• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik leg het deken over ons heen en merk haar afstand. 'Je mag best tegen me aanleunen hoor.' glimlach ik lichtjes. Als dit de enige dag is dat ik echt bij haar mag zijn dan is die me elke pijn waart.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate legt het deken over ons heen en hij zegt dan iets wat me verbaast. Ik glimlach naar hem en kom ook gelijk dichterbij. Zachtjes leun ik bij hem en kijk even naar me op. Met een scheef glimlachje kijk ik weer weg van hem en terug naar het scherm waar de film bezig is. Het gaat over een familie ofzo. En iets met kerst.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik leg voorzichtig mijn arm om haar schouders en concentreer me dan maar op de film. Ze zijn bij de familie.
    Steeds terug verschuift mijn aandacht naar Leslie maar ik dwing me terug naar het scherm te kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate legt zijn armen om me heen en ik kijk heel eventjes vluchtig naar hem, maar moet dan toch weer van mezelf naar het scherm kijken. In de film van die ouders overleden, dus verblijven ze bij andere familieleden. Mijn aandacht blijft moeilijk bij de film en ik richt me eigenlijk meer op Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Sky
    Daniël zegt dat het goed klinkt en alsof Liz het timed, begint ze met hullen. Ik wil al opstaan om haar te halen, maar Daniël is sneller. Ik laat hem gewoon gaan en blijf op de bank zitten. Hij zal haar zo vanzelf wel meenemen denk ik, aangezien we gaan wandelen.


    Daniel
    Ik loop met haar terug naar de woonkamer waar Sky nogsteeds op de bank zit. 'Boef' zeg ik dan en hij reageert op zijn naam door van de bank te springen en enthousiast rondjes te draaien op de grond, achter zijn eigen staart aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    Ik probeer gewoon naar het scherm te kijken maar eigenlijk kijk ik gewoon vanuit mijn ooghoeken naar Leslie en zie niets van de film.
    Ik zucht en probeer me te ontspannen en toch me op die film te concentreren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [slaapwel]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Boef gaat helemaal door het dolle heen en ik moet erom lachen. Ik sta op en loop naar Daniël en Liz. 'Hee kleine meid,' zeg ik tegen haar. 'Ga je zo mee in de kinderwagen?' Ze maakt een brabbelend geluidje en het klinkt heel schattig.

    Leslie Day
    Ik hoor Nate naast me zuchten en ik bijt op mijn lip. Ik kijk even naar hem en ik weet van mezelf dat ik liever niet terug kijk naar het scherm. Heel die film interesseert me niet meer. Nee. Jake. Ik houd van Jake. Maar die gedachte lijkt zo makkelijk weg te gaan in het bijzijn van Nate. Terwijl ik wel van Jake houd. Behalve dat hij me nu uit het huis heeft gezet, kil tegen me deed en niet eens normaal een telefoongesprek kon voeren.. Ik kijk nog steeds naar Nate op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Slaap wel Lizl!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik zie dat ze naar me kijkt en draai mijn hoofd zodat ik haar weer aankijk. 'Is er iets mis?' vraag ik haar.
    'Jake zal wel terug normaal doen hoor.' zeg ik dan als ik denk dat ze daarmee in zit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel me betrapt als Nate opzij kijkt en dus gemerkt heeft dat ik naar hem keek. Jake? Ik dacht niet op die manier aan Jake. 'Daar dacht ik niet aan,' mompel ik en ik kijk terug naar het scherm. Ik hoop zo sterk dat mijn wangen niet rood geworden zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kvind het zo ambetant da mensen ruzie maken in da reactie ding van fb... khebt nu echt zin om het lief van mijn nicht een klap te verkopen -- wa da ti zegt kan gewoon niet door de beugel]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Er staat een licht blosje op haar wangen en ik glimlach daardoor. Ik kijk naar de film en zucht. Ik snap er niets meer van wat is er net gebeurt? In de film en in het echt bedoel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    O dat is altijd zo irritant! Dat hoor e gewoon samen te bespreke en nie via fb

    Leslie Day
    Ik hoor Nate naast me zuchten en ik kijk vanuit mijn ooghoeken naar hem op. Ik slik een keertje en ruik zijn heerlijke lichaamsgeur. Langzaamaan word ik gewoon steeds gekker geloof ik? Hoe kan ik dit allemaal voelen? Misschien moet ik mezelf gewoon voor mijn kop slaan. Maar dat doe ik niet, ik kijk gewoon weer richting Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik zet de film dan maar uit aangezien we eigenlijk beiden niet kijken volgens mij. Ik kijk even naar het zwarte scherm en kijk haar dan aan. Ik weet niet echt wat te zeggen of wat te doen en mijn ideeen om ons bezig te houden zijn op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'