verplichten om verder te leven?'

Joshua
    Ik sla mijn arm rond Braxlin heen. Jaz vertelt over dat ze veroordeelt werd tot de brandstapel en dat het meisje al die tijd ijverig doorwerkt aan de hemden.De beste vriend van de prins die daar gebleven was om een oogje in het zeil te houden rijd in volle galop naar het kamp van de prins om het hem te vertellen. Dan breekt de dag van de brandstapel aan en de hemden zijn bijna af, enkel 1 hemd heeft maar 1 mouw in plaats van 2. Als ze naar de brandstapel gebracht word roept zein gedachten, finbar, haar jongste broer. Ze maken haar brut vast en ze klemt de hemden in haar hand wanhopig de lucht afsporend. De takken worden aangestoken en ze word even verblind door de rook. Plots voelt ze de touwen losser worden en ziet dat iemand die heeft doorgesneden. Ze ziet plots 7 zwanen over haar hoofd vliegen en gooit de hemden omhoog. De prins trekt haar van de brandstapel en de zwanen veranderen terug in 7 jongemannen. Nu kan het meisje spreken. Ze verteld de prins het hele verhaal en ze leven nog lang en gelukkig.

Alexi
    Ik kijk hem aan. 'Meende je dat nu eigenlijk of niet?' zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw.
    Ik streel nu gewoon zachtjes over zijn borstkas.

Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Nate kijkt me aan, voor even, en in dat moment weet ik gewoon wat hij bedoelt. Ik ben die liefde. 'Sorry,' zeg ik zachtjes. 'Ik ben gewoon egoïstisch bezig.' Ik heb mijn blik afgewend. 'Ik wil gewoon dat je blijft leven, omdat ik me fijn bij je voel. Maar als jij ongelukkig voelt, kan ik je toch niet verplichten om verder te leven?'

Nate
    'Soms is egoïstisch zijn goed.' zeg ik zachtjes en zucht. 'Ga nu maar terug naar Jake, ik moet nadenken.' zeg ik nog steeds zachtjes.
    Ik kijk haar aan en kijk direct weer weg.

Braxlin
    Ik gaapte en glimlachte dan weer naar Jaz. "Wat kan je al goed lezen, Jaz. Het was echt een prachtig verhaaltje." zei ik zacht.
    Ik neem Joshua zijn shirt vast. Zoiets doe ik anders ook als ik ga slapen, maar dan hou ik het deken vast. Aangezien ik nu geen deken had, nam ik Josh zijn shirt vast.

Axton
    Ik sluit glimlachend mijn ogen en geniet gewoon van haar hand op mijn borstkas.
    "Het kwam gewoon bij me op... maar niets houdt ons tegen het niet te doen." glimlach ik.

Joshua
    'Oke en nu in jullie bedden kruipen.' zeg ik tegen hen en laat 2 matrassen met dekens verschijnen. Ze huppelen ernaar toe.
    'Wil je je omkleden? Kan in de badkamer.' zeg ik tegen Braxlin glimlachend.

Alexi
    'Seks bij de eifeltoren.' grinnik ik. 'Klinkt romantisch.'
    Ik druk nog een kusje op zijn lippen.

Leslie Day
    'Niet ten kosten van andermans ongelukkig zijn,' geef ik als wederantwoord. Nate wil alleen zijn.. 'Oke, als je me zoekt, ben ik op school,' zeg ik zachtjes. 'Kan ik je nog een keertje kussen?' vraag ik zachtjes. Dit is misschien onze laatste keer dat we elkaar zien. 'Ik ga je missen, of ik je hierna nou nog zie of niet. In de tussentijd zal ik je missen.'

Nate
    'Als ik besloten heb zal ik je bellen ok?' fluister ik zachtjes en druk dan mijn lippen op de hare.
    Mijn hand gaat in haar haar en blijft daar even liggen.

Leslie Day
    Ik knik als Nate zegt dat hij zal bellen. 'Wel doen dan, hè?' fluister ik terug. Zijn lippen raken dan die van mij en zijn hand verdwijnt in mijn haar. Ik kus hem zachtjes, en lichtelijk verlangend, terug. Het voelt goed, maar ook zo verdrietig.

Nate
    Ik til haar voorzichtig op mijn schoot en sla mijn beide armen nu om haar middel.
    Gewoon om haar zo nog wat langer hier te houden zodat ik niet moet nadenken.

Braxlin
    Ik haalde mijn hoofd van mijn schouder om hem aan te kijken.
    "Ik wil niet alleen zijn." schudde ik mijn hoofd. Als ik nu alleen was, zou ik gaan huilen.

Axton
    Ik grinnikte. "Heel romantisch." grijnsde ik en drukte een kusje op haar lippen.
    "Wanneer gaan we trouwens naar Parijs?" of hadden we dat al afgesproken?...