• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    'Als je hier blijft is het enkel verwarrender voor ons beiden.' zeg ik zachtjes. Ik wil niet dat ze weg gaat maar het moet ooit gebeuren...jammer genoeg. Net als mijn dood. Ik moet ooit doodgaan en misschien is het beter vroeg dan laat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Sky
    Boef gaat helemaal door het dolle heen en ik moet erom lachen. Ik sta op en loop naar Daniël en Liz. 'Hee kleine meid,' zeg ik tegen haar. 'Ga je zo mee in de kinderwagen?' Ze maakt een brabbelend geluidje en het klinkt heel schattig.


    Daniël
    Sky moet lachen om Boef en loopt vervolgens naar Liz en mij, 'Hee kleine meid, ga je zo mee in de kinderwagen?' Vraagt ze dan aan Liz die op haar beurt een brabbelend geluidje maakt dat lijkt alsof ze er mee instemt. 'Neem jij Liz over? Dan laat ik wel een halsband voor Boef verschijnen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik sla mijn blik neer en knik dan kleintjes. 'Ik ga wel naar school ofzo,' mompel ik dan en kijk even naar Nate op. 'Doe geen gekke dingen, oké?' vraag ik zachtjes aan hem. Ik slik een keer en ik wacht eerst nog op een antwoord. Daarna moet ik me nog gaan aankleden aangezien we beiden nog in zwemkleding zijn.

    Sky
    Ik knik als Daniël zegt of ik Liz overneem. Ik pak haar van hem over en houd haar goed beet zodat ze niet valt. 'Wel een leuke kleur riem hè,' zeg ik dan met een glimlach tegen hem. Ik loop met Liz richting de gang om de kinderwagen te pakken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Leslie, ooit moet het mijn laatste dag zijn.' zucht ik zachtjes. En een mooiere laatste dag krijg ik niet dan vandaag, denk ik erachteraan.
    Ik glimlach flauwtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik sla mijn blik neer en knik dan kleintjes. 'Ik ga wel naar school ofzo,' mompel ik dan en kijk even naar Nate op. 'Doe geen gekke dingen, oké?' vraag ik zachtjes aan hem. Ik slik een keer en ik wacht eerst nog op een antwoord. Daarna moet ik me nog gaan aankleden aangezien we beiden nog in zwemkleding zijn.

    Sky
    Ik knik als Daniël zegt of ik Liz overneem. Ik pak haar van hem over en houd haar goed beet zodat ze niet valt. 'Wel een leuke kleur riem hè,' zeg ik dan met een glimlach tegen hem. Ik loop met Liz richting de gang om de kinderwagen te pakken.


    Daniël
    'Wel een leuke kleur riem he' Zegt ze met een glimlach en loopt met Liz richting de gang, 'Ik kan het jouw ook leren, dan kun je er zelf een laten verschijnen' zeg ik terug en loop naar Boef en til die op mijn schoot als ik op de bank ga zitten. Ik laat een bruine halsband om zijn nek verschijnen en een riem eraan, wanneer ik hem op de grond zet pak hij een stuk van de riem en loopt weg alsof hij wil zeggen dat hij zichzelf wel kan uitlaten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ben aan het gamen, vandaar dat ik niet reageer :p


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik slik een keer moeizaam. De gedachte aan een dode Nate... Die doet me pijn. 'En wat nou als het kindje van jou is?' vraag ik dan aan hem, want die mogelijkheid is er ook nog. Ik ben zwanger en ik weet niet van wie het kind is.

    Sky
    Liz brabbelt weer wat, maar het is totaal niet duidelijk wat ze wil zeggen. Ik zet haar in de kinderwagen. 'Ja, is goed hoor,' zeg ik terug tegen Daniël. 'En wanneer gaan we een keertje vliegen?' Ik heb namelijk soms weleens de neiging om ineens mijn vleugels te ontvouwen. Boef komt aangelopen met de riem in zijn bek en ik moet lachen. 'Ga je zelf je uitlaten?'vraag ik dan aan hem. Hij stopt bij me en laat de riem los. Ik pak die op en grinnik. 'Wil je dat ik je uitlaat?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik haal mijn schouders op. 'Je hebt het zelfs gezegd. Of het nu van mij of niet is, Jake blijft de vader. Ik wil het mijn kind niet aandoen om de echte waarheid dan te late achterhalen, dat haar of zijn vader een vuile pooier.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Sky
    Liz brabbelt weer wat, maar het is totaal niet duidelijk wat ze wil zeggen. Ik zet haar in de kinderwagen. 'Ja, is goed hoor,' zeg ik terug tegen Daniël. 'En wanneer gaan we een keertje vliegen?' Ik heb namelijk soms weleens de neiging om ineens mijn vleugels te ontvouwen. Boef komt aangelopen met de riem in zijn bek en ik moet lachen. 'Ga je zelf je uitlaten?'vraag ik dan aan hem. Hij stopt bij me en laat de riem los. Ik pak die op en grinnik. 'Wil je dat ik je uitlaat?'


    Daniël
    'Wanneer jij wilt' Antwoord ik, als ze vraagt wanneer we een keer gaan vliegen. Ik loop achter Boef aan naar Sky en Liz en zie hoe Sky aan Boef vraagt of hij zichzelf gaat uitlaten en ze pakt de riem op wanneer Boef die loslaat. 'Wil je dat ik je uitlaat?' Vraagt ze dan aan hem en hij blaft, alsof hij ja wil zeggen en ik grinnik. 'Ik denk dat dat ja betekend.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb nooit gezegd dat Jake dan de vader is, ik heb gezegd dat Jake en ik er voor zullen zorgen. Dat Jake gewoon een tweede vader voor het kind is. Dat Jake er van zal houden.' Ik snap wel wat Nate bedoelt met dat hij een vieze pooier is dan. 'Nou en, alsof Jake en ik geweldig goed bezig zijn? We zijn beiden al vreemd gegaan.'

    Sky
    O. Moet weer gamen. Ik post zo met Sky (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Maar dat hoef je je kind niet te vertellen, dat is niet wat je bent, bij mij wel, het is mijn werk en dat zal me altijd achtervolgen zelfs als ik zou stoppen.' Ik zucht en druk aarzelend een licht kusje op je lippen. 'Geloof me Leslie, het is het beste als ik er niet meer ben.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ga zo naar een vriendin van mij, en dan gaan we om 4 uur naar de Bios :3 De hobbit :D Dus ben laat thuis..


    Don't be like the rest of them, darling

    [oeeeh hij is bere mooi !]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ben benieuwt, haar moeder trakteert. So that's awesome.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Oke, dat kunnen we misschien morgen doen ofzo?' zeg ik met een glimlach. Daniël komt deze kant op gelopen en grinnikt als Boef blaft op mijn vraag. 'Dat denk ik ook,' zeg ik lachend. 'Duw jij de kinderwagen dan?' vraag ik aan Daniël. Ik zie dat de kleur van Boef zijn halsband bruin is, die kleur is wel goed.

    Leslie Day
    'Moet ik het aan Jake vertellen?' vraag ik dan zachtjes. 'Wat er hier gebeurd is?' Ik wil dat namelijk niet, want ik zou Jake ermee kapot maken. Nate kust me zachtjes. Nate zegt dat het het beste is als hij er niet meer is. 'Ik zal je missen,' fluister ik. Ik kus hem nog een keer, ik ben nu toch al fout bezig en Nate gaat zelfmoord plegen. 'Je gaat terug naar Elena,' zeg ik met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.