• Kruistocht In Spijkerbroek

    Een vriendengroep gaat met school op bezoek naar een wetenschappelijk centrum. Als ze zich vervelen door het gezeur van hun leerkracht, besluiten ze zelf even op onderzoek te gaan. Ze sluipen weg en neuzen rond. Plots stuiten ze op een tijdmachine. Voor de grap beginnen ze op knoppen te drukken en drukt een jongen 1-2-1-2 in. Op dat moment stond de rest van de groep toevallig in de machine en voor hij het goed en wel beseft, waren ze weg. Terug naar 1212. Daar komen de jongeren terecht in een Kinderkruistocht. Ze moeten zich aanpassen en samenwerken om terug naar huis te geraken. Maar... wat als er geen weg terug is?

    Vriendengroep:
    Meisjes:

    – 1,2 - Julia Delhi Greenwood. - Ceremonials
    – 1,1 - Rachel Ariana Gilles - LostMagic |stiefzus Thomas|
    – 1;4 - Hazel Aaron Hawthorne - Tolkien
    – 1;7 - Aislynn Mitchell - Seaver
    – 1,14 - Eden Celeste Lightwood - Gamgee

    Jongens:
    – 1;7 - Ace Keegan Ross - Seaver
    – 1;4 -Jack Frederick Frayn Hayes - Tolkien
    – 1,7 - Thomas Finnegan Puckett - Ollivander |Stiefbroer Rachel|
    – 1,13 - Logan Garcia - WillNotLearn
    – 1;15 - James Johnsen - Firebolt

    Kinderen uit kruistocht: (hebben geen achternaam)
    Meisjes:

    - 1,4 - Yarah - Firebolt |zus Norabel|
    - 1;2 - Norabel - Brookie |zus Yarah|
    - 1,3 - Yuniper - Jaimes
    - 1;4 - Katarina - Boira
    -

    Jongens:
    - 1,1 - Benjamin - LostMagic
    - 1,14 - William - Gamgee
    - 1,19 - James - WillNotLearn
    -
    -

    Rijke lieden:
    Volwassenen
    - 1,20 - Philip Robbert Boleyn - Ceremonials
    Kinderen
    - 1,4 - Amilia Megan Moore - LexLover

    Profeet: -1,19- Albert - Ollivander


    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - Het RPG start als ze plotseling in 1212 zijn.
    - max 1 meisje per speler

    Praattopic
    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 16:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Weet hier echt niemand dat Kruistocht in Spijkerbroek een BOEK is by the awesome Thea Beckman en niet alleen een film? D:

    En @LexLover; Welk boek? :3]


    help

    Philip Robbert Boleyn
    Met een langzame pas draaide ik mezelf om, zodat ik kon zien wie er tegen me sprak. Het was mijn aanstaande echtgenote, dat kind. Respectloos trok ik mijn wenkbrauw op en keek minachtend naar de jonge vrouw. Tot mijn verschrikking was het kind nog niet echt volgroeid, ze zag er niet uit als een échte vrouw. Mooi was ze, maar tieten had ze totaal niet. Een arrogant geluid rolt over mijn lippen, waardoor ik mijn irritatie laat blijken. "Voortaan wacht je tot ik zeg dat je mag spreken." deel ik haar kil mee. Mijn blik bleef nog een keer rusten op haar lichaam. Ze was van adel, dat zeker. Beledigen mocht ik haar, als het maar niet te bont werd. Totdat ze officieel van mij was moest ik mezelf beheersen. "Zeg, heb je al gebloed?" was mijn simpele, doch onbeschofte vraag. Eigenlijk mocht ik álles vragen, dus wat maakte dat uit. Ik zie een paar kinderen van de kruistocht onze kant uit staren. Enkel een felle, angstaanjagende blik was nodig om ze te doen rennen.

    || @Tolkien, ik heb het boek gelezen (: Ik hoop dat dit stukje zo goed is, ookal weet ik dat de laatste vraag niet echt hoort. Maar ach, dat maakt Philip niet zo uit dus ik vond het wel passen. ||

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:06 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [I LOVE YOU EVEN MORE!

