• Ja me vader. Hij heeft mijn fiets meegenomen omdat zijn fiets kapot is. Maar ik moet dus over een half uur naar de ortho en hij is er nog steeds niet. Bellen gaat niet want heb geen beltegoed meer en met de huistelefoon bellen naar mobiel mag niet. Hij moet echt snel thuis zijn anders mag hij een boete gaan betalen daar bij de ortho.


    Edit: Hij is er al nog een kwartier en dan moet ik daar zijn. Alleen ik ben wat te lui om op te staan -.-


    Edit2 : Ik ben net klaar. Dacht ik dat ik eindelijk van die ortho af ben omdat me beugel eruit is. moet ik weer elke maand erheen -.-

    [ bericht aangepast op 11 april 2011 - 16:12 ]

    Als iemand dat bij mij doet kan ik altijd zo in de stress schieten, dan gaat altijd heel me rug vastzitten, haha.

    Acceptance schreef:
    Als iemand dat bij mij doet kan ik altijd zo in de stress schieten, dan gaat altijd heel me rug vastzitten, haha.

    Ja ik ga dan echt door hele huis lopen en schreeuwen lol.

    Alleen hij is er gelukkig al lol

    Acceptance schreef:
    Als iemand dat bij mij doet kan ik altijd zo in de stress schieten, dan gaat altijd heel me rug vastzitten, haha.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Naja, je kan toch gewoon bellen? Beter 2 euro betalen voor de huistelefoon dan - hoe duur is een boete bij de ortho - een hoge boete betalen voor de ortho.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Complained schreef:
    Naja, je kan toch gewoon bellen? Beter 2 euro betalen voor de huistelefoon dan - hoe duur is een boete bij de ortho - een hoge boete betalen voor de ortho.

    haha hij is er al lol

    Snel aanfietsen dan ;D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    Snel aanfietsen dan ;D



    Ik ben al terug. En ik heb geracet gek

    ooo Rot:S


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Het is toch eerst een maand, dan drie en dan een halfjaar? Zo was het bij mij dan...


    Food.

    Crowd schreef:
    Het is toch eerst een maand, dan drie en dan een halfjaar? Zo was het bij mij dan...


    It's going to be difficult, but not impossible.

    had ik ook :S en heb nu ook zo'n draadje achter me tanden


    Don't serch to love, love will find you.