• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate zet de film uit en we kijken elkaar zwijgen aan. Mijn blik glijdt even af naar zijn lippen en ik houd mijn adem even in. Ik slik weer een keer en kijk weer naar hem op. Nee, houd jezelf in Leslie! 'Duuusss...' mompel ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Dus....' zeg ik haar na en kijk dan weg. Ik kijk naar mijn handen. 'Wat doen we nu?' Ik lik even langs mijn lippen omdat ze anders uitdrogen.
    Ik kijk haar dan weer aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn blik volgt zijn gelik over zijn lippen en als hij me aankijkt, kan ik mezelf gewoon niet meer tegenhouden. Ik druk mijn lippen op die van hem en voel eindelijk weer wat rust in mijn binnenste doordat ik doe wat ik wilde doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik schrik als ik haar lippen op de mijne voel maar ontspan dan gewoon en kus haar terug.
    Ik leg mijn hand op haar wang en streek daar zachtjes over ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel Nate schrikken en ik schrik er eigenlijk zelf ook van. Wanneer Nate me echter terug kust, verdwijnt die gedachte weer en ik glimlach kleintjes tegen zijn lippen aan als hij over mijn wang streelt met zijn hand. Ik kom nog dichter bij hem zitten en ik stel mezelf gerust met de gedachte dat Jake hetzelfde heeft gedaan met Luna.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Nu ben ik blij dat ik ze me tegengehouden heeft want dit gevoel? Is onbeschrijfelijk. Ik voel haar dichter en leg mijn andere hand op haar heup.
    Mijn tong tikt zachtjes tegen haar onderlip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate's andere hand ligt op mijn heup. Ik zit naar hem toegedraaid en als ik zijn tong voel, open ik mijn mond voor hem en verken zijn mond en zoek zijn tong. De vorige keer dat we tongzoenden.. Toen was het gedwongen. Maar nu komt dit allemaal door mezelf. Het hoort niet goed te voelen, maar ik kan mezelf gewoon niet tegenhouden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Na een tijdje beëindig ik de kus en laat mijn voorhoofd tegen het hare aanleunen. 'Wow.' zeg ik zachtjes en kijk in haar oren.
    Ik haal mijn voorhoofd dan van het hare weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Nate
    Na een tijdje beëindig ik de kus en laat mijn voorhoofd tegen het hare aanleunen. 'Wow.' zeg ik zachtjes en kijk in haar oren.
    Ik haal mijn voorhoofd dan van het hare weg.


    Leslie Day
    Nate is degene die de kus beëindigd en mijn ademhaling gaat iets gejaagd. 'Zeg dat wel, ja,' zeg ik zachtjes. We kijken elkaar aan en ik bijt dan op mijn lip. 'Sorry,' zeg ik zachtjes tegen hem. Aangezien ik mezelf niet kon inhouden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik vind het niet erg.' zeg ik zachtjes ookal verwart het me nu nog stukken meer. Ze is niet verliefd op me maar kust me dan wel?
    Ik versta het allemaal niet meer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate zegt dat hij het niet erg vindt en ik glimlach eventjes. 'Ik ook niet,' zeg ik zachtjes. 'Maar dat zou wel moeten, zeker?' Ik stel mezelf gewoon gerust met de gedachte aan Luna en Jake samen. Wat Jake kan, kan ik ook. Ondanks dat dat al zeker twee maanden geleden is. Ik bijt op mijn lip en kijk Nate nog steeds aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik weet niet, tegenover Jake? Ja.' Ik zucht en ga iets van haar af zitten. Mijn hart klopt 2 keer sneller dan normaal en ik ben bang dat ze het kan horen.
    'Leslie? Ik meende het wel, toen ik zei dat je prachtig was.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ach, je hebt zelf aangehaald dat Jake precies hetzelfde heeft gedaan met Luna,' mompel ik dan. Toen voelde ik me echt rot, maar ik weet dat Jake er ook kapot van zal zijn. 'O god, wat heb ik gedaan?' mompel ik dan en ik kijk voor me uit. Ik heb Jake verraden. Gewoon keihard. Hij had gelijk, het ís hier gevaarlijk. Door mezelf, niet door Nate. Ik raak helemaal in de war en dat frustreert me, al helemaal door de hormonen. Daar komt het door! Als je zwanger bent, dan heb je meer lust gevoelens en aandacht nodig. Die kreeg ik niet van Jake, maar wel van Nate. 'Dank je,' zeg ik dan zachtjes nog, als Nate zegt dat hij me echt prachtig vindt. 'Maar ik ben niet prachtig. Ik ben gewoon een mislukte demon die niet weet wat ze moet doen met haar leven dus die van andere verkloot.'

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 9:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik pak haar handen vast en kijk haar aan. 'Dat ben je niet Leslie, je bent hoogstens de weg een beetje kwijt.' Zie je ik had beter wel direct in me gestoten toen ik haar stem hoorde, dan was dit niet gebeurt en dan zou ze zich niet zo voelen. 'Misschien moet je maar teruggaan.' mompel ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pakt mijn handen vast en kijkt me dan aan, waardoor ik wel naar hem terug moet kijken. 'Een beetje de weg kwijt? Dit is wel iets meer dan de weg kwijt zijn, Nate. Je denkt dat jij in een cirkel zit, dan ben je niet de enige. Ik ben gewoon niet goed voor Jake. Telkens gebeurt er wel iets en eigenlijk is dat bijna altijd mijn schuld.' Nate mompelt zachtjes dat ik misschien moet teruggaan. 'Misschien,' zeg ik dan zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.