    Van mij is het zeker al een eeuw geleden dat ik dat boek gelezen heb, maar ik heb hem ook niet helemaal uitgelezen. X:

    Ik had de oude versie, en die is nogal saai als je negen bent... Ik wil hem wel nog eens lezen. En Geef me de Ruimte, Rad van Fortuin en de Triomf van de Verschroeide aarde ook. ZULKE MOOIE BOEKEN. *krabbelt op boekenlijstje*

    Okay, dingen die ik nog moet lezen: The Perks of Being a Wallflower, De Kronieken van de Onderwereld, Dan Brown, Thea Beckman. GO MARTHE! YOU CAN DO IT!

    En nu ben ik nog bezig met Wicked en the Demigod Diaries.]


    help


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    The Perks of Being a Wallflower is awesome, maar er zitten een paar vreemde stukken bij. :/


    kindness is never a burden.

    Lizemens, zou je misschien de link naar het rollentopic in de beginpost kunnen zetten? :3


    help

    || God! Geef me de ruimte was zo'n mooi boek! Ik heb volgens mij de derde maar half gelezen, dat is echt alweer heel erg lang geleden dus misschien moet ik ze maar weer eens gaan lezen.
    Momenteel ben ik Middernacht, Seaculum ( ofzo ) & Jane Eyre aan het lezen. Vanavond nieuwe series op MTV, dus die moet ik ook maar eens gaan zien (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ollivander schreef:
    The Perks of Being a Wallflower is awesome, maar er zitten een paar vreemde stukken bij. :/


    What do you mean?

    Ik sta hier nu recht, gebukt voor mijn computer omdat ik eigenlijk accordeon moet spelen en dan in de douche moet.


    help

    [Praattopic people :x]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 19:24 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [@Tolkien: ik weet niet meer hoe het heet, maar ik weet nog wat van die random regeltjes en ze praatten een beetje zo. Ik dacht dat het zich in dezelfde tijd afspeelde, maar dat blijkt dus niet zo te zijn ; )]

    Amilia Megan Moore
    Langzaam draait Philip zich om. Zijn wenkbrauw schiet omhoog en minachtend kijkt hij me aan. Strak kijk ik terug. Ik ben óók van adel, denk ik bij mezelf. Hij maakt een minachtend geluidje. 'Voortaan wacht je totdat ik zeg dat je mag praten,' commandeert hij me. Ik knik rustig, hoewel ik van binnen kook. Hij heeft niks over mij te vertellen! Maar ja, ik kan hem niks maken. 'Zeg, heb je al gebloed?' vraagt hij rustig, hoeveel de vraag ontzettend onbeschoft is. Nu begin ik echt boos te worden. Mijn ogen spreken de waarheid, denk ik, maar mijn mond vormt iets anders. 'Het spijt me, dat vind ik iets privé. Misschien zal ik het u later vertellen,' zeg ik zo rustig mogelijk. Zijn blik en aandacht liggen alweer ergens anders. Ik volg zijn ogen. Een paar kinderen rennen snel weg. Hij heeft ze vast weg gejaagd. Bijna krijg ik medelijden met ze. Bíjna. Het is tenslotte maar gewoon volk. Zo horen ze behandeld te worden, toch?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 16:03 ]


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    || Het is niet echt gebruikelijk om iemand die boven je staat tegen te spreken, justsay'in. Ze mag er wel over denken enzo, maar die woorden uitspreken gaat haar echt duur kosten. Kun je je post aanpassen please? Want je personage weet echt de etiquette en regeltjes wel. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    DELLY, STUUR JULIA EENS NAAR DE TIJDMACHINE. Of was ze daar al?

    Dan is iedereen behalve James er, denk ik.


    help

    Oh... Dat soort gebloed. Ik had het nog niet door. :')


    help

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 20:42 ]


    kindness is never a burden.