• Ik ben geen fan van Selena gomez, maar dit gaat gewoon veel te ver!:


    En ook die reacties eronder..
    x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Lolol.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind zulke dingen sowieso overdreven zielig. Hoe weet een tienermeisje van 12 in godsnaam wat iemand van 19 denkt? Echt, ze nemen van alles aan. Ze kan niet goed zingen, dus ze moet wel met die en die omgaan om populair te zijn. Get a life.


    The odds are néver in our favor.

    Ik noem dat niet 'te ver'. Waarom? Omdat er tegenwoordig véél ergere haat is op de wereld. Doodsbedreigingen, fysiek geweld enz.
    Natuurlijk is dit zielig van haar, maar ze is niet de enige die dit doet en al zeker een van de ergste.

    En daarbij vind ik eerlijk gezegd ook dat Selena geen écht talent heeft.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    En ze durft niet eens haar gezicht te laten zien, zo sneu.
    En al haar redenen zijn ook gewoon niet onderbouwd met argumenten. Prima dat je dit vind, maar dan alsjeblieft wel met goede redenen en niet 'omdat het kan'.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 16:02 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vind het vooral nogal triest. Er zijn ook voldoende beroemdheden die ik niet mag, maar het is een beetje zielig om daar een filmpje over te maken, al helemaal als je eigenlijk geen enkele echte, logische reden geeft, zoals hier. Je bereikt er totaal niets mee en het is eigenlijk gewoon wachten op de kwade reacties van fans. :')
    Hoe oud is dat meisje überhaupt? Ze ziet er behoorlijk jong uit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Beckett schreef:
    Ik noem dat niet 'te ver'. Waarom? Omdat er tegenwoordig véél ergere haat is op de wereld. Doodsbedreigingen, fysiek geweld enz.
    Natuurlijk is dit zielig van haar, maar ze is niet de enige die dit doet en al zeker een van de ergste.

    En daarbij vind ik eerlijk gezegd ook dat Selena geen écht talent heeft.
    Ja ik begrijp wat je bedoelt. Maar over het algemeen vind ik het erg als je zoiets over anderen zegt. Dan klopt er echt iets niet bij je. Selena gomez is nu gewoon even een voorbeeld maar het had net zo goed iemand anders kunnen zijn.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Bijv. dit :

    happyretiree100 2 maanden geleden
    i hated selena when she was dating justin.but after they broke up i like selena a little bit NOT A LOT.but when i found out they got back together i started disliking and hating selena again.but promise me i WILL hate her forever.and yes STILL HATE SELENA GOMEZ.HATE HER HATE HER HATE HER SOOOOOOOOOOOOO MUCH.100% a SELENA GOMEZ HATER.

    happyretiree100 2 maanden geleden
    IM GOING TO KILL SLUTENA HOMEZ.(selena gomez)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Zo'n mensen blijven er altijd bestaan, niets aan te doen. Ze worden gewoon snel beïnvloed om zoiets als dit te doen. Het is een beetje zielig alleen sommige mensen hebben geen idee wat ze op dat moment doen.


    I still think of the guitar bible.

    Ik vind openlijk en overdreven haat uiten sowieso nutteloos, of dat naar Selena Gomez of naar Teletubbies toe gericht is.
    Natuurlijk kun je die hersenloze "fandames" niet dwingen om Selena leuk te vinden en te stoppen met haten, maar... Nee, hou je je haat dan toch voor jezelf, schrijf dat op een propje papier en verbrand het.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wat een achterlijk kind...


    Bad decisions make good stories.

    The fuck.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Price for being famous.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Price for being famous.


    26 - 02 - '16

    Attention Whore :')


    Tijd voor koffie.

    Tortura schreef:
    The fuck.


    ars moriendi