• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 15:51 ]


    Your make-up is terrible

    Folklore schreef:
    (...)

    Vind dat je wel gelijk hebt, het 'gevecht' is soms best leuk (en de een moet niet altijd overheerser/onderwerper zijn) en respect moet je in mijn ogen ook altijd houden naar elkaar.
    Al hoeft het naar mijn mening niet altijd een worsteling te zijn. Je moet elkaar aanvoelen en gewoon genieten van elkaar. Ik hoef niet ten alle tijde dominant te zijn en mijn vriend ook niet.


    Precies dit. Ik ben ook niet altijd dominant, maar laat mij ook wel graag eens onderwerpen (A)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Blazerer schreef:
    Persoonlijk is het de overheersing die mij het meeste aanspreekt, het gevecht om dominantie en het overwinnen van de ander. Het moet niet louter een relatie van onderwerping en overheersing zijn. Daar is niks aan. Het zit m in het gevecht en de worsteling om dominantie waar het meeste plezier te beleven is.

    En respect. Het klinkt misschien te overdreven of te duidelijk, maar dit is het belangrijkste van het hele stukje. Degene die 'verliest' moet kunnen vertrouwen op de overwinnaar. De winnaar moet weten wat de grenzen zijn van de verliezer. Je moet ongestoord van het spel kunnen genieten om ten volle zowel jezelf als de ander te plezieren.

    Trolololo. Ik zou sowieso sub zijn :D All subs unite! ARRR!


    No growth of the heart is ever a waste

    Nikki en ik vechten niet echt. We weten beide wie er dominant zal zijn en wie niet. Natuurlijk, ze probeert het wel eens over te nemen, maar ze heeft maar weinig kans :Y)

    En ja, respect is zeker belangrijk. Ik luister ook altijd wat Nikki zegt tijdens de seks. En nee is nu eenmaal een nee en daar hou ik me ook aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha, mijn vriend zegt gewoon halverwege: ''En nu mag jij.'' :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Het lijkt me niks om geslagen te worden, ik zou veel liever een dominante man aan mijn wil onderwerpen. :Y)
    Een softie hoef ik niet, want daar is niks aan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ardina -> Sofinite

    Barnabas schreef:
    Het lijkt me niks om geslagen te worden, ik zou veel liever een dominante man aan mijn wil onderwerpen. :Y)
    Een softie hoef ik niet, want daar is niks aan.


    Het lijkt mij ook niks om geslagen te worden maar ik denk ook niet dat ik de ander zou slaan.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Het lijkt mij ook niks om geslagen te worden maar ik denk ook niet dat ik de ander zou slaan.

    Dát zei ik ook niet. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dát zei ik ook niet. :Y)


    Ik zeg ook helemaal niet dat jij dat zou doen, ik zeg alleen wat ik wel en niet zou doen.


    Physics is awesome

    Barnabas schreef:
    Het lijkt me niks om geslagen te worden, ik zou veel liever een dominante man aan mijn wil onderwerpen. :Y)
    Een softie hoef ik niet, want daar is niks aan.

    Het gaat niet meteen om slaan. Opstandigheid, tegenwerken, de ander er proberen onder te krijgen. Er zijn tal van mogelijkheden om dominantie te krijgen of de dominantie van de ander aan te vechten.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    Persoonlijk is het de overheersing die mij het meeste aanspreekt, het gevecht om dominantie en het overwinnen van de ander. Het moet niet louter een relatie van onderwerping en overheersing zijn. Daar is niks aan. Het zit m in het gevecht en de worsteling om dominantie waar het meeste plezier te beleven is.

    En respect. Het klinkt misschien te overdreven of te duidelijk, maar dit is het belangrijkste van het hele stukje. Degene die 'verliest' moet kunnen vertrouwen op de overwinnaar. De winnaar moet weten wat de grenzen zijn van de verliezer. Je moet ongestoord van het spel kunnen genieten om ten volle zowel jezelf als de ander te plezieren.


    Hier ben ik het echt volledig mee eens, dat zeg ik ook altijd. Ik houd van het idee dominant - opstandige onderdanige. Een onderdanige die keer op keer de macht probeert over te nemen en grenzen opzoekt. Ja dat vind ik wel echt wat sexy's hebben. (:


    Bad decisions make good stories.

    Barnabas schreef:
    Het lijkt me niks om geslagen te worden, ik zou veel liever een dominante man aan mijn wil onderwerpen. :Y)
    Een softie hoef ik niet, want daar is niks aan.


    Een beetje slaan kan best sexy zijn, als het maar met liefde/beleid wordt gedaan.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    (...)

    Een beetje slaan kan best sexy zijn, als het maar met liefde/beleid wordt gedaan.

    You M'am...you get it.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Anarose schreef:
    (...)

    Een beetje slaan kan best sexy zijn, als het maar met liefde/beleid wordt gedaan.

    Hoe kan slaan nou sexy zijn? (cat)
    Als ik word geslagen tijdens de seks zou ik hem waarschijnlijk het raam uitdonderen om daarna hem nog een trap na te geven. Maar ja. Ik ben ook zeer opvliegend. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Anarose schreef:
    (...)

    Een beetje slaan kan best sexy zijn, als het maar met liefde/beleid wordt gedaan.


    26 - 02 - '16