• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate zegt dat het misschien beter is als ik stop en ik bijt op mijn lip. 'Sorry,' zeg ik zachtjes. 'Het gebeurt gewoon automatisch. En dan bedoel ik niet dat ik dat bij elke jongen met hem flirt,' zeg ik. En mompel verder,' ik heb bij geen enkele jongen überhaupt dit gevoel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Nu kijk ik haar iets nieuwsgierig en verbaast aan. 'Welk gevoel?' vraag ik zachtjes.
    Ergens groeit er een hoop en ik haat het. Ik mag geen hoop hebben, dat zou me enkel breken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate is natuurlijk nieuwsgierig en kijkt me aan. Hij vraagt zachtjes naar het gevoel. 'Dit gevoel, wat ik van binnen voel,' mompel ik en sla mijn blik neer. 'Wat ik niet hoor te voelen.' Aangezien ik gewoon met Jake samen ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ergens voel ik me vrolijk door die woorden maar het hoort niet. Ze heeft gelijk. 'Zullen we terug gaan en warme chocolade melk maken?' vraag ik haar zachtjes om van onderwerp te veranderen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben Nate dankbaar voor de verandering van onderwerp. Ik knik na zijn vraag. 'Ja dat is goed, lekker,' zeg ik met een glimlachje. Het gevoel zit nu echt weer dicht bij het oppervlak.. Het gevoel dat ik voelde toen ik tegen Nate zei dat ik van hem hield. En dat is een slecht voorteken. Ik sta op en klop het zand van me af. Dan pak ik mijn kleren en ondergoed en neem die mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik pak mijn kleren op en pak haar hand voorzichtig terug om haar mee te nemen naar de trap. Ik ga haar voor als ze zou vallen ik haar weer recht kan trekken. Als we boven zijn kijk ik nog even eens naar de horizon.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pakt mijn hand weer vast en leidt me weer de trap op. Ik glimlach eventjes en volg hem dan gewoon. Boven zie ik Nate kijken naar de horizon kijken en ik sta naast hem stil en kijk naar Nate op. Ik bijt op mijn lip en ik besluit dan voor de afleiding ook naar de horizon te kijken. In de hoop dat Nate me niet heeft zien kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik glimlach even ongemerkt als ik terug denk aan vroeger. 'Juist. Chocomelk.' mompel ik dan en loop op mijn gemak naar het huisje.
    Er staan wel nog flessen cecemel die ik een pot kan opwarmen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik Nate glimlachen. Zou hij het toch gezien hebben? Of glimlacht hij om iets anders? Ik volg Nate naar het huisje, onze handen zijn alweer los van elkaar en ik kijk naar zijn gestalte. Hoe hij loopt, naar zijn schouders, naar zijn haar. 'Ja, chocomelk,' bevestig ik Nate dan nog zacht. Ik moet niet toegeven aan dat verwarrende gevoel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ga jij zitten?' glimlach ik. 'Dan warm ik wel wat op.' Ik pak een steelpan uit de kast en een fles cecemel. Ik giet die erin en zet ze op het vuur. Ik roer ondertussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik weet best wat een steelpan is :Y)]

    Leslie Day
    Ik knik, 'Oké, is goed,' zeg ik dan met een glimlach tegen hem. Ik neem plaats en wacht gewoon op Nate. Ik steun met mijn onderarmen op de tafel en leg mijn hoofd er dan op. Ik zucht een keertje. Wat doe ik? Ik zou hier niet moeten zijn..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik wist niet eens of het de juiste benaming was :P]

    Nate
    Na een tijdje is ze warm en giet ik de chocomelk in 2 tassen. Ik ga tegenover haar zitten en geef haar haar tas.
    'Pas op, het kan iets te warm zijn.' glimlach ik naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate komt tegenover me zitten en ik kijk op naar hem. Nate waarschuwt me over de chocolademelk en ik grinnik. 'Nate, demon hierzo, weet je nog?' Ik maak de chocolademelk iets kouder en drink er dan van. Hij glimlacht naar me en ik glimlach een klein beetje terug. Ik denk na.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Nou Demon of niet, je kan je nog steeds verbranden als je niet oplet.' lach ik zachtjes en drink wat van de chocomelk.
    Ze lijkt na te denken dus zwijg ik maar gewoon.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat is waar,' stem ik in met Nate en kijk naar het kopje tussen mijn handen. Waarom voel ik deze dingen? Dit hoort niet, maar gevoel kan je niet zomaar uitzetten. Ik wil bijna aan Nate gaan vragen waarom ik 'dit' voel. Maar ik weet zelf niet eens wat ik precies voel. Ik ben niet verliefd op Nate.. Maar zijn aanrakingen.. Zijn lach.. Hij.. Het is gewoon.. Geweldig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.