• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij tilt me op zijn schoot en slaat zijn armen om mijn middel. Mijn benen zitten elk aan een kant van hem. Ik laat mijn handen zachtjes over zijn borstkas strelen en kus hem zo goed en zo kwaad als het kan terug. Ik wil nog niet weg bij Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik til haar op en pak kleren voor ons beiden voor in te slapen. Dan loop ik met haar naar de badkamer.
    'Ik blijf bij je Braxlin;' zeg ik zachtjes geruststellend en duw de deur open. Ik zet haar neer en leg de kleren op de wastafel.

    Alexi
    'Zeiden we niet volgende week?' Ik zucht ik heb zo'n zin om gewoon morgen mijn koffers te pakken en al te vertrekken.
    Niet dat ik van de kindjes weg wil hoor maar ... het is Parijs! De stad van de liefde.

    Nate
    Mijn handen liggen op haar heupen. Ik tik terug tegen haar onderlip zodat we terug in een tongzoen verwikkeld zijn.
    Ik streel zachtjes over haar heupen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik open mijn mond een klein stukje voor hem en ik verlies me er gewoon in. Ik stop er alles in wat ik voor Nate voel. Mijn handen zetten zich vast in zijn haar en ik trek hem dichter tegen me aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ze trekt me dichter naar haar toe en ik val bijna achterover daardoor maar kan me tegenhouden anders liggen we languit op de zetel.
    Ik streel haar rug nu zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Zijn handen strelen zachtjes over mijn rug en mijn ene hand blijft in zijn haar, maar mijn andere hand zakt Af en streelt over zijn borstkas.

    [moviel is leeg]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik trek haar na een tijdje toch gewoon mee de bank op zodat we gewoon liggen. Ik tong haar ondertussen liefdevol verder.
    Mijn handen liggen terug op haar heupen waar mijn duimen rondjes draaien.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 17:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik til haar op en pak kleren voor ons beiden voor in te slapen. Dan loop ik met haar naar de badkamer.
    'Ik blijf bij je Braxlin;' zeg ik zachtjes geruststellend en duw de deur open. Ik zet haar neer en leg de kleren op de wastafel.

    Alexi
    'Zeiden we niet volgende week?' Ik zucht ik heb zo'n zin om gewoon morgen mijn koffers te pakken en al te vertrekken.
    Niet dat ik van de kindjes weg wil hoor maar ... het is Parijs! De stad van de liefde.

    Braxlin
    Ik glimlach kleintjes en druk een kus op zijn lippen.
    "Dank je, voor alles." Het klinkt eigenlijk een beetje als een afscheid eigenlijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Ga je weg misschien?' zeg ik met een lachje. Ik kleed me om en ga dan op een stoel zitten om op haar te wachten.
    'Het komt allemaal wel terug ok, Braxlin.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate trekt me mee waardoor we nu liggen en ik glimlach even tegen zijn lippen aan. Ik voel Nate's liefde en probeer die zo goed mogelijk terug te geven aan hem. Zijn duimen strelen rondjes over, hierdoor trekt er een rilling door me heen, maar ik vind het niet erg. Normaal gesproken zou ik allang adem gehaald moeten hebben, maar met Nate is alles.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oplader ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Nate trekt me mee waardoor we nu liggen en ik glimlach even tegen zijn lippen aan. Ik voel Nate's liefde en probeer die zo goed mogelijk terug te geven aan hem. Zijn duimen strelen rondjes over, hierdoor trekt er een rilling door me heen, maar ik vind het niet erg. Normaal gesproken zou ik allang adem gehaald moeten hebben, maar met Nate is alles.

    [Wat? Alles... wat? :P]

    Nate
    Ik haal mijn lippen dan met tegenzin van de hare. Waarom kan dit niet zijn? Waarom kan ze niet gewoon de mijne zijn zodat we dit gewoon kunnen doen zonder dat zij er schuldgevoelens aan overhoud.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Alles anders >< met Nate is alles anders o 3o

    Lol. Nate en Leslie nemen gewoon een geheime verhouding -gayhandje-]

    Leslie Day
    Nate haalt zijn lippen van die van mij en dit is pas het moment dat ik weer adem haal. Niet dat ik er anders dood aan zou kunnen gaan. Ik kijk hem aan en kriebel zachtjes een beetje in zijn nek en zucht dan zachtjes. 'Je belt me, oké?'verzeker ik hem er dan van. 'Je kan me vinden op school, wanneer je wilt. En ik sms je wel als ik terug naar huis ga.' Ik blijf eerst nog liggen, ik wil Nate's warmte nog even voelen, maar dan sta ik toch op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [das nog een idee xd I'm in xd]

    Nate
    Ik druk nog snel een kusje op haar lippen. 'Ja ik bel je.' glimlach ik lichtjes. Ik blijf liggen en kijk naar het plafond.
    Ik ben al aan het nadenken. De goeie dingen van het leven laten opwegen tegen de slechte dingen en of sommige dingen de slechte dingen waart zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Maar dat wil ik Jake niet aandoen ><]

    Leslie Day
    Hij drukt nog snel een kusje op mijn lippen en ik pak dan mijn spulletjes bijeen. Ik heb weer gewoon mijn kleding aan en ik glimlach nog eventjes naar Nate, misschien wel voor een laatste keer, en verdwijn dan en verschijn thuis. Ik weet niet of Jake er is, maar ik loop richting de slaapkamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [maar datis leuker voor Nate! xd]

    Nate
    De goede dingen : deze plek, de zee, Mila en Leslie. Slechte dingen: de pijn, mijn werk. Is Leslie de pijn waard? Ja, absoluut ja.
    Zo denk ik verder.

    Jake
    Ik lig nog steeds in bed, terug in slaap gevallen.
    Ik droom over vroeger toen iedereen nog leefde en veilig was.

    [en het avondeten is ... pampampampam : taart! :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'