• Ik heb een vraagje voor de mensen die op de hogeschool/unif zitten..
    Volgend jaar moet ik kiezen wat ik ga studeren, en ik ga misschien Engels/Spaans studeren,
    Ik heb al een paar keer opgezocht, maar ik weet niet zeker of je dat op de hogeschool kan studeren.
    Ik weet dat je Engels daar zeker kunt studeren, maar Spaans ook? (mijn eerste optie is toch hogeschool, unif is veel te moeilijk .__.)

    Dus is er iemand die me eventueel kan helpen?
    Thanks a lot.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Universiteit valt best mee qua moeilijkheidsgraad, in ieder geval de talen dan. Persoonlijk vind ik het niet echt moeilijker dan de middelbare.

    Maar ik heb even snel op internet gekeken en heb op hogeschool Utrecht een opleiding tot leraar Spaans gevonden en op hogeschool Rotterdam in ieder geval een heel keuzevakkenpakket dat je kunt kiezen (maar ik zou niet weten of er dan ook echt een hele studie aan geweid is). Anders gewoon even op internet rondzoeken?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    http://www.minoren.hva.nl/aanbod/minor.htm?id=62
    Op de HVA hebben ze 't in ieder geval wel


    Life is hard and then we die

    In België kan je ook Spaans doen. Iemand die ik ken doet Engels-Spaans dacht ik. Op de hogeschool kan je meestal twee talen nemen in een lerarenopleiding of als vertaler-tolk. Een een taal gaan studeren is eerder iets voor op de unief.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?