• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik zal nooit terug naar Kate en Elena kunnen. Waar zij zijn kunnen ze geen mensen als mij gebruiken.' zeg ik zachtjes. 'En vertel het maar niet aan Jake, zeg gewoon dat het me spijt ok?' Ik streel zachtjes haar wang en kijk dan weg. De angst staat in mijn ogen te lezen en ik wil niet dat ze die ziet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Weet je? Ik zit hier nu met een krop in de keel omdat ik hem zelfmoord ga laten plegen --']


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wat denk je van mij :')

    Ik zit half te janken terwijl me zus naast me een schiet spelletje speelt :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Sky
    'Oke, dat kunnen we misschien morgen doen ofzo?' zeg ik met een glimlach. Daniël komt deze kant op gelopen en grinnikt als Boef blaft op mijn vraag. 'Dat denk ik ook,' zeg ik lachend. 'Duw jij de kinderwagen dan?' vraag ik aan Daniël. Ik zie dat de kleur van Boef zijn halsband bruin is, die kleur is wel goed.


    Daniël
    'Is goed' Zeg ik als ze voorstelt het morgen te doen, het is best lang geleden sinds ik mijn vleugels heb uitgevouwen en gevlogen dus het was iets om me op te verheugen. 'Ja' Andwoord ik als ze vraagt of ik de kinderwagen dan duw. 'Mijn keuze goedgekeurd?' Vraag ik dan doelend op de halsband van Boef.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Nate, ik weet zeker dat je naar ze terug gaat. Wat er gebeurd is, is gebeurd, maar Elena zal nog steeds van je houden en je net een goed mens, Nate, je kwam gewoon de verkeerde personen tegen, op het verkeerde moment.' Hij zegt dat ik het maar niet moet vertellen. 'Oke, en zal ik doen.' We praten gewoon over zijn dood. 'Ik hou van je, op een bepaalde rare manier,' zeg ik dan. Ik knuffel hem dan om hem nog een laatste keer echt bij me te voelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Dat bedoel ik niet Leslie, ik bedoel dat ik waarschijnlijk naar het hellevuur veroordeelt word.' zeg ik zachtjes en zucht. Ik snuif haar parfum op en sluit mijn ogen. Er lopen een paar tranen over mijn wangen. Ik ben doodsbang en het doet me pijn dat ze zelfs niets doet om het proberen tegen te houden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik ga.. Tot vanavond :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    }quote?
    Zit op iPod, dus zoeken gaat moeilijk en traag.{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik sluit mijn ogen en voel me volledig ontspannen door zijn handen over mijn rug en het geluid van zijn ademhaling en hart.
    'Deze momenten maken alles waart.' zucht ik zachtjes. Ik bedoel alle drama en zo.

    Joshua

    'Op een dag, werd de koningin heel ziek en riep ze haar dochtertje bij haar. Ze zei 'Ariane, beloof me dat je voor je broers zal zorgen, ze zijn misschien ouder maar ze hebben je nodig.' Ariane beloofde dit. Een week later stierf de koningin en de koning en de kinderen waren erg verdrietig. Jaren gingen voorbij en Ariana werd een meisje van 16. Haar land was in oorlog én de koning kwam met groot nieuws. 'Jullie krijgen een nieuwe moeder.' vertelde hij hen. De zonen waren blij met dit nieuws behalve één van hen, Finbar en Ariane. Finbar is de jongste zoon en heeft een hele goede band met zijn zusje, ze kunnen elkaars gedachten horen.' vertelt Jaz verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hett hellevuur... Ik denk terug aan de adoptieouders. 'Dat wens ik zelfs engelen niet toe,' fluister ik tegen Nate. Ik voel aan Nate dat hij bang is. Ik kijk hem aan en zie de tranen. 'Nate, doe het niet,' fluister ik dan. 'Je hoeft het niet te doen! Ik wil niet dat je het doet! Maar ik wil ook niet dat je ongelukkig wordt.' Ik kus de tranen weg van zijn wangen. 'Blijf gewoon.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    {Ik ga.. Tot vanavond :3}


    Veel plezier! <3
    Ik ga je missen :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Hett hellevuur... Ik denk terug aan de adoptieouders. 'Dat wens ik zelfs engelen niet toe,' fluister ik tegen Nate. Ik voel aan Nate dat hij bang is. Ik kijk hem aan en zie de tranen. 'Nate, doe het niet,' fluister ik dan. 'Je hoeft het niet te doen! Ik wil niet dat je het doet! Maar ik wil ook niet dat je ongelukkig wordt.' Ik kus de tranen weg van zijn wangen. 'Blijf gewoon.'


    Nate
    Ik kijk haar wanhopig aan. 'Ik weet het niet meer. Het zou het onzelfzuchtigste zijn als ik het wel zou doen maar ik ben bang.' zeg ik zachtjes er zit een lichte snik in mijn stem. Maar welk leven rest me anders? Voor eeuwig de pooier die zijn kind bij anderen ziet opgroeien?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik snap wat je bedoelt." Glimlach ik. Ik hef m'n hoofd op om een kusje op haar hoofd te drukken en ga dan glimlachend weer goed liggen. Ik blijf zacht over haar rug strelen en ontspan zelf ondertussen door haar warmte zo dichtbij.

    Braxlin
    Ik slik even bij het deel waar de koningin sterft aan een ziekte. Ik knijp onbewust wat harder in Joshua zijn hand. Hard bijt ik op m'n lip, terwijl ik verder luister.
    Alles komt wel goed. Het is vast gewoon niks.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en grinnik dan zachtjes even. 'Wat wil je nog graag hebben?' vraag ik hem nieuwsgierig.
    Misschien een ideetje voor verjaardagen of pasen of zo.

    Joshua
    Verkeerde woordkeuze, Jaz, denk ik zachtjes. 'Een jaar gaat voorbij en de nieuwe koningin is zwanger. De koning is gelukkig met het nieuws en het land ook. De koningin is beeldschoon maar vanbinnen is ze slecht. Ze was jaloers op de schoonheid van Ariane, die elk jaar mooier werd en op de broers, die erfgenamen waren van de troon en dus haar kind maar op de 8ste plaats zou staan. Op een dag riep ze de jongens bijeen. 'Dag jongens.' glimlacht ze vals en begin een rij woorden te mompelen. Toverspreuken. De jongens veranderen in witte mooie zwanen en ze vliegen weg. Niet ver van die plek zit een mooi meisje te kijken naar de lucht. Ze ziet de vogels en hoort de laatste woorden van haar jongste broer. 'Vlucht Ariane, vlucht! Onze stiefmoeder is een heks en geeft ons in zwanen verandert.''


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    De blik in Nate's ogen is duidelijk vervuld met wanhoop. Nate twijfelt en dat is eigenlijk wel goed, dan kan ik hem misschien overhalen om te blijven leven. 'Je hoeft niet bang te zijn als je gewoon blijft leven,' fluister ik tegen hem. Ik pak zijn gezicht zachtjes tussen mijn handen. 'Er is een goed leven voor je weggelegd. Dat kun je alleen nu nog niet inzien omdat je te diep in de problemen zit. Maar als je daaruit bent, kan je een normaal leven leiden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.