• © Firebolt




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Firebolt

    Sirius Zwarts Ollivander

    Remus Lupos WillNotLearn

    Peter Pippeling Firebolt

    Lily Evers Glucio

    Nymphadora Tops annickemiek


    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix van Detta Ollivander

    Narcissa Malfidus


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Kwijt

    Ron Wemel

    Hermelien Griffel Kwijt



    Inschrijven kan in dit topic.




    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 19:28 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Genius :') )


    Happy Birthday my Potter!

    |Bastard went Ollivander (; |


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    |Bastard went Ollivander (; |


    (Ik ga het aanpassen en dan ga ik slapen, ik ben namelijk al de hele dag ziek.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ahw, beterschap)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (ahw, beterschap)


    (dankje)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    (...)

    (Ik ga het aanpassen en dan ga ik slapen, ik ben namelijk al de hele dag ziek.)


    |Beterschap, indeed |


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    (...)

    |Beterschap, indeed |


    (Dankje (: )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik ben vanavond ook vroeg weg, nogsteeds ziek. En ik verveel me dóódXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik verveel mij ook... iemand of iets voor Lily? Ze zit op de grond in een random gang)


    Happy Birthday my Potter!

    ( ik heb Peter voor je :') )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik vind alles best, kom maar op met Petertje :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Peter Pippeling

    Als iedereen plotseling alle kanten is opgegaan blijf ik verbluft staan. Waar gingen ze heen? Ik haal mijn schouders op en loop naar de leerlingenkamer. Ik had het gesprek niet echt gevolgd, en ik had dus echt geen idee wat er was gebeurd. Als het blijkt dat ze niet in de leerlingenkamer zijn, loop ik weer weg. Ik zag Lily op de grond in de gang zitten en liep erheen. 'Hoi,' zeg ik, ik besluit om te vragen wat er is. 'Wat is er?' Vraag ik dan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Verstoord opende ik mijn ogen, toen ik voetstappen hoorde. Ik was nog steeds compleet verward, dus het hopen op dat alles weer normaal zou worden, had niet bepaald gewerkt. Harry was hier vast ook nog steeds met zijn vrienden, vast in het verleden. Bovendien wist ik nog steeds niet wat ik van James Potter moest denken en wat ik tegen Sev moest zeggen. Moest ik het überhaupt vertellen?
    'Hoi.' Ik herkende Peters stem. Blijkbaar was hij degene wiens voetstappen ik had gehoord en was hij naar mij toe gekomen. 'Wat is er?' Langzaam liet ik mijn handen zakken en keek op. Een zucht ontsnapte mijn mond, aangezien ik geen idee had wat ik daarop moest zeggen. Dat zijn grote voorbeeld en vriend mij helemaal gek maakte en dat ik nu geen idee had wat ik moest doen, aangezien mijn beste vriend hem haatte, maar ik wel had toegestemd in een "date" met hem? Of moest ik soms gaan uitleggen dat mijn zoon en die van James hier terecht was gekomen en zelfs Perkamentus niet wist hoe we hem terug naar zijn eigen tijd moesten krijgen? Beide opties leken mij niet heel verstandig.
    'Nogal veel,' mompelde ik dus maar.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider went back to Glucio, de permanente plakbezwering


    Happy Birthday my Potter!

    Peter Pippeling

    Ze kijkt op en het blijft een tijdje stil. 'Nogal veel,' mompelt ze dan. Onhandig kijk ik haar aan. 'Wil je erover praten of kan ik je helpen?' Vraag ik dan maar. Misschien wist zij waar Sirius, James en Remus waren. 'Als dat niet zo is, weet je dan waar James en zo is? Ik stond namelijk op de gang, ik lette niet echt op en iedereen was plotseling weg. Foetsie!' Ik kijk haar aan. 'Maar ik wil je ook best helpen.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!