• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik kijk door het raam naar het bos dan maar aangezien ik haar niet wil storen in haar peinsingen.
    Waarschijnlijk over hoe ze het met Jake goed moet maken of zo. Ik voel de hoop verdwijnen en er rest weer leegte.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate zwijgt en daardoor kijk ik juist terug naar hem. Hij kijkt door het raam en ik bestudeer Nate's gezicht. Zijn jukbeenderen, zijn kaaklijn, zijn lippen. Waarom trekt hij me aan? Ik weet het niet. Er is zoveel dat ik niet weet, maar dit is iets wat ik wel wil weten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik voel haar blik maar negeer het maar, als ze gedaan heeft met denken zal zij wel iets zeggen.
    Ik kijk naar de bossen en krijg flashbacks van vroeger. 'Nate!' gilt een meisjesstem lacherig en ik voel een lichtgewicht op mijn rug springen. 'Kate ga van me! Mila?' zeg ik smekend. Mila grinnikt enkel en staat van een afstandje toe te kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ben film kijken <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Owh :( okii]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik blijf naar Nate kijken en ik weet niet wat ik moet denken. Hoe meer ik naar hem kijk, hoe dieper ik in het gevoel zak. 'Nate, waarom voel ik dit?' vraag ik dan aan hem. 'Het verwart me.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik kijk haar aan en kijk recht in haar ogen aangezien ze me nu aan zit te kijken. 'Eerlijk? Ik heb geen idee.' fluister ik zachtjes.
    Ik speel met mijn vingers met de tas.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate's blik gaat zowat dwars door me heen. Mijn hart mist weer eens een slag daardoor. Zijn stem is een zachte fluistering en ik blijf hem aankijken. 'Ik ook niet, ik weet alleen dat ik iets voel,' zeg ik zachtjes terug. Ik bijt op mijn lip en weet gewoon niet eens hoe ik het gevoel moet omschrijven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik wend na een tijdje mijn blik af en kijk naar de tas in mijn handen. Ik drink hem leeg. 'Zin om een filmpje te kijken?' vraag ik dan.
    Het is minder verwarrend als je naar iets anders kijkt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Sky
    Vanessa en mij mogen? Ik dacht het niet. 'Ze noemde me een non,' zeg ik. 'Dat is niet jaloers zijn, dat is gewoon beledigend.' Daniël vraagt wanneer ik wil gaan wandelen. 'Als Elizabeth wakker is, denk ik dat we haar wel mee kunnen nemen om te wandelen. En misschien haar daarna in bad doen?'


    Daniel
    'Klinkt goed,p' andwoord ik waarna ik Elizabeth hoor huilen, 'Blijkbaar heeft ze een goed gevoel voor timing' zeg ik dan en sta op om naar haar toe te lopen, wanneer ik bij haar ben til ik haar uit haar bed en sus ik haar tot ze niet meer huilt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Nate is weer degene die van onderwerp verandert. En weer ben ik hem dankbaar daarvoor. 'Een film klinkt goed, alleen liever geen horror. Daar kan ik niet echt goed tegen,' zeg ik met een kleine glimlach. 'Welke films heb je?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Demon weet je nog?' grinnik ik. 'A prinses for Christmas? Het is een kerstfilm en aangezien het kerstvakantie is.'
    Het valt me terug in dat het ook een romantische film is maar het is te laat om mijn woorden terug te nemen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Daniël zegt dat het goed klinkt en alsof Liz het timed, begint ze met hullen. Ik wil al opstaan om haar te halen, maar Daniël is sneller. Ik laat hem gewoon gaan en blijf op de bank zitten. Hij zal haar zo vanzelf wel meenemen denk ik, aangezien we gaan wandelen.

    Leslie Day
    Hij pakt me nu zo ongeveer met mijn eigen woorden terug en ik moet er om lachen. Nate stelt een film voor en ik knik. 'Die ken ik nog niet, dus dat is prima,' zeg ik dan. 'Kerstfilms zijn altijd leuk, toch?' Ik drink mijn chocolademelk op en sta dan op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik bijt op mijn lip en leid haar naar de living. Ik steek de film in en ga in de zetel zitten.
    Ik klop naast me en zet de film klaar.

    [film gaat over 2 kinderen die hun ouders verloren zijn, ze wonen nu al een jaar bij hun tante -hun moeder's zus- en het is kerstvakantie. Ze krijgen een uitnodiging van hun opa -hun vaders vader- die ze niet eens kennen aangezien hij en hertog in engeland is en hij al het contact verbroken had na zijn zoon's huwelijk met een arm meisje. Ze gaan terug en zijn andere zoon word verliefd op de tante en zij leert de opa terug van kerstmis houden.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Even sta ik onwennig af te wachten, maar als Nate naast zich klopt op de bank loop ik naar hem toe en ga bij hem zitten, best wel dichtbij, maar nog niet tegen hem aan. Aangezien hij zelf heeft gezegd dat ik het niet moet doen. De film begint en ik kijk er dan afwachtend naar, aangezien ik geen idee heb wat ik moet verwachten.

    [Okaaaaay (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